TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part V
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 »
quote: |
Originally posted by sndh MEE ONEENS! die nieuwe versie vind ik veel gaver! Voorgaande klonk niet echt af, dit wel! |
B.I.G - A Promise
Deze mag er zeker ook wezen!
Synthflut - Synthflut-No Time To Sleep ( Kamui Remix)
lekkere hardtrance
Net ff gekauft
Jones & Stephenson - The First Rebirth (All Mixes)
1. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Radio Edit)
2. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Original Mix)
3. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Baby Doc & The Dentist Remix)
4. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Red Jerry 95 Mix)
5. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Noom Remix)
6. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Red Jerry 96 Mix)
7. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Liquid Overdose Remix)
8. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Airwave Remix)
Nog niet eerder verschenen op CD!!!!!!!!!!!!!!
Nu Frequency – 808 (Why Oh Why) is een lekker plaatje
Harry Peat - Affrodizziac
al tijdje ripje van, maar nu ik de volledige versie hoor...wooow!
Het is tegenwoordig loodzwaar om een fatsoenlijke tranceplaat te vinden. Ligt het aan mij of zijn alle nieuwe producties traag, saai en weinig verassend. Het remixen van klassiekers zit ook niemand op te wachten. De nieuwe producties van Pulser, Mike en al zijn aliasen, Filo & Perri, al het zogenaamde nieuwe Nederlandse talent, Factoria, en vele anderen stelt in mijn ogen zeer teleur. Je vraagt je af of er niet te veel platen worden geproduceerd om de productie maar op peil te houden. Luisteren die labels niet naar die platen voordat ze deze uitbrengen? Het over grote deel is zo flauw, langzaam en inspiratieloos dat je bijna dit idee krijgt. Hieronder een aantal platen die wel door de selectie kwamen.
Safri Duo - Rise (dj Choose $ Parsberg remix)
Bijzonder fraaie en verassende break, origineel is ook niet slecht en met vocal.
Judge Jules - Keep me Running
Geen standaard plaat, beetje in de Hi-gate stijl.
Dj Tatana - Cloudbreaker
Beste plaat van de de Neonlights EP
White Water - The Unknown
Black Rock - Blue Water
Funky House:
The Hound Dogs - I like girls
C-mos - 2 million Ways (Axwell remix)
Dave Armstrong - Love Has Gone
Originally posted by Zilla Het is tegenwoordig loodzwaar om een fatsoenlijke tranceplaat te vinden. Ligt het aan mij of zijn alle nieuwe producties traag, saai en weinig verassend. Het remixen van klassiekers zit ook niemand op te wachten. De nieuwe producties van Pulser, Mike en al zijn aliasen, Filo & Perri, al het zogenaamde nieuwe Nederlandse talent, Factoria, en vele anderen stelt in mijn ogen zeer teleur. Je vraagt je af of er niet te veel platen worden geproduceerd om de productie maar op peil te houden. Luisteren die labels niet naar die platen voordat ze deze uitbrengen? Het over grote deel is zo flauw, langzaam en inspiratieloos dat je bijna dit idee krijgt. Hieronder een aantal platen die wel door de selectie kwamen. Safri Duo - Rise (dj Choose $ Parsberg remix) Bijzonder fraaie en verassende break, origineel is ook niet slecht en met vocal. Judge Jules - Keep me Running Geen standaard plaat, beetje in de Hi-gate stijl. Dj Tatana - Cloudbreaker Beste plaat van de de Neonlights EP White Water - The Unknown Black Rock - Blue Water Funky House: The Hound Dogs - I like girls C-mos - 2 million Ways (Axwell remix) Dave Armstrong - Love Has Gone |
Paar plaatjes
Ayu - Appears (Kyau Vs. Albert Dub)
Lost Witness Feat Tiff Lacey - Home (Mike Shiver Mix)
Cern - Go Fly (Kerosine Remix)
Jay K Walker - Momentus
Noel Sanger Feat Dauby - My Prayer (Original/Probspot)
Eindelijk de tijd gehad om vele downloads te luisteren, en daar zaten toch wel een paar toppertjes bij:
Christopher Lobsinger - Choose Your Weapon (Alex Stealthy remix)
Darioef - Untitled
Marcelo Castelli - Caveman (Can Costa Mix)
S. Junkes - In The House Of Flys (Revinant Mix)
Slipknot - Duality (Greeds rag-doll mashup)
En is deze al bekend (Tijs, Sndh, iemand? ):
Shiloh - February 2005 Mix (2005-02-03) - ID#22
01_plastic_boy_-_from_here_to_nowhere-idc.mp3 vette plaat
U2 - With Or Without You (Alucard Bootleg)
Jose Amnesia - Grecia
Mark Otten - So Serene
Inkfish vs David West - Rejections
Mike Foyle vs Signalrunners – Love Theme Dusk (Mike Foyle's Broken Record Mix)
Passiva & Arizona - Halo (Danjo & Styles Remix)
Pulser - Point Of Impact
veeel vn de lijstje hierboven
en
01-fragile-inertia_(armin_van_buuren_remix)-repack.mp3
wat een ongelooflijke vette break heeft dit nummer
Mimosa - End Of Me (Original Mix)
van GU 27 CD, heerlijke zomerse tune
Stel & Good Newz - Little Soul
weer een top productie van deze producers (aka Fragile), waardige openings tune en is hij dan ook van nieuwe Dave Seaman cd)
Chable - Skyline Road
Chable & The Dirty Fours - Tokyo (Nubreed Mix)
weer twee super producties van Luke, he's back!!
