TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
Heb er verschillende gehad van Sotto's, Atmoz Bertem en 1 van etsetera (of whatever it's called)
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ze zijn herkenbaar als Gielen sets door de trainwrecks, misplaatste scratches en totaal ongepast gebruik van classics uit andere genres |
| Originally posted by Jasperovitsj Ze zijn herkenbaar als Gielen sets door de trainwrecks, misplaatste scratches en totaal ongepast gebruik van classics uit andere genres |
Gielen, Jean, ene pot nat 
man man man bende zeveraarkes 
zijt blij da'k moe ben door men blokweek of ge had hier nen bijbel aan tegenargumenten aan uw been 
mijn samenvatting
-zonder af en toe wat commercieels te draaien kom je er niet om je brood te verdienen
-people change, dus haal geen uitspraken boven van een jaar of 2 geleden
-er zijn mensen,zoals mezelf die EN underground EN commercieel goed vinden, en dit dan zoals mezelf ook door elkaar draaien ...
-wees blij voor Elof dat em een kans krijgt op Sensation, eindelijk eens een belg op een groot event, wie weet opent dit deuren en kunnen wij vlamingen,belgen ook eens zeggen dat we naast onze oude rot MIKE eindelijk mss eens aan een opvolger kunnen denken 
ik hoop allesinds dat ik jullie foto's en filmpjes kan bezorgen van alle dj's die er ongetwijfeld een aangenaam en kickazz feestje van zullen helpen maken
en nu zeg'k ier niks meer, want et is slecht vo't hart 
LOL 
Mike Vee, ik ga de ganse uitleg niet doen omdat ik niet een rel wil met de discotheken in kwestie, maar je haalt net aan wat ik momenteel aan het veranderen ben.
Ik krijg de kans om mijn idee over trance te draaien, dankzij AIB en Sensation. Ik hoop dat ik in de toekomst in discotheken in Belgi� meer de nadruk kan leggen op mijn 'idee'. Maar ik blijf realistisch, zeker in Belgi�.
Je ziet het echt te zwart-wit: goeie dj kan enkel maar als 'm onbekend speelt en op grote events staat. Terwijl de praktijk vaak omgekeerd is. Ook dj Tiesto heeft in z'n begin dagen commercieel gedraaid (zelfs hardcore toen dit populair was). Het gaat stap per stap, je speelt wat breder om meer mensen te bereiken en in grotere clubs te kunnen draaien, je probeert daar wat eigen interpretaties van muziek uit en zo ga je verder en verder.
D�t is een verkeerde veronderstelling: dj's groeien in hun carri�re. Ze worden niet plotseling deejay en bekend op ��n dag.
Er zijn toch zoveel mensen met oogkleppen he.
"Mijn stijl/mening is goed en de rest is slecht... "
Lap, ik begin er weer van te walgen...
Ik weet nog dat ik de opwarming mocht doen voor Airwave en Yves Deruyter in Tropicana en ik draaide heel veel 'hier-hoog-geprezen plaatjes' en toen... Producelast, de keet ontplofte en hier werd ik afgemaakt...
wel mijn reply was toen voor de eerste keer 'dat velen het niet snappen' dat heb ik nog veel herhaald... en wel daar is nog niet veel aan veranderd
edit: leuk om terug te lezen: http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=178259&perpage=12&highlight=&pagenumber=4
DIT IS NAAR NIEMAND PERSOONLIJK HE
ps: zonder arrogant te zijn mag ik toch wel zeggen dat ik ��n van de enigen ben hier die heel regelmatig voor 'echt publiek' speel (al is het 50 man en een paardekop)
| Originally posted by dj Elof dj's groeien in hun carri�re. Ze worden niet plotseling deejay en bekend op ��n dag. |

ik ga morgen om een ticketje denk ik
En zo slecht vind ik de line up zeker niet.
Junior Jack wil ik eens zien.
Tis al een tijdje geleden dat ik Armin en Marco V nog live heb gezien. Om verschillende redenen op vorige events hun setjes grotendeels gemist.
Enja Elof draait toch ook trance he.
Trouwens iedereen wist vooraf al dat pvd, ferry en tiesto zeker niet zouden komen. Welke dj met internationale faam zou dan de line up compleet gemaakt hebben? Wees al blij dat Marcel Woods er niet bij is.
