TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland in Euro 2004!!!!
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 »

Posted by magrec on Jun-27-2004 10:48:

Hehe wat een feest zeg!!!!!!! IK had het echt niet meer tijdens die penalties!! maar goed eindelijk weer gewonnen dmv pingels

Ik heb nu wel een flinke kater hehehe maar ik vind het niet eens erg..

Posted by Pjox on Jun-27-2004 11:59:

I think I have to say congratulations... but I don�t like it

Posted by Asperge on Jun-27-2004 12:31:

quote:
Originally posted by Pjox
I think I have to say congratulations... but I don�t like it

nice and fair

Posted by jp on Jun-27-2004 12:41:

Wat een spanning!

Heerlijk om te zien hoe het Nederlands elftal daar als een team op de middenlijn stond. Prachtig ook de ontlading van Van der Sar en Van Nistelrooy

Robben kon de spanning aan

Posted by SnuggLe on Jun-27-2004 12:52:

Met de EK-Poule:

Bij deze pot had ik Italie - NL 0 tegen 0, maar ik krijg 0 punten!
Vind ik ook echt nergens overgaan, je moet dus ALLES goed hebben (ook beide landen) en dan krijg je pas de punten???? Lekker stupid, dan heeft dus echt NIEMAND het goed :S :S

Wat een ontzettende klotepoule, bestolen van 5 punten!

Posted by TranceFool on Jun-27-2004 12:57:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Met de EK-Poule:

Vind ik ook echt nergens overgaan, je moet dus ALLES goed hebben (ook beide landen) en dan krijg je pas de punten???? Lekker stupid, dan heeft dus echt NIEMAND het goed :S :S

Zou toch ook nergens op slaan als je 2 foute landen in de poule hebt, de uitslag wel goed voorspellt van die wedstrijd en dan alsnog punten krijgen. Dan wordt het echt gewoon domweg wat invullen.

Posted by Teknikol on Jun-27-2004 13:00:

Wat een geweldige afsluiting gister!

Maar oeioeioei wat een GELUK hebben we gehad deze wedstrijd! Larsson en Ljungberg waren een paar keer LEVENSgevaarlijk..en dan die pingels...toen cocu um miste...aiaiaiai! Maar Robben was ijskoud!! EN WE ZIJN DOORRRR!

Posted by Blik on Jun-27-2004 13:11:

quote:
Met de EK-Poule:

ik heb precies hetzelfde, vind ik ook nergens op slaan, ik ben nu zoiezo kansloos voor de eindoverwinning omdat mijn beide finalisten er al uit zijn. Enige manier hoe ik nog punten kan scoren is via het juiste aantal doelpunten

Posted by Blik on Jun-27-2004 13:12:

quote:
Originally posted by Teknikol
Wat een geweldige afsluiting gister!

Maar oeioeioei wat een GELUK hebben we gehad deze wedstrijd! Larsson en Ljungberg waren een paar keer LEVENSgevaarlijk..en dan die pingels...toen cocu um miste...aiaiaiai! Maar Robben was ijskoud!! EN WE ZIJN DOORRRR!

naja geluk, er is ook een doelpunt afgekeurd wat volgens mij geen buitenspel was

Posted by jp on Jun-27-2004 13:19:

De spanning was van haar gezicht af te lezen...

Posted by SnuggLe on Jun-27-2004 13:28:

quote:
Originally posted by TranceFool
Zou toch ook nergens op slaan als je 2 foute landen in de poule hebt, de uitslag wel goed voorspellt van die wedstrijd en dan alsnog punten krijgen. Dan wordt het echt gewoon domweg wat invullen.

Nah, als je 1 van beide goed hebt en toch de hele uitslag dan mag je daar best wel punten voor krijgen vind ik... Puntentelling is hier imho erg krom

Posted by SnuggLe on Jun-27-2004 13:28:

quote:
Originally posted by jp

De spanning was van haar gezicht af te lezen...

Breezah, ze zit hem te MSN-en:
"Zeg Raf, heb je je mooie zwarte string daar aan op de bank? Denk je een beetje aan me?"

...en Kelly zit achter haar

Posted by AirPole on Jun-27-2004 14:12:

quote:
Originally posted by Blik
naja geluk, er is ook een doelpunt afgekeurd wat volgens mij geen buitenspel was

Mee eens....

Volgens mij was die ene penalty van Zweden trouwens ook technisch niet goed en had dan ook afgekeurd moeten worden IMO....

maarja, we zitten lekker bij de laatste 4 !!!!

Nederland - Portugal: 2 - 1

OL� !!!!!!!!!!!

