TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by Glorie on Aug-17-2004 14:07:

va inte så taskiga!!!!! Connector ser bra ut!!!

Posted by Kamelen on Aug-17-2004 14:08:

han är snygg.. fast inte lika sechzig som kamjewlen!

Posted by St_Andrew on Aug-17-2004 14:08:

quote:
Originally posted by Glorie

Posted by nosfea on Aug-17-2004 14:18:

quote:
Originally posted by Kamelen
villka är människor.. eller villka är killarna runtomkring dig? .. gärna adress o personnummer..

nää ska man våga lägga upp bild på sig själv? =) kommer säkert nån på stan se o skriker från andra sidan gatan "TJEEEEEENA KAMELEN..DET ÄR JAG.. RAZOR-DEATH-FROM-HELL från SWETA" och då skämms jag o vill ner under markennivån =(

hahah du är för rolig...

http://paraglider.no-ip.com/displayimage.php?album=21&pos=20

jag till höger på bilden!

Posted by St_Andrew on Aug-17-2004 14:21:

tsss kamelen, tror du inte vi känner igen en kamel iaf? finns inte så många i detta landet... så visa oss nu en bild så vi slipper leta efter dig

Posted by Glorie on Aug-17-2004 14:27:

quote:
Originally posted by nosfea

villka är människor.. eller villka är killarna runtomkring dig? .. gärna adress o personnummer..

nää ska man våga lägga upp bild på sig själv? =) kommer säkert nån på stan se o skriker från andra sidan gatan "TJEEEEEENA KAMELEN..DET ÄR JAG.. RAZOR-DEATH-FROM-HELL från SWETA" och då skämms jag o vill ner under markennivån =(

vart hitta du det där.. jamåste ha missat.. de där va faen de roligaste jag läst på TA på mycke länge...hohohohooh Kamelen asså hoho...ingen hejd på dig

St_Andrew... ähh sluta! ni går ju på som ångvältar säkert bara avundsjuka

Posted by Sorrow on Aug-17-2004 14:43:

Från min kommande hemsida..

Posted by SteveTranz4ever on Aug-17-2004 15:03:

quote:
Originally posted by nosfea
hahah du är för rolig...

http://paraglider.no-ip.com/displayimage.php?album=21&pos=20

jag till höger på bilden!

Jaja då vet jag precis vem du är... nu minns jag mer tudligt när vi surrade nere på Dianas källare...

Posted by SWE_TRANCE on Aug-17-2004 15:28:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Vilket?

Kan väl säga att det är ett litet internskämt från TC2Y, tror det va dbl som sa det

quote:

Hejda sig lite nu va
Jag tror Connector tål detta...
Alla som har träffat Jonas (hoppas jag inte skrev fel namn nue ) IRL vet väl vilken skön grabb han egentligen är

Posted by montana on Aug-17-2004 15:34:

quote:
han är snygg.. fast inte lika sechzig som kamjewlen!

här överdriver man lite granna

Posted by Connector on Aug-17-2004 18:29:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Kan väl säga att det är ett litet internskämt från TC2Y, tror det va dbl som sa det

Hejda sig lite nu va
Jag tror Connector tål detta...
Alla som har träffat Jonas (hoppas jag inte skrev fel namn nue ) IRL vet väl vilken skön grabb han egentligen är

booho, nu blir jag fan hårdrockare!

eller inte...

Japp, det var dbl som började med det hela på TC2Y Sen tyckte alla det var jätteroligt att reta mig... men jag kommer igen! Någon gång ger jag igen 10x

Och det är lungt, bara bra att folk retar mig lite. Annars blir jag för kaxig

Aendy: FU 3

Glorie: Tack, *cyberpuss*

Posted by dbl on Aug-17-2004 19:05:

quote:
Originally posted by Connector
booho, nu blir jag fan hårdrockare!

du skulle la skaffa långt hår o hadbanga ditt hår i mitt ansikte eller va det va.. haha

Posted by jofawe on Aug-17-2004 19:23:

Guuuud så du ser ut Connector ... oj oj oj

Posted by Connector on Aug-17-2004 21:20:

quote:
Originally posted by dbl
du skulle la skaffa långt hår o hadbanga ditt hår i mitt ansikte eller va det va.. haha

Den dagen kommer.... jag lovar

jofawe: blev du helt till dig nu eller?

