TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fotbolls-VM 2006
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 »
Terry e enligt mig v�rldens b�sta mittback .. a shame att han spelar i Ch�lski
.. han skulle passa som kapten men tror fan �nd� d blir Gerrard.
DEUTSCHLAND �BER ALLES!
se till att s�tta dit de d�r f�f�nga f�rbannade pastakokande sk�despelarna p� plats...
Orka tyskland i final, iofs �r klose grym men iaf, jag �r fortfarande bitter! 
jag skiter i den h�r semifinalen iaf, har s� j�vla d�lig bild p� fyran s� kan �nd� inte se bollen. Drar � lirar fotboll sj�lv ist�llet 
Tyskarna bet�r sig som k�rringar i f�rsta halvlek, f�rst�r att Klinsman �r laddad men han om n�gon borde ju kunna l�sa de dueller som �r p� plan.
Med k�rringar menar jag massa klagande �ver domslut o.s.v.
Tufft spel �r det, och domarn g�r v�l ett bra jobb tycker jag.
GO ITALY! 
vilken SNYGG filming d�r!
va i helvete nu f�r det bli m�l �t n�got h�ll s� det h�nder n�got i denna matchen...helst inte i italienarnaas fav�r dock eftersom de d� �r s� duktiga p� att backa hem med 14 man...
ojojoj
jag s�ger det igen
ojojoj
forza italia!! det va fan p� tiden att tyskland �kte ut
lehmann va dock str�lande m�lvakt idag
jag hoppas p� en final med frankrike 
YES!
Tyskland �r utslagna!

skadegl�dje �r den enda sanna gl�djen 
edit: var tvungen o l�gga dit en bild oxo!
�nnu en tr�kig semifinal/final med massa tr�kiga icke-risktagande-europ�er
(((((((((((((((((((((((((
ju l�ngre turneringen g�tt desto tr�kigare har matcherna blivit...
Jag blir s� lack p� hur anti-italien kommentatorerna �r!
S� fort en italienare blir tacklad och trillar antar de att de filmat utan att ens se p� reprisen... Inte s� konstigt att de tycker att italienarna filmar mer i s� fall...
Och n�r n�gon tysk anfallare g�r in med dobbarna f�re i benet p� cannavaro i italiensk straffomr�de (!) s� �r reaktionen inte "fy vad on�digt ful tackling i offensivt omr�de" utan "d�r fick cannavaro smaka p� sin egen medicin". wtf??
Jag tycker inte italien idag filmar mer �n n�got annat lag. De kanske var f�rst med det p� typ 80-talet, men �rligt talat: idag g�r alla det.
Som tex straffen mot australien. Vad som h�nder �r att en back kommer sent in i en glidtackling (i d�ligt l�ge) inne i straffomr�det. Grosso gjorde vad vilken (duktig) spelare som helst skulle ha gjort: sparkade undan bollen s� att tacklingen bara tr�ffade honom. --> straff. Orutinerat gjort av australiensaren helt enkelt. Duktigare backar g�r inte s�na chanstacklingar om det inte �r riktigt farliga l�gen, vilket detta inte var.
Blir s� lack!!
[\gn�ll]
| quote: |
| Originally posted by Smeagol Jag blir s� lack p� hur anti-italien kommentatorerna �r! S� fort en italienare blir tacklad och trillar antar de att de filmat utan att ens se p� reprisen... Inte s� konstigt att de tycker att italienarna filmar mer i s� fall... Och n�r n�gon tysk anfallare g�r in med dobbarna f�re i benet p� cannavaro i italiensk straffomr�de (!) s� �r reaktionen inte "fy vad on�digt ful tackling i offensivt omr�de" utan "d�r fick cannavaro smaka p� sin egen medicin". wtf?? Jag tycker inte italien idag filmar mer �n n�got annat lag. De kanske var f�rst med det p� typ 80-talet, men �rligt talat: idag g�r alla det. Som tex straffen mot australien. Vad som h�nder �r att en back kommer sent in i en glidtackling (i d�ligt l�ge) inne i straffomr�det. Grosso gjorde vad vilken (duktig) spelare som helst skulle ha gjort: sparkade undan bollen s� att tacklingen bara tr�ffade honom. --> straff. Orutinerat gjort av australiensaren helt enkelt. Duktigare backar g�r inte s�na chanstacklingar om det inte �r riktigt farliga l�gen, vilket detta inte var. Blir s� lack!! [\gn�ll] |
smeagol: vet man n�got om fotboll vet man att straffen mot australien var feld�md. Man ska i fotboll inte kunna f� straff genom att v�lja att ta v�gen �ver en spelare och sen falla pga. det.
Australiensaren var l�ngt f�re in i duellen och missar tyv�rr bollen MEN han tr�ffar heller ej spelaren i tacklingsmomentet. Hade Italienaren g�tt rakt fram i sin t�nkta bana hade han inte r�rt australiensaren.
Dock �r jag ben�gen att h�lla med om filmningarna, alla �r lika goda k�lsupare idag. Det verkar mest ha att g�ra med hur dommaren s�tter niv�n faktiskt. Om han inte viftar direkt med korten s� tar det bra mycket l�ngre tid innan dom b�rjar ligga � vrida sig i d�dssm�rtor i 10 min f�r att n�n snuddat dom i ryggen.
V�rst p� att filma idag �r Portugal imo...
TV4 suger dock kopi�st, v�ldigt partiska och oprofessionella imo :/
apropo� filmningar s� gjorde ju Henry en riktigt d�lig filmning i n�gon match h�romsistonens. Tror det var mot Spanien. D� han h�ll sig f�r ansiktet. Hahaha!
Ja, han f�ll ganska enkelt i straffomr�det idag ocks�....n�ja, bleu blanc et rouge tar hem det igen...
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
SL�NG UT DEN D�R J�VLA HAGGAN FR�N STUDION ALREADY!!!!

haha....lmao...sladjan �r d�remot kung 
"....hotat de med represalier om de inte sk�rpte till sig" 
| Originally posted by Laszlo AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH SL�NG UT DEN D�R J�VLA HAGGAN FR�N STUDION ALREADY!!!! |
| Originally posted by Cloudburst Haha hon har st�rande r�st... |
| Originally posted by Gate 42 .. men ack s� fina ***** |
Tv� matcher kvar - sen �r festen �ver 
Nu h�ller vi tummarna f�r Tyskarna - laget som alla utom jag och SVT:s producenter, programledare och kr�nik�rer verkar hata...
Hatar inte tyskland, blev glad att de vann idag.