TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
| quote: |
| Originally posted by Push2005 ... hardtrance is nogal 'dood' voort moment... ik denk dat tech-trance misschien passender is |
| Originally posted by MikeVee Als het over drank gaat wel. |
Moet er nu gegaan worden of ni?
| Originally posted by Push2005 Ik heb nog een hele pak hardtrance liggen; maar ik heb het al meer dan een jaar niet meer gebruikt |
?
| Originally posted by Aur�lie M.I.K.E ? |
| Originally posted by Push2005 Die draait toch techtrance |
| Originally posted by Aur�lie Wel als vervanging ve hardtrance dj snappie |
... maar die mag da nie van zijn management of zoiets zeker ?
| Originally posted by Aur�lie M.I.K.E ? |
| Originally posted by pooley Moet er nu gegaan worden of ni? |
waarom zou em?
| Originally posted by Push2005 Zou de max zijn ... maar die mag da nie van zijn management of zoiets zeker ? |
Mike mag idd nie van zijn management. Op de eerste betaparty wou hij wel komen meesjotten maar hij was toen nie int land.
| Originally posted by Push2005 Ik heb nog een hele pak hardtrance liggen; maar ik heb het al meer dan een jaar niet meer gebruikt |
En Lolo ? Vergis ik mij als ik zeg dat die wel bereid was ? Ik stel een Airwave only set voor 
Voor een portie HardTrance wil ik in de Rector nog wel eens binnenspringen
Voor al de reclame die Yves hier gemaakt heeft en voor de grote aanwezigheid in de CM afgelopen weekend zou hij toch wel iets mogen terug doen �
Geen hardtrance. 
Genoeg dj's hier:
Elof
YDR
Wout
Lolo
...
Menno?
Leon?
Den Yves mag idd wel eens iets terug doen voor al zijn gespam... Come on Yves!!!
En ik ben ervan overtuigd dan Wout diep van binnen nog steeds een die hard Trancer is!
Tech is wel ok, maar toch niet h��l de avond. Als we wat op volk willen mikken...
Voor mij mag het er ook wel eens wat luchtiger aan toe gaan.
En voor de rest hebben we nog genoeg draaitalent hier zitten 
| Originally posted by djcresto en teruggehad, hij gaat is checken voor datums. Systeem is wel veranderd. Hij doet nu zelf de Bar en wij krijgen er dan 10% op. Das minder winst maar wel een pak minder werk natuurlijk en meer mensen die kunnen feesten. De prijs van een gewone consumptie is ook gestegen naar 1,80 euro. |
| Originally posted by diddi Genoeg dj's hier: Elof YDR Wout Lolo ... Menno? Leon? |
En natuurlijk is YDR VERPLICHT om langs te komen!
Als ge Wout al een BeTa wilt noemen. 
Laten we niet vergeten dat er al 3 dj's waren die akkoord waren om gratis te draaien op V3, en eentje daarvan had dat zelfs zelf aangeboden. Dus het lijkt me een beetje raar �n onbeleefd om die 3 dj's opeens opzij te schuiven omdat er een andere celeb hier wat komt spammen en misschien wel eens geschikt zou kunnen zijn.
Trouwens, ik denk dat we qua genres en variatie op V2 toch niet mochten klagen?
Er zijn toen ook genoeg tech-trance platen gedraaid, of niet soms?
En Jasper heeft gelijk. 
^Wa is er in godsnaam mis me wa afwisseling?
Geeft nen anderen dj ook es een kans 
EDIT
h ff iet verkeert gelezen, dacht dat je bedoelde dat de dj's van vorige party werden opzijgezet
Alst nog nodig is dan spring ik deze avond wel eens binnen in Musicaf�, ben nu in Leuven voor te studeren (gaat hier beter dan thuis).
| Originally posted by Jasperovitsj Laten we niet vergeten dat er al 3 dj's waren die akkoord waren om gratis te draaien op V3, en eentje daarvan had dat zelfs zelf aangeboden. Dus het lijkt me een beetje raar �n onbeleefd om die 3 dj's opeens opzij te schuiven omdat er een andere celeb hier wat komt spammen en misschien wel eens geschikt zou kunnen zijn. Trouwens, ik denk dat we qua genres en variatie op V2 toch niet mochten klagen? Er zijn toen ook genoeg tech-trance platen gedraaid, of niet soms? |