TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »

Posted by Devilex on Jul-30-2006 07:46:

Same here, maar vannacht verschrikkelijk slecht geslapen djeezes

Posted by Real on Jul-30-2006 07:59:

Ik heb er zin in.

Posted by FenixStyle on Jul-30-2006 08:14:

Checklist
---------
money: OK
tickets: OK
fotocamera: OK
goesting: BIG OK!!!!

Tomorrowland, here we come!

Posted by Bl@ckOut on Jul-30-2006 08:18:

Eindelijk is't zover
Binnen een half uurke ook vertrekken, beter te vroeg dan te laat

Posted by Push2005 on Jul-30-2006 08:19:

All� vooruit; kga nog wa gamen en binnen uurke vertrekken... Kheb wel goesting...

Het weer ier is nie alles, hopelijk ist in boom beter

Posted by Devilex on Jul-30-2006 08:21:

quote:

zo 30/07/2006, 09u Vandaag, na het optrekken van het ochtendnevel blijft het eerst nog vrij mooi in het oosten en het centrum. De bewolking neemt echter snel toe vanuit het westen en wordt gevolgd door regen of buien. De regenzone kan bovendien vergezeld zijn van hevige onweersbuien vooral dan in het centrum en het oosten van het land. In de namiddag komen er opnieuw opklaringen vanaf de kust.

Maxima van 23 graden in Hoog-Belgi� en aan de kust en tot 28 graden in de Kempen.

Vanavond nog enkele buien in het oosten van het land. Vannacht wisselen wolken en opklaringen elkaar af.

Posted by Bl@ckOut on Jul-30-2006 08:23:

quote:
Originally posted by Push2005
All� vooruit; kga nog wa gamen en binnen uurke vertrekken... Kheb wel goesting...

Het weer ier is nie alles, hopelijk ist in boom beter

Daarstraks heeft het hier (niet ver van boom dus) beetje geregend, maar 't zonneke schijnt al terug. Komt wel goed

edit: maar er is wel wat bewolking :s

Posted by Antony on Jul-30-2006 08:38:

ook bena is vertrekken. tis misschien laat maar ge zult mij herkennen doorda ik en men maat dezelfde paarse puma t-shirt zullen dragen (met geel 'uitgelopen' puma logo op) + Miss Flair

Posted by eieregooie on Jul-30-2006 09:00:

Ik ben ook erbijjjjjjjjjjjjjj \o/

Posted by FUSyke on Jul-30-2006 09:20:

Om 12u ga ik ook vertrekken P.A.R.T.Y.

Posted by Push2005 on Jul-30-2006 09:29:

Miljaarde, m'n auto wil nie starten

Kmoet nu wachten tot ze hem (hopelijk) kunnen depaneren

Posted by eieregooie on Jul-30-2006 09:40:

Auto van je ouders lenen (A)

Posted by Glexx on Jul-30-2006 09:59:

Kzal ook maar is gaan vertrekken

Posted by MikeVee on Jul-30-2006 10:33:

Ik ga over een uur of 4 ook eens vertrekken, laat het ondertussen eens goed regenen

Posted by TOR on Jul-30-2006 10:56:

Amuseer jullie daar, guys & gals! Steek een paar handen extra in de lucht voor mij

Posted by Rhand on Jul-30-2006 11:02:

Weet er iemand iets van een livestream ofzo?

Posted by Loraine on Jul-30-2006 20:28:

Net een smsje van Kelly gehad
Damn..wou dak erbij was !

Kijk uit naar de reviews !!!

Posted by Jasperovitsj on Jul-30-2006 21:02:

Tis nat geweest zeker?

Posted by Dark Apostle on Jul-30-2006 21:36:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tis nat geweest zeker?

Viel goed me, alleen gedoopt geweest kort na aankomst, voor de rest ben ik droog gebleven.

Tomorrowland was zalig, morgen avond reviewke, nu dodo doen en derna opstaan om te gaan werken (na 3 weken verlof zal dat wel tegenslagen)

Posted by Devilex on Jul-30-2006 23:56:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Viel goed me, alleen gedoopt geweest kort na aankomst, voor de rest ben ik droog gebleven.

