TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland in Euro 2004!!!!
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 »
Hehe wat een feest zeg!!!!!!! IK had het echt niet meer tijdens die penalties!! maar goed eindelijk weer gewonnen dmv pingels 
Ik heb nu wel een flinke kater hehehe maar ik vind het niet eens erg..
I think I have to say congratulations... but I don�t like it 
| quote: |
| Originally posted by Pjox I think I have to say congratulations... but I don�t like it |
Wat een spanning!
Heerlijk om te zien hoe het Nederlands elftal daar als een team op de middenlijn stond. Prachtig ook de ontlading van Van der Sar en Van Nistelrooy
Robben kon de spanning aan 
Met de EK-Poule:
Bij deze pot had ik Italie - NL 0 tegen 0, maar ik krijg 0 punten!
Vind ik ook echt nergens overgaan, je moet dus ALLES goed hebben (ook beide landen) en dan krijg je pas de punten???? Lekker stupid, dan heeft dus echt NIEMAND het goed :S :S
Wat een ontzettende klotepoule, bestolen van 5 punten!
| Originally posted by SnuggLe Met de EK-Poule: Bij deze pot had ik Italie - NL 0 tegen 0, maar ik krijg 0 punten! Vind ik ook echt nergens overgaan, je moet dus ALLES goed hebben (ook beide landen) en dan krijg je pas de punten???? Lekker stupid, dan heeft dus echt NIEMAND het goed :S :S Wat een ontzettende klotepoule, bestolen van 5 punten! |
Wat een geweldige afsluiting gister!
Maar oeioeioei wat een GELUK hebben we gehad deze wedstrijd! Larsson en Ljungberg waren een paar keer LEVENSgevaarlijk..en dan die pingels...toen cocu um miste...aiaiaiai! Maar Robben was ijskoud!! EN WE ZIJN DOORRRR!
| Originally posted by SnuggLe Met de EK-Poule: Bij deze pot had ik Italie - NL 0 tegen 0, maar ik krijg 0 punten! Vind ik ook echt nergens overgaan, je moet dus ALLES goed hebben (ook beide landen) en dan krijg je pas de punten???? Lekker stupid, dan heeft dus echt NIEMAND het goed :S :S Wat een ontzettende klotepoule, bestolen van 5 punten! |
| Originally posted by Teknikol Wat een geweldige afsluiting gister! Maar oeioeioei wat een GELUK hebben we gehad deze wedstrijd! Larsson en Ljungberg waren een paar keer LEVENSgevaarlijk..en dan die pingels...toen cocu um miste...aiaiaiai! Maar Robben was ijskoud!! EN WE ZIJN DOORRRR! |
De spanning was van haar gezicht af te lezen...
| Originally posted by TranceFool Zou toch ook nergens op slaan als je 2 foute landen in de poule hebt, de uitslag wel goed voorspellt van die wedstrijd en dan alsnog punten krijgen. Dan wordt het echt gewoon domweg wat invullen. |
Originally posted by jp De spanning was van haar gezicht af te lezen... |
| Originally posted by Blik naja geluk, er is ook een doelpunt afgekeurd wat volgens mij geen buitenspel was |
Zo, wat een ontknoping
Zag het al helemaal niet zitten toen het 0-0 bleef. Alleen toen die zweden in de verlenging de laat en paal raakten, kwam het vertrouwen in een goed einde weer terug. Echt geweldig dat ze eindelijk een keer met penalty's gewonnen hebben, dit geeft zoveel vertrouwen voor de ploeg! Nu de kraker tegen portugal, kan nu al niet meer wachten!
Kippenvel: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream...rafschoppen.wma
| Originally posted by TranceZoner Mee eens.... Volgens mij was die ene penalty van Zweden trouwens ook technisch niet goed en had dan ook afgekeurd moeten worden IMO.... maarja, we zitten lekker bij de laatste 4 !!!! Nederland - Portugal: 2 - 1 OL� !!!!!!!!!!! Cheers |
Ik heb net ff mijn voorspellingen doorgenomen en ik heb nog maar 1 uitslag helemaal goed (Zwitserland - Frankrijk 1-3). Maar mijn feeling was toch best goed, want van de 24 groepswedstrijden heb ik er bij 16 op ��n doelpunt na steeds goed
Toch wel aardig 
Zie maar eens de poule van NL...
Tsjechi� - Letland 2 - 0 2 - 1
Duitsland - Nederland 0 - 3 1 - 1
Letland - Duitsland 0 - 1 0 - 0
Nederland - Tsjechi� 2 - 2 2 - 3
Nederland - Letland 3 - 1 3 - 0
Duitsland - Tsjechi� 1 - 3 1 - 2
Voor de rest is mijn hoop gevestigd op ons het Nederlands elftal, dat is het enigste team waarmee ik nog wat punten mee kan scoren 
Wat ging ik uit mun dak zeg.
Die spanning en dan eindelijk toch eens na pingels door, met PSV al 1 keer in de kuip tegen Twente (AC-finale) meegemaakt en weet ik hoe vaak met het NL 11-tal.
Telkens verloren...
Volgens mij had ik gewoon een hartslag van over de 100 terwijl ik stil stond in de kroeg. De ontlading was heerlijk!
De huidige top 3 in de poule:
Ryo (159 + 30) = 189
Jappio (150 + 30) = 180
raoel (139 + 30) = 169
Morgen geef ik de stand door en dan bekijk ik meteen wie er nog veel kans maken op winst.
| Originally posted by raoel De huidige top 3 in de poule: Ryo (159 + 30) = 189 Jappio (150 + 30) = 180 raoel (139 + 30) = 169 Morgen geef ik de stand door en dan bekijk ik meteen wie er nog veel kans maken op winst. |
| Originally posted by New Wave Ik vind het wel logisch. Gata ook zo in de pouleronden, dus ook in de finales. Is trouwens bij elke poul zo. Maargoed, het is bij jouw nooit goed dus: whats new? |
| Originally posted by SnuggLe Ik wil geowon meer punten, snap dat dan! |
ik zat me net al rijk te rekenen bij een 2-0 stand voor Tsjechi�. Dan zou ik namelijk 40 bonuspunten krijgen voor het goede aantal doelpunten in de kwartfinales, maar helaas werd het nog 3-0
| Originally posted by Blik ik zat me net al rijk te rekenen bij een 2-0 stand voor Tsjechi�. Dan zou ik namelijk 40 bonuspunten krijgen voor het goede aantal doelpunten in de kwartfinales, maar helaas werd het nog 3-0 |