En het argument van tis weer Armin en Marco gaat ook nie echt op vind ik. Hoeveel keer per jaar draaien zij in Belgi�?
| Originally posted by dj Elof Ik krijg de kans om mijn idee over trance te draaien, dankzij AIB en Sensation. Ik hoop dat ik in de toekomst in discotheken in Belgi� meer de nadruk kan leggen op mijn 'idee'. Maar ik blijf realistisch, zeker in Belgi�. |
Je ziet het echt te zwart-wit: goeie dj kan enkel maar als 'm onbekend speelt en op grote events staat. Terwijl de praktijk vaak omgekeerd is. Ook dj Tiesto heeft in z'n begin dagen commercieel gedraaid (zelfs hardcore toen dit populate bereiken ir was). Het gaat stap per stap, je speelt wat breder om meer mensen en in grotere clubs te kunnen draaien, je probeert daar wat eigen interpretaties van muziek uit en zo ga je verder en verder. D�t is een verkeerde veronderstelling: dj's groeien in hun carri�re. Ze worden niet plotseling deejay en bekend op ��n dag. |
)
| Originally posted by MikeVee Ik hoop mee dat er eer plaats is voor dj's die minder rommel spelen, en dat het publiek eens open staat voor nieuwere muziek |
| Originally posted by MikeVee Je zegt het zelf: dj's groeien stap per stap, maar jij staat opeens op het grootste evenement. In het voetbal zou dit zijn alsof een 4de klasseploeg (ik heb niet 4de provinciale gezegd) opeens mag meedoen in hoogste klasse. |
| Originally posted by djcresto Welja Elof heeft toch al zijn wekelijkse show en draait toch regelmatig op party's waar veel volk komt. |
| Originally posted by MikeVee En hardcore is nog steeds populair. Heb zelfs nog hardcore platen van Ti�sto. (merk op dat ik wel platen heb maar geen intenties heb om zelf te spelen aangezien ik er niet goed in ben; vooraleer er weer mensen gaan zeggen dat ik jaloers ben. ) |

Wie maakt de Belgische megamix eigenlijk?
| Originally posted by Jasperovitsj Wie maakt de Belgische megamix eigenlijk? |
| Originally posted by MikeVee Sven Ornelis ook, let's book him for Sensation 2006 |
Bon....ik zit een weekendje weer is ni op het forum en er is weer spanning, sebiet moet ik nog gaan denken dat niemand mij hier kan missen
Een lange posts
Mijn mening over Sensation
1) Ja de line-up valt zwaar tegen, maar ze is gelukkig niet zo zwak als ik gevreesd had. Jean hebben ze gelukkig thuis gelaten en de Illusion stal ook al.
2) Sensation: White Edition is de meest brede publiek gerichtte van de twee versies, dus speciale of opmerkelijke DJ's zal je niet gemakkelijk op een White Edition zien, ze gaan er prolly eerder voor de veiligere keuzes.
3) De Witte dresscode steekt me ook fameus tegen, maar de zwarte dresscode vind ik dan weer perfect, dus eigenlijk moet ik zo vaak mogelijk mijn bek hierover dichthouden als deeltijds hypocriet en oprecht mens
4) Elof op Sensation vind ik eerlijk gezegd ook vreemd, maar het is dan ook de eerste Belgische Sensation en in die context lijkt Elof net dat iets minder vreemd. (en liever hem dan Regi, de resident highstreet DJ's of DJ Jean (NL)). Veel op events werkt trouwens redelijk bevorderlijk voor DJ, toen ik Armin voor het eerst zag draaien kroop hij bekan onder zijn draaitafel, nu is hij imo veel minder timide, dus wie weet wat gaat onze Elof nog flikken (soms moet je hem het voordeel van twijfel geven...........hoewel Sylver in een radio-show draaien nog flink scheef is voor een trance-DJ)
5) �40 is idd vrij veel voor die line-up en voor een 1ste versie, ze hebben nu wel de sjaans dat Sensation een herkend productnaam is, een andere 1ste editie event zou toch zoiets ni moeten proberen denk ik.
