TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 »

Posted by mellow_head on Dec-13-2006 13:36:

Ik vind 3 audio aansluitingen op mn TV, 1 grijze (de enige waar mn kabelke in past) en een rode en een witte (LINE/IN/OUT)

Posted by Config on Dec-13-2006 13:49:

normaal moet ge em in de line in proppen h� maar aangezien dat niet lukt zeg je , zalt die grijzen zijn h�

Posted by mellow_head on Dec-13-2006 14:03:

Onnozelaar, die grijze steekt daarin (AUDIO IN) heet die ingang.
Dan hebk nog ne witte en rode (L/R AUDIO OUT) waar nix in past

Posted by Dj LPG on Dec-13-2006 16:00:

normaal moet ge de audio kabelkes ook aansluiten aan de scart samen me de gelen (van uwen s-video)

Ik neem gewoon de line out van men pc met een kabeltje van 1 (stereo) pen naar 2 cinch pennen (gelijk aan uwe cd speler enzo)

Posted by mellow_head on Dec-13-2006 16:33:

Crap, dan hebk 18.50� aant verkeerde kabelke uitgegeve, morge es van mn oren gaan make

Posted by mellow_head on Dec-13-2006 16:53:

Keb die kabelkes wa gij bedoelde van mn stereo geplukt, en op mn TV aangeslote, ma der komt nog altijd geen geluid uit, ik hoor soms wel gekraak der is nog ene audio ingang vrij op mn TV, ma daar aan zalt ni ligge denk'k.

EDIT: tis gelukt, ik heb geluid, keb het kabelke 4 keer ingestoken, bij de 5de keer kreegk geluid

Merci voor de feedback LPG enzo

Posted by IgnazZio on Dec-13-2006 21:37:

Vraagje over mijn TV. (Philips LCD TV)

Kheb mijn PC op het beeldscherm aangesloten, alles werkt prima. Maar ik wou nog even beeldpositie aanpassen maar nu reageert mijn 'kaske' nimeer. En de batterijen zijn niet plat want de stand-by knop werkt wel nog! Ook als ik op Menu klik op de TV zelf reageert er niets.

Weet iemand wat dit probleem is?

Posted by domineesje on Dec-13-2006 22:08:

sorry
klach me nu plat

Posted by IgnazZio on Dec-14-2006 12:17:

???

Posted by mellow_head on Dec-14-2006 12:31:

Kijk ma es tegoei of alles goed is aangesloten, anders hebde een kapotte zeik en moet ge gaan klage bij waar get ook gekocht heb.

Posted by IgnazZio on Dec-14-2006 13:05:

Probleem opgelost. Technieker geweest, twas een intern probleem.
Toch merci, mellow_head.

Posted by mellow_head on Dec-14-2006 13:47:

Mja

Posted by Dj LPG on Dec-14-2006 17:28:

quote:
Originally posted by mellow_head
Merci voor de feedback LPG enzo

no pee dude

Posted by diddi on Dec-15-2006 20:18:

Ik heb het volgende voor:

BlueSky muis en toetsenbord (USB) in de Carrefour. Heb da spel aangesloten en drivers ge�nstalleerd. Raar ding was dat het toestsenbord wel altijd werkte, de muis niet altijd (wireless). Bon soit, kheb da spel terug binnen gedaan, mij een ander toetsenbord gekocht. Maar nu werken mijn usb poorten niet meer. XP herkent de toestellen niet meer die ik aansluit (bv muis, usb stick,...)

Weet iemand hoe ik die usb-poorten kan resetten?

Nu alles kl*te me enkel toetsenbord

Posted by domineesje on Dec-15-2006 20:31:

Ge moet iets aanpassen... in booth dacht ik, heb dat ook voor had met hardware te installeren. Sla me niet dood als ik verkeerd ben, liever pintelieren dan

Posted by FenixStyle on Dec-15-2006 21:59:

Doeme he.. Nu had ik vandaag een account voor 48u genomen bij Rapidshare.com om S4 van 24 te kunnen downloaden. Nu blijkt er toch niet een probleem te zijn met de server daar.. Krijg bij een aantal files volgende melding: "Server dl50.rapidshare.com unavailable due to hardware problems. We're working on it"

Iemand die dit al eerder aan de hand heeft gehad en een die heeft hoelang die problemen kunnen duren? Zou namelijk stom zijn als ik voor niets een account betaald heb..