Posted by hustler on Aug-17-2004 22:30:

Eftersom alla postar bilder på sig själva tänkte jag bjuda till, den här är från i mitten av sommaren men jag har nyligen klippt mig och har kort hår.

Håll till godo.

Posted by JayBee on Aug-18-2004 08:33:

hustler du ser ut som en riktigt smörig östermalm snobb

föresten du var med på johan gielen@ mondaybar? för jag tror att jag har en bild där du fotar i min riktning typ

Posted by nosfea on Aug-18-2004 08:40:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jaja då vet jag precis vem du är... nu minns jag mer tudligt när vi surrade nere på Dianas källare...

yeah! see you on the boat!
*dunk* *dunk*

Posted by hustler on Aug-18-2004 09:12:

Tack för vänligheten. Jag trodde att vi var fördomsfria på det här forumet? Men låt gå.

Ja det stämmer, jag var på Gielen @ Monday Bar.

Posted by Laszlo on Aug-18-2004 09:36:

quote:
Originally posted by hustler
Tack för vänligheten. Jag trodde att vi var fördomsfria på det här forumet? Men låt gå.

Fördomsfria? hoho - det där ordet platsar inte ens i den svenska akademins ordlista längre imho....världen är full av fördomsfullt folk...nu påstår jag inte att JayBee är det, är ganska säker på att han skämtade, men jag blir ofta fortfarande förvånad när jag med mina bästa polare ute på stan inte kan passera någon som sticker ut ur mängde utan att någon inom loppet av två nanosekunder tror sig veta allt om personen i fråga och spottar ur sig en idiotisk jävla kommentar...

Posted by hustler on Aug-18-2004 09:52:

Ja visst är allt samhällets fel

Posted by Glorie on Aug-18-2004 13:44:

vilken tur att det bara finns EN person som tycker hustler ser ut som en "smörig östermalms snobb". Jaybee va elak du äär. FY dig.

Posted by SWE_TRANCE on Aug-18-2004 13:50:

quote:
Originally posted by Laszlo
Fördomsfria? hoho - det där ordet platsar inte ens i den svenska akademins ordlista längre imho....världen är full av fördomsfullt folk...nu påstår jag inte att JayBee är det, är ganska säker på att han skämtade, men jag blir ofta fortfarande förvånad när jag med mina bästa polare ute på stan inte kan passera någon som sticker ut ur mängde utan att någon inom loppet av två nanosekunder tror sig veta allt om personen i fråga och spottar ur sig en idiotisk jävla kommentar...

ALLTID likadant när man går på stan eller liknande.
Jag har faktiskt blivit ganska trött på det hela och blir lätt irriterad på polarna ibland.
Nu säger inte jag att jag är "guds bästa barn", jag slänger väl ur mig nåt fördomsfullt ibland också
Men en del gör det till allt och alla, speciellt på fyllan...men då åker dom ofta på lite keftsmäll istället hoho

Posted by hustler on Aug-18-2004 14:30:

quote:
vilken tur att det bara finns EN person som tycker hustler ser ut som en "smörig östermalms snobb". Jaybee va elak du äär. FY dig.

Jag har backup.

Posted by keddo on Aug-18-2004 15:24:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
ALLTID likadant när man går på stan eller liknande.
Jag har faktiskt blivit ganska trött på det hela och blir lätt irriterad på polarna ibland.
Nu säger inte jag att jag är "guds bästa barn", jag slänger väl ur mig nåt fördomsfullt ibland också
Men en del gör det till allt och alla, speciellt på fyllan...men då åker dom ofta på lite keftsmäll istället hoho

mmm, tycker det var någonting man höll på med när man var 15 typ, iaf jag. Blir jävligt irriterad om någon gammal "polare" (inte längre) gick förbi någon snubbe på stan som såg lite "rolig" ut/var annourlunda, och började skratta, eller rent ut sagt sa någonting riktigt nedvärderande(och han gjorde det ungerfär 3 gånger i kvarten. Jävligt omoget och taskigt.

Posted by JayBee on Aug-18-2004 20:17:

haha ni är för mycket fan nu börjar sweta bli kul igen. jag som tyckte det hadde tappat stinget ett tag där.

såklart jag bara skojar hustler... din jääääävla djurgårdar jäääävel!! hehe nä-ra skojja bara igen, är faktist djurgårdare själv

..... vem vet jag kanske är en smörig östermalmssnobb själv också

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »