TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 »
Fuck. Geen vertoningen in de Aalsterse bioscopen en voorlopig alleen cam-rips te vinden 
| quote: |
| Originally posted by Jakhira Fuck. Geen vertoningen in de Aalsterse bioscopen en voorlopig alleen cam-rips te vinden |
Ik ben niet zo'n fan van de grotere bioscopen.
BUIKGRIEP

Geen Berlijn 
HR diensten en hoe ze mensen aan het lijntje kunnen houden.
Het is veel te koud 
Winter. Kou. IJs. Sneeuw.
Zogauw we kunnen, verhuizen naar een land waar het nooit vriest.
| Originally posted by Jakhira Geen Berlijn |
| Originally posted by Xilver Zogauw we kunnen, verhuizen naar een land waar het nooit vriest. |
| Originally posted by djcresto http://nl.wikipedia.org/wiki/Palm_Springs |
Mijn eigen tamheid om de verhuis voor te bereiden.
Verbouwende buren!
Wat een lawaai 
Het hypen door StuBru van kutmuziek. Kraantje Pappie wtf?
| Originally posted by Xilver Het hypen door StuBru van kutmuziek. Kraantje Pappie wtf? |
Om over die Gers Pardoel met zijn infantiele teksten nog maar te zwijgen.
Ik verander veel te veel van vriendin 
Hidden player brag
Maar ik wil helemaal geen player meer zijn ![]()
Nog eentje: mensen die klagen over het feit dat Maya Jane Coles naar Belgi� komt 
| Originally posted by Jakhira Nog eentje: mensen die klagen over het feit dat Maya Jane Coles naar Belgi� komt |
Ik heb er alvast niets op tegen dat Maya Jane Coles naar Belgi� komt, da meiske mag voor mijn part zeker komen, heel graag zelfs
Het sloeg inderdaad op u 
| Originally posted by Jakhira Het sloeg inderdaad op u |
Ik heb niet eens alles gelezen 
de NMBS ... 5u45 om vanuit Vilvoorde terug thuis te geraken. Ze hebben mij met hun rotslechte communicatie zowat overal naartoe gestuurd ...
van Vilvoorde zoals gewoonlijk de trein naar Antwerpen Centraal genomen
daar door gebrekkige informatie 45minuten staan lummelen om uiteindelijk de trein naar Mechelen te nemen (hetzelfde traject als dus al gedaan had). 3 keer gevraagd of ik aansluiting heb, en bevestiging krijgen, om dan vast te stellen dat ik toch geen aansluiting heb naar Leuven
dan de trein maar genomen naar Brussel Noord om onderweg te vernemen dat ik best toch in Mechelen was gebleven. Uiteindelijk de trein vanuit Brussel naar Genk genomen
om 17u vertrokken, om 10u45 was ik thuis 
Auto?
den Didier uit Komen Eten deze week *erg*