Posted by Bertn on Dec-27-2006 14:43:

Kzit alweer met een probleem ivm mijn laptop: telkens wanneer ik die nu in standby wil zetten, schiet die na 2 seconden in standby-modus weer in gang.

Daarnaast hebk last van hardnekkige spyware: telkens wanneer ik browsers opendoe (IE of Firefox) komt er spyware op mijn scherm die zegt dat ik een bepaald spywareprogramma moet downloaden. Scans met verschillende programma's krijgen het beestje niet weg. Kvrees dak met een trojan zit die al die spyware naar mijn pc loodst. Iemand ergens nog een killer-app liggen die dit kan verhelpen? (hitman pro biedt gn oplossing)...

Posted by domineesje on Dec-27-2006 14:46:

quote:
Originally posted by Bertn

Daarnaast hebk last van hardnekkige spyware: telkens wanneer ik browsers opendoe (IE of Firefox) komt er spyware op mijn scherm die zegt dat ik een bepaald spywareprogramma moet downloaden. Scans met verschillende programma's krijgen het beestje niet weg. Kvrees dak met een trojan zit die al die spyware naar mijn pc loodst. Iemand ergens nog een killer-app liggen die dit kan verhelpen? (hitman pro biedt gn oplossing)...

Lijkt me echt op dat probleem dat Luc en ik ook hadden met dat Britneyflimke...

Posted by Push2005 on Dec-27-2006 14:48:

Lol; zoiets emk nog nooit gezien ze

Dat was trouwens het eerste virus dat mij ooit bijna te pakken had; voor de rest kom ik er nooit in aanvaring mee

Posted by domineesje on Dec-27-2006 14:49:

quote:
Originally posted by Push2005
Lol; zoiets emk nog nooit gezien ze

Dat was trouwens het eerste virus dat mij ooit bijna te pakken had; voor de rest kom ik er nooit in aanvaring mee

Ge waart er op tijd bij... ik heb die spywareprogs zitten downloaden enz.. en dan pas begint de miserie

@bert: komen ze telkens met een ander programmake af dat je zou moeten downloaden?

Posted by Shadowkid on Dec-27-2006 15:57:

quote:
Originally posted by Bertn
Kzit alweer met een probleem ivm mijn laptop: telkens wanneer ik die nu in standby wil zetten, schiet die na 2 seconden in standby-modus weer in gang.

Typ de naam van dat spywareprogramma + eventueel iets zoals "problem", "trojan", "virus",... in google, en met wat geluk krijgt ge een paar fora waar gelijkaardige problemen al behandeld zijn geweest. Ik heb zelf zo ooit bepaalde trojans/spyware weggekregen die de gewoonlijke programma's niet wegkregen.

"Spy Sweeper" is een programma dat ook goed werkt, maar daarvan zit denk ik al een trialversie bij Hitman Pro. Die trialversie kon ge wel maar 1x updaten, dus mss dat een recente versie van dat programma wel hulp biedt (maar daar zal je dan waarschijnlijk weer een crack voor moeten hebben).

Posted by lievez on Dec-28-2006 18:29:

happy new year to myself :f

PC sprong af, dacht eerst kortsluiting ma al de rest van den elentriek ging nog. Pc lampke brande nog ma pc was uitgevalle, kzie wel nog da de lichtekes op mijn mobo branden en alsek op powerknop druk brand cdrom lampje 1milisecond en geen leven in de brouwerij.
Morge of overmorge eens binnesmijten.

Iemand enig idee welk het kan zijn ? voeding ? mobo ? ...

leve de pc (als ze werken dan toch)

Posted by Real on Dec-28-2006 19:15:

H��l waarschijnlijk de voeding, kheb het ook al 2 keer voorgehad.

Wat je kan proberen, is je voeding ontkoppelen, en de boel een nachtje laten rusten. De volgende ochtend kan je nog eens proberen. De kans is klein, maar vreemd genoeg lukt dat soms.

Posted by lievez on Dec-28-2006 19:22:

ontkoppelen pfff

kzal da boelke nen dag late staan en morge nog is proberen. Anders maar is binnestampen in de winkel. Toch leuk met al die dagen nu, alles dicht of met cong� voor e paar dage.

Posted by FenixStyle on Dec-28-2006 20:45:

Hoe kunt ge in Hotmail foto's versturen zodat ze rechtstreeks worden weergegeven in de mail (en dus niet apart geopend moeten worden als bijlage?)

Ik dacht dat dit zou werken door die Foto-uploadtool, maar blijkbaar werkt dit niet?

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 »