Brahma & Sean Gruv - We Awoke (Madoka Remix)
Uit steve Gerrard set (ID6), heerlijke melodische prog
Space Manouvres - Zone 6 (Christopher Lobsinger remix)
top remix van rising star uit LA
Second Sun - Everything
van DE Second Sun uit DE, rustige tune met heerlijk bass gitaartje
Koen & Jaap - Untitled
titel is bout, maar nummer niet, GDJB stuff
Beaumont pres Elevon - Drop Zero (Original & Arfloteba Remix)
sterk nummer, na de break vette originele bass lijn
Jay Wave - Samsara (Christian Cambas Remix)
tijd niks van Cambas gehoord, deze remix doet dat te niet
H.A.L. - Moments (maxgraham Shine 18 - 05)
funky plaatje wat de zaal wel los krijgt!
Nick Muir - Frankenstein
ook uit Steve Gerrard set. 'Progressive'
Hele vette stevige productie van producer buddy van Digweed.
Ik heb hem even op 'yousendit' gezet voor de liefhebbers
Misschien een ideetje...
Als iemand echt een vette track heeft (die moeilijk te krijgen is). Deze even uppen bij yousentit.com en dan hier linkje plaatsen. Weinig moeite, mits je een snelle upload hebt natuurlijk
Originally posted by tijs08 Misschien een ideetje... Als iemand echt een vette track heeft (die moeilijk te krijgen is). Deze even uppen bij yousentit.com en dan hier linkje plaatsen. Weinig moeite, mits je een snelle upload hebt natuurlijk ![]() |
Originally posted by SnuggLe ...alleen: deze thread is volgensmij de meest bekeken thread van het NLTA forum. Veel mensen van andere boards komen hier kijken (maar posten weinig/nooit). Het zou jammer zijn als die links van yousendit.com daar aan op gaan... dacht nl. dat het maar een bepaald aantal malen te downloaden is. Maar dat kan ik me verbeelden hoor ![]() ! |
Originally posted by tijs08 Hier heb je wel gelijk in... mijn plan is hierbij dus gelijk afgeschoten ![]() tenzij we een thread aanmaken met een vage naam die dan niemand zomaar gaat lezen en alles daarin posten ![]() |
Op www.littledetroit.net staat een oldschool mix uit 1992 van Vapourspace (van Gravitational Arch of 10, stond laatst nog op de 10 Years of Fuse compilatie)..
Get it while you can.. Vette mix!
In de categorie chill out :
Junior Boys - Last Exit, beetje vreemd ma wel lekker!
Originally posted by basd Op www.littledetroit.net staat een oldschool mix uit 1992 van Vapourspace (van Gravitational Arch of 10, stond laatst nog op de 10 Years of Fuse compilatie).. Get it while you can.. Vette mix! |
ik weet nog niet hoe die heet, maar ID 18 uit Osamu M @ Kristal Club van vorig jaar oktober is
Klinkt als een Osamu M remix, vette violen weer, lekker chill en tegelijk opzwepend en superkicken!
Originally posted by SnuggLe Das mooi pas........ maar kan je de specifieke link ook geven. Niet echt te vinden ![]() |
Originally posted by basd Als je op mixes zou klikken zou je al een eind zijn gekomen ![]() http://www.littledetroit.net/Mixes/...space-92Mix.php |
Fluid In Motion - Soul Dimension
dit vind ik toch wel de gaafste tune van miami 05
ook heel vet: Ronski Speed - IC
superhypnotiserende track
Originally posted by tijs08 hele waslijst ![]() |