Mijn mening over het verloop over dit topic
Jullie beseffen toch dat je een drama aan het maken zijn van een eventje. Volgend jaar is het miss beter of miss slechter of miss anders, ik hoop eerlijk gezegd op een Black Edition zonder Furax
Mijn mening over het huidige gemoedsklimaat
Neem een chill-pill (of pint/ thee/ pijp/ joint/ colake/ warme melk/ uw knuffelbeer/ een (opblaas)schaap), bash Elof wat, bash Ti�sto wat, pest een proghead en sar de epic/cheese/hard/psy/etc trancer en post dan een gezellig flame richting DJ Fou, Jean, Regi, VNV Nation, Apoptygma Bezerk, Futurepoppers Int Algemeen, etc en adem dan terug rustig uit en geniet van het feit dat je onder electronica liefhebbers bent. Voor hetzelfde geld zat je op een algemeen muziek forum en mag je aanhoren dat 50 Cent beter is dan Evanescence en Ti�sto (waar zo'n vergelijking op slaagt snap ik zelf niet, maar ze worden gemaakt).
| Originally posted by Dark Apostle Bon....ik zit een weekendje weer is ni op het forum en er is weer spanning, sebiet moet ik nog gaan denken dat niemand mij hier kan missen Een lange posts Mijn mening over Sensation 1) Ja de line-up valt zwaar tegen, maar ze is gelukkig niet zo zwak als ik gevreesd had. Jean hebben ze gelukkig thuis gelaten en de Illusion stal ook al. 2) Sensation: White Edition is de meest brede publiek gerichtte van de twee versies, dus speciale of opmerkelijke DJ's zal je niet gemakkelijk op een White Edition zien, ze gaan er prolly eerder voor de veiligere keuzes. 3) De Witte dresscode steekt me ook fameus tegen, maar de zwarte dresscode vind ik dan weer perfect, dus eigenlijk moet ik zo vaak mogelijk mijn bek hierover dichthouden als deeltijds hypocriet en oprecht mens 4) Elof op Sensation vind ik eerlijk gezegd ook vreemd, maar het is dan ook de eerste Belgische Sensation en in die context lijkt Elof net dat iets minder vreemd. (en liever hem dan Regi, de resident highstreet DJ's of DJ Jean (NL)). Veel op events werkt trouwens redelijk bevorderlijk voor DJ, toen ik Armin voor het eerst zag draaien kroop hij bekan onder zijn draaitafel, nu is hij imo veel minder timide, dus wie weet wat gaat onze Elof nog flikken (soms moet je hem het voordeel van twijfel geven...........hoewel Sylver in een radio-show draaien nog flink scheef is voor een trance-DJ) 5) �40 is idd vrij veel voor die line-up en voor een 1ste versie, ze hebben nu wel de sjaans dat Sensation een herkend productnaam is, een andere 1ste editie event zou toch zoiets ni moeten proberen denk ik. Mijn mening over het verloop over dit topic Jullie beseffen toch dat je een drama aan het maken zijn van een eventje. Volgend jaar is het miss beter of miss slechter of miss anders, ik hoop eerlijk gezegd op een Black Edition zonder Furax Mijn mening over het huidige gemoedsklimaat Neem een chill-pill (of pint/ thee/ pijp/ joint/ colake/ warme melk/ uw knuffelbeer/ een (opblaas)schaap), bash Elof wat, bash Ti�sto wat, pest een proghead en sar de epic/cheese/hard/psy/etc trancer en post dan een gezellig flame richting DJ Fou, Jean, Regi, VNV Nation, Apoptygma Bezerk, Futurepoppers Int Algemeen, etc en adem dan terug rustig uit en geniet van het feit dat je onder electronica liefhebbers bent. Voor hetzelfde geld zat je op een algemeen muziek forum en mag je aanhoren dat 50 Cent beter is dan Evanescence en Ti�sto (waar zo'n vergelijking op slaagt snap ik zelf niet, maar ze worden gemaakt). |
| Originally posted by Dark Apostle een (opblaas)schaap |
| Originally posted by Jasperovitsj Ook Open en Bloot gezien? |
he's back en we zullen et geweten hebben 
you are sO right eh Dark Apostle 
lol @ opblaasschaap 
als ze ooit een black edition doen hoop ik op
Luna
Warmduscher
Megamix
Promo
Catscan
Hellfish, Manu Le Malin of Radium
| Originally posted by Dark Apostle als ze ooit een black edition doen hoop ik op Luna Warmduscher Megamix Promo Catscan Hellfish, Manu Le Malin of Radium |
| Originally posted by djcresto mocht er in Belgi� een black edition komen zal deze eerder techno getint zijn denk ik. |