TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Energy 2005
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas @ Tor... we Vertrekken in berchem om 19.45 dat betekend om 20.30 vertrekken in Vosselaar, zonder bijkomstige problemen moeten we normaliter arriveren om 22.00/22.30 dat is toch een redelijk proper uur.. niet? Vosselaar ligt richting holland al.. dus veel tijd verliest ge daar niet mee. |
| Originally posted by Kaidreas dus Zorg maar dat ge allemaal zijt uigeslapen, want ik heb opt moment al energie voor 100 man |

mja... leuk dat we al kunnen vertrekken om 19.30... maar das zal moeilijk gaan zonder bus
de bus is er pas om 19.45
| Originally posted by Kaidreas mja... leuk dat we al kunnen vertrekken om 19.30... maar das zal moeilijk gaan zonder bus de bus is er pas om 19.45 |
^Seg joenge veeleisende
Geeft ze ne vinger, en ze nemen een arm.
wie neemt er zn fototoestel mee?
ik wil vooral niet in een file terecht komen 
| Originally posted by djcresto wie neemt er zn fototoestel mee? |
Ik neem misschien men videocameraatje mee... ben nog niet zeker.. ma das wel enkel voor op de bus.
Neemt er iemand een - liefst niet-permanente
- stift mee om "BeTA" op onze handen te schrijven? 
^ volstaat een T-shirt niet meer? 
^Kalf... daar kunt ge niet mee schrijven

| Originally posted by TOR ^ volstaat een T-shirt niet meer? |
| Originally posted by Kaidreas @ mikevee... Joy. gaat ge mee met ons Bus? |
Klinkt hier allemaal h��l lekker, krijg ook al meer dan zin in dit feesje als ik ulle zo allemaal bezig hoor
Zoveel energie ga'k wel ni bij hebben, want kom morgen nog van Zwitserland af, dus ga da nog wrel voelen, maar ben wel SUPER dat Dries da busje voor ons heeft kunnen strikken /Duimpjes op Echt wreed mercie man, me happy
Ik neem m'n digitaal geval ook mee, vin't altijd behoorlijk gek dat ID-T in hun nieuwsbrieven zegt dat zo'n dingen niet toegestaan zijn en as ge der dan aankomt loopt iedereen daar met zijn eigen cam rondt, krijg'k het wel behoorlijk van
T-shirt ga ok aandoen, hoop eigenlijk dat zoveel mogelijk BeTa's hun T-shirt aandoen, want we zijn toch ��n grote TRANCE familie of vergis'k mij
Enfin ik zal er zeker staan om 19u30, beetje reserve inbouwen, want wil dit feesje voor geen geld missen!!!!

da beta-shirt... moet da echt... ik doe da liever aan on NON-trance feesjes 
kijk er echt naar uit \o/ feestje!
weel wel nog nie wa ik ga aandoen
mss mn beta-tshirt? mss ook niet.
zucht
Originally posted by DarkAngel |
| Originally posted by Kaidreas da beta-shirt... moet da echt... ik doe da liever aan on NON-trance feesjes |
all� seg, geen beta invasion zoals op aib ofwa 
edit: nondedjol kheb der goesting in!!!!!
| Originally posted by Gladius all� seg, geen beta invasion zoals op aib ofwa ![]() edit: nondedjol kheb der goesting in!!!!! |
| Originally posted by Dark Apostle Tzal toch niet veel schillen dacht ik... |
| Originally posted by Gladius tshirtsgewijs bedoelt ge? |
Aan de mensen die morgen gaan: Keer kijken of er geen affiches hangen met de line up van Sensation BE op!
| Originally posted by Xilver Ik zal mijne bak toch ook aan 't station moeten zetten, da'k 's morgens ni eerst de bus opmoet ofzo. Ge kunt ondergronds parkeren daar, die is bewaakt, maar kost wel geld, of ge kunt wa verder op de Singel staan. Da em gepikt wordt, daar moet ge IMO geen schrik voor hebben. Wat ge wel kunt doen is al uw spullen uit uwen auto laten, en handschoenkastje laten openstaan, zodat ge laat zien da er niks inzit. |