TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
va inte så taskiga!!!!! Connector ser bra ut!!!
han är snygg.. fast inte lika sechzig som kamjewlen!
| quote: |
| Originally posted by Glorie va inte så taskiga!!!!! Connector ser bra ut!!! |
| Originally posted by Kamelen villka är människor.. eller villka är killarna runtomkring dig? .. gärna adress o personnummer.. nää ska man våga lägga upp bild på sig själv? =) kommer säkert nån på stan se o skriker från andra sidan gatan "TJEEEEEENA KAMELEN..DET ÄR JAG.. RAZOR-DEATH-FROM-HELL från SWETA" och då skämms jag o vill ner under markennivån =( |
tsss kamelen, tror du inte vi känner igen en kamel iaf? finns inte så många i detta landet...
så visa oss nu en bild så vi slipper leta efter dig 
| Originally posted by nosfea Originally posted by Kamelen Originally posted by Kamelen villka är människor.. eller villka är killarna runtomkring dig? .. gärna adress o personnummer.. nää ska man våga lägga upp bild på sig själv? =) kommer säkert nån på stan se o skriker från andra sidan gatan "TJEEEEEENA KAMELEN..DET ÄR JAG.. RAZOR-DEATH-FROM-HELL från SWETA" och då skämms jag o vill ner under markennivån =( |
vart hitta du det där.. jamåste ha missat.. de där va faen de roligaste jag läst på TA på mycke länge...hohohohooh
Kamelen asså
hoho...ingen hejd på dig 
ni går ju på som ångvältar
säkert bara avundsjuka
Från min kommande hemsida.. 

| Originally posted by nosfea hahah du är för rolig... http://paraglider.no-ip.com/displayimage.php?album=21&pos=20 jag till höger på bilden! |
| Originally posted by St_Andrew Vilket? |

| Originally posted by Glorie va inte så taskiga!!!!! Connector ser bra ut!!! |
) IRL vet väl vilken skön grabb han egentligen är
| Originally posted by Kamelen han är snygg.. fast inte lika sechzig som kamjewlen! |
| Originally posted by SWE_TRANCE Kan väl säga att det är ett litet internskämt från TC2Y, tror det va dbl som sa det ![]() Hejda sig lite nu va Jag tror Connector tål detta... Alla som har träffat Jonas (hoppas jag inte skrev fel namn nue ) IRL vet väl vilken skön grabb han egentligen är |
Sen tyckte alla det var jätteroligt att reta mig... men jag kommer igen! Någon gång ger jag igen 10x

| Originally posted by Connector booho, nu blir jag fan hårdrockare! |
Guuuud så du ser ut Connector ... oj oj oj 
| Originally posted by dbl du skulle la skaffa långt hår o hadbanga ditt hår i mitt ansikte eller va det va.. haha |

Eftersom alla postar bilder på sig själva tänkte jag bjuda till, den här är från i mitten av sommaren men jag har nyligen klippt mig och har kort hår.
Håll till godo.
hustler du ser ut som en riktigt smörig östermalm snobb 
föresten du var med på johan gielen@ mondaybar? för jag tror att jag har en bild där du fotar i min riktning typ
| Originally posted by SteveTranz4ever Jaja då vet jag precis vem du är... nu minns jag mer tudligt när vi surrade nere på Dianas källare... |

Tack för vänligheten. Jag trodde att vi var fördomsfria på det här forumet? Men låt gå.
Ja det stämmer, jag var på Gielen @ Monday Bar.
| Originally posted by hustler Tack för vänligheten. Jag trodde att vi var fördomsfria på det här forumet? Men låt gå. |
Ja visst är allt samhällets fel 
vilken tur att det bara finns EN person som tycker hustler ser ut som en "smörig östermalms snobb".
Jaybee va elak du äär. FY dig. 
| Originally posted by Laszlo Fördomsfria? hoho - det där ordet platsar inte ens i den svenska akademins ordlista längre imho....världen är full av fördomsfullt folk...nu påstår jag inte att JayBee är det, är ganska säker på att han skämtade, men jag blir ofta fortfarande förvånad när jag med mina bästa polare ute på stan inte kan passera någon som sticker ut ur mängde utan att någon inom loppet av två nanosekunder tror sig veta allt om personen i fråga och spottar ur sig en idiotisk jävla kommentar... |

| Originally posted by Glorie vilken tur att det bara finns EN person som tycker hustler ser ut som en "smörig östermalms snobb". Jaybee va elak du äär. FY dig. |
| Originally posted by SWE_TRANCE ALLTID likadant när man går på stan eller liknande. Jag har faktiskt blivit ganska trött på det hela och blir lätt irriterad på polarna ibland. Nu säger inte jag att jag är "guds bästa barn", jag slänger väl ur mig nåt fördomsfullt ibland också ![]() Men en del gör det till allt och alla, speciellt på fyllan...men då åker dom ofta på lite keftsmäll istället hoho |
haha ni är för mycket
fan nu börjar sweta bli kul igen. jag som tyckte det hadde tappat stinget ett tag där.
såklart jag bara skojar hustler... din jääääävla djurgårdar jäääävel!!
hehe nä-ra skojja bara igen, är faktist djurgårdare själv
..... vem vet jag kanske är en smörig östermalmssnobb själv också