TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 »
wa een tegenstrijdige comments
prachtig geluid ? dan weer niet
schoon vuurwerk, dan weer belachelijk klein 
lache wel
anyone record any sets? 
| quote: |
| Originally posted by pooley wa een tegenstrijdige comments prachtig geluid ? dan weer niet schoon vuurwerk, dan weer belachelijk klein ![]() lache wel |

| Originally posted by Spliph anyone record any sets? |
| Originally posted by pooley wa een tegenstrijdige comments prachtig geluid ? dan weer niet schoon vuurwerk, dan weer belachelijk klein ![]() lache wel |
| Originally posted by Pheatus they want money for everything! And they are already rich like hell |
Het geluid was voor een buitenfestival schitterend, en moest niet onderdoen voor bvb Mystery Land
Het vuurwerk was prachtig, en ik ga praktisch elk jaar naar het vuurwerkfestival in Knokke-Heist dus ik weet wel wat mooi vuurwerk is en wat niet(niet dat het daarmee te vergelijken was maar dat kan en mag je ook niet). Ik stond wel aan de bushalte toen misschien dat het van daar beter te zien was.
^ ga niet echt met je akkoord dat het geluid ok was
op bepaalde plaatsen was het idd goed, maar op andere (mainstage, black hole tent was het geluid vaak ondermaats)
vuurwerk was goed zichtbaar vanop dat dijkje dat naar de trappen leidde, het was wel h�el kort en krachtig 
Mijn tomorrowland:
Ik heb zowa overal ff geweest...
veel dj's gezien (Armin, Ferry, Cor, beetje van die harde brol, Monika Kruz, Sven Vath, ....), veel modder aan men schoenen, zeer aan men ogen (Versuz tent tijdens Armin
beetje te felle lichtjes en ikke stond te dicht peinsek), paar BeTA'kes tegen gekomen (Jawel Dries, volgende keer herken ik u
)
Kheb mij geamuseerd dus
ik vond het een geslaagd feestje

Zo, ik zal hier ook es fkes een korte review geven.
Over t algemeen vond ik de geluidkwaliteit ook slecht.. tijdens sasha stond t echt v��l te hard imo, had pijn aan men oren ervan.
Qua organisatie zat het nog ni helemaal snor. Modderpaden, geen verlichting tussen de tenten (redelijk ambetant, want toen t donker was kon ge ni echt zien waar ge in trapte). Spijtig van de regen wel, maar ja daar kan niemand iets aan doen he.
Fred Baker heeft me aangenaam verrast. M.I.K.E. vond ik ook heel goe. Sasha viel mee, ik vond hem in Caf� D'Anvers (2 jaar geleden) toch beter. Het viel me ook op dat bij Q-Dance een enorm goede sfeer hing. Helaas stond die muziek me ni zo aan. Maar ik vond het wel nice om te zien om al die mensen zo te zien gaan op die muziek.
Al bij al, ni gebuisd, maar vind wel dat er ietske meer organisatie mag zijn voor de volgende keer.
(En AiB vorig jaar vond ik beter
)
| Originally posted by Nyah (En AiB vorig jaar vond ik beter ) |
Opvallend weinig nederlanders wel. Nu wel niet te verwonderen gezien de concurrentie in eigen land.
Altijd wel grappig dat ge die paar Hollanders er er zo kunt uithalen. In vergelijking met hen zijn wij rustig, onopvallend en jong.
| Originally posted by djcresto Opvallend weinig nederlanders wel. Nu wel niet te verwonderen gezien de concurrentie in eigen land. Altijd wel grappig dat ge die paar Hollanders er er zo kunt uithalen. In vergelijking met hen zijn wij rustig, onopvallend en jong. |
| Originally posted by Dark Apostle Wij Belgskes moeten ons toch is dringend en mass leren amuseren, geeft zo'n kick om een massa mensen uit hun dak te zien gaan, dat was iets dat ik regelmatig mistte op Tomorrowland. |
| Originally posted by Dark Apostle Wij Belgskes moeten ons toch is dringend en mass leren amuseren, geeft zo'n kick om een massa mensen uit hun dak te zien gaan, dat was iets dat ik regelmatig mistte op Tomorrowland. |
| Originally posted by djcresto Belgen staan gekend als vooral een kijkend volk. Das niet alleen bij muziekevents ook. Juist hetzelfde heb je voor bij sportevenementen. |
)
| Originally posted by The_G0dfather van mij komen ze wel zagen dak wa kalmer moet zyn ... (tijdens armin waar er idd ni echt veel plaats was ) |
west-vlamingen+ kempenaars(streek van turnhout, mja da ligt dicht tegen holland e) allemaal toch wel redelijk uitbundige mensen meestal 
| Originally posted by Kaidreas west-vlamingen+ kempenaars(streek van turnhout, mja da ligt dicht tegen holland e) allemaal toch wel redelijk uitbundige mensen meestal |
hmja... we own them
*stoef stoef*
| Originally posted by Dark Apostle Uhu zekers als ge kijkt naar hoe volk reageert op muziek op de events daar. Heb gisteren beelden gezien van Rock Am Ring in Duitsland, die mannen laten zich ook gewoon gaan, paar duizen mensen die op het zelfde rytme met hun handen in de lucht klappen, headbangen, springen enzo Wij Belgskes moeten ons toch is dringend en mass leren amuseren, geeft zo'n kick om een massa mensen uit hun dak te zien gaan, dat was iets dat ik regelmatig mistte op Tomorrowland. |
, hetzelfde bij Coone en Dark-E bij Q-Dance
| Originally posted by Kaidreas west-vlamingen+ kempenaars(streek van turnhout, mja da ligt dicht tegen holland e) allemaal toch wel redelijk uitbundige mensen meestal |
^zat gij eigenlijk op 1 van die 3 bussen die van de turnhout kwamen?
Waar ik me soms ook aan erger is dat wij blijkbaar niet zo openstaan voor nieuwe dingen.
Er heeft 1 DJ gedaan met draaien, hup heel de tent leeg want de volgende kennen ze niet.
Dus no need to check it out.
Dan krijg je dus van die taferelen van een bijna lege mainstage bij Sasha, heel onverdiend naar mijn mening.
Feit, maar die main heeft eigenlijk over heel de lijn te weinig volk getrokke imo.
Mede door de regen op sommige momenten (einde MIKE's set), ook door het feit dat nogal wat mensen helemaal niet voor den trance gekomen waren blijkbaar maar gewoon voor Q-Dance, den techno ook niet vergeten natuurlijk. En waarom ze Ghost op de main gezet hebben blijft voor mij een raadsel; 'k moet wel toegeven dat ik ma 15min geluisterd heb en dan weerweg...
Waarschijnlijk zag de mainstage er ook gewoon te groot uit met heel dat amphitheater errond...