Cheers

Posted by moogwai on Jun-27-2004 14:45:

Zo, wat een ontknoping
Zag het al helemaal niet zitten toen het 0-0 bleef. Alleen toen die zweden in de verlenging de laat en paal raakten, kwam het vertrouwen in een goed einde weer terug. Echt geweldig dat ze eindelijk een keer met penalty's gewonnen hebben, dit geeft zoveel vertrouwen voor de ploeg! Nu de kraker tegen portugal, kan nu al niet meer wachten!

Posted by Jantjeuh on Jun-27-2004 15:37:

Kippenvel: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream...rafschoppen.wma

Posted by Teknikol on Jun-27-2004 15:38:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Mee eens....

Volgens mij was die ene penalty van Zweden trouwens ook technisch niet goed en had dan ook afgekeurd moeten worden IMO....

maarja, we zitten lekker bij de laatste 4 !!!!

Nederland - Portugal: 2 - 1

OL� !!!!!!!!!!!

Cheers

in de herhaling zag ik toch duidelijk dattie (van nisterlrooij toch?)buitenspel stond.

Posted by jp on Jun-27-2004 17:36:

geen sex voor de wedstrijd

Posted by moogwai on Jun-27-2004 17:48:

Ik heb net ff mijn voorspellingen doorgenomen en ik heb nog maar 1 uitslag helemaal goed (Zwitserland - Frankrijk 1-3). Maar mijn feeling was toch best goed, want van de 24 groepswedstrijden heb ik er bij 16 op ��n doelpunt na steeds goed Toch wel aardig

Zie maar eens de poule van NL...
Tsjechi� - Letland 2 - 0 2 - 1
Duitsland - Nederland 0 - 3 1 - 1
Letland - Duitsland 0 - 1 0 - 0
Nederland - Tsjechi� 2 - 2 2 - 3
Nederland - Letland 3 - 1 3 - 0
Duitsland - Tsjechi� 1 - 3 1 - 2

Voor de rest is mijn hoop gevestigd op ons het Nederlands elftal, dat is het enigste team waarmee ik nog wat punten mee kan scoren

Posted by raoel on Jun-27-2004 18:02:

Wat ging ik uit mun dak zeg.
Die spanning en dan eindelijk toch eens na pingels door, met PSV al 1 keer in de kuip tegen Twente (AC-finale) meegemaakt en weet ik hoe vaak met het NL 11-tal.

Telkens verloren...

Volgens mij had ik gewoon een hartslag van over de 100 terwijl ik stil stond in de kroeg. De ontlading was heerlijk!

De huidige top 3 in de poule:
Ryo (159 + 30) = 189
Jappio (150 + 30) = 180
raoel (139 + 30) = 169

Morgen geef ik de stand door en dan bekijk ik meteen wie er nog veel kans maken op winst.

Posted by SnuggLe on Jun-27-2004 18:15:

quote:
Originally posted by raoel

De huidige top 3 in de poule:
Ryo (159 + 30) = 189
Jappio (150 + 30) = 180
raoel (139 + 30) = 169

Morgen geef ik de stand door en dan bekijk ik meteen wie er nog veel kans maken op winst.

Tsja die verandert niet veel meer door deze kromme puntentelling!
Gefeliciteerd Jappio!

Posted by New Wave on Jun-27-2004 19:46:

quote:
Met de EK-Poule:

Ik vind het wel logisch.
Gata ook zo in de pouleronden, dus ook in de finales. Is trouwens bij elke poul zo. Maargoed, het is bij jouw nooit goed dus: whats new?

Posted by SnuggLe on Jun-27-2004 20:12:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik vind het wel logisch.
Gata ook zo in de pouleronden, dus ook in de finales. Is trouwens bij elke poul zo. Maargoed, het is bij jouw nooit goed dus: whats new?

Ik wil geowon meer punten, snap dat dan!

Posted by New Wave on Jun-27-2004 20:17:

quote:
Ik wil geowon meer punten, snap dat dan!

Over 2 jaar, dan mag je weer

Posted by Blik on Jun-27-2004 20:41:

ik zat me net al rijk te rekenen bij een 2-0 stand voor Tsjechi�. Dan zou ik namelijk 40 bonuspunten krijgen voor het goede aantal doelpunten in de kwartfinales, maar helaas werd het nog 3-0

Posted by SnuggLe on Jun-28-2004 05:43:

quote:
Originally posted by Blik
ik zat me net al rijk te rekenen bij een 2-0 stand voor Tsjechi�. Dan zou ik namelijk 40 bonuspunten krijgen voor het goede aantal doelpunten in de kwartfinales, maar helaas werd het nog 3-0

Ja dat had ik ook

Had 7 doelpunten in de kwartfinales, en na de 2-2 , de 0-1 en de 0-0 zou het bij Tsjechie-Denemarken iets van 2-0 moeten worden wilde ik die punten hebben. Net niet dus! Baros

Maar kan je zien, als ik dat goed had gehad had ik ineens 1e gestaan ofzo! En dus zeg ik: kromme puntentelling!

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 »