Tomorrowland was zalig, morgen avond reviewke, nu dodo doen en derna opstaan om te gaan werken (na 3 weken verlof zal dat wel tegenslagen)

Hehe zo vroeg al thuis man? Dacht dak u daar ff geleden nog had zien zwalpen op de Perfecto stage.

Posted by Moisture on Jul-31-2006 00:25:

yep was great.

vooral perfecto en main gezien, ook versuz soms.

Markus en Armin waren hoogtepunten voor mij. was wel grappig hoe markus zn zoontje (?) daar stond te springen.

Posted by MikeVee on Jul-31-2006 00:29:

Bon terug:

Doordat er geen plannetjes meer waren aan de ingang weet ik nimeer wie ik gezien heb. Ook maar weinig trance gehoord omdat ik de andere veel heb laten kiezen.

Binnengekomen bij Chris Liebing op de mainstage, te weinig van gehoord om een deftige indruk van te krijgen. Irritante MC viel nu al op, die had beter meer haar bek gehouden.
Dan kwamen de Filterheadz, dansbaar, was wel ok.
Marco Bailey, viel wel mee. Techno doet me niets, speelde gelukkig niet hard vandaag, beetje melodieus bij momenten dus algemeen gezien OK.

Versuz-tent: publiek
Mississipi tent: voze r&b met een dj die constant door de micro zat te roepen
Die openair onder de ballonnen, wat was dat? Speelde van alle stijlen wat.

Dan naar de trance tent:
Markus dacht ik , zalige set.
Wie waren die 2 dj's daarna, zeker niet Oakie zoals vermeld op de time-table op de site en was te lui om door de warmte tot vooraan te gaan, die tot 10u speelde? Want dat was toch een geweldige set, voor mij de beste van de avond. Spijtiggenoeg waren veel mensen al vertrokken.

Dan even langsgeweest bij Elof aan de botsautokes, spijtig dat er bijna niemand was die aandacht besteede aan de muziek. Want vond uw platenkeuze wel goed, paar leuke platen nog eens teruggehoord .

Om af te sluiten het hardere werk
Zany B2B met Dana, mja matig, hardstyle is niet mijn ding, lijkt ook steeds harder te worden.
Kort binnengesprongen bij DJ Rush, maar daar liet ik de andere na 20 minuten achter wegens opkomende hoofdpijn van die harde techno. Ging dan maar terug naar Q-Dance in afwachting van Sebastiaan Hoff a.k.a. Promo waar Dana Lady Dana geworden was, m.a.w. ze speelde de laatste 35 minuten van haar set hardcore .
Afgesloten bij Promo die een standaard mainstream-feest-setje weggaf. Niet onaardig, maar ook niet super aangezien het na zoveel keer wat verveelt om steeds dezelfde nummers terug te horen.

Overal gezien een goed feest: Goed weer, goede muziek, eigenlijk niets slecht dat vermeldenswaardig is. . Neen, kan het niet laten, vele dranken waren in verschillende areas uren voor het einde al niet meer beschikbaar.

Posted by 1Million$shot on Jul-31-2006 00:40:

ook net terug van tomorrowland

heb vooral mainstage gedaan !

elof opende daar met een "electro-set"
waarom kreeg ik daar een sensation white megamix gevoel ???

dan was het dj chess ofzo, nog nooit van gehoord maar die ging wel lekker.

dan chris liebing, buiten paar foutjes van deze technogod was de set echt wel te pruimen. Je moest die gast echt is ff bezig zien. Die gaat zo hard op in ze muziek !!! Hoe was die trouwens aan 't draaien ? Laptop ofzo ??

Filterheads live vonnek niet straf !

Marco Bailey, en van zijn mindere sets tot nu toe imho

Dan waren het Emjay en the atari babies, buiten die babies was er ni veel vet aan !

Daarna was het euhm, guetta zeker? Opende net als op sensation. Sloeg wel aan ! Een aantal van zijn hitjes gemengd met andere hitjes. De sfeer zat er wel goed in.

Na guetta kwam Ferry. Die ging wel goed ! Veel meer volk dan vorig jaar toen hij al op de middag moest spelen.

En dan voor mij het hoogtepunt van de avond. Armin.

zalige set !!! die gast speelde zelfs spastic vs calabria ofzo !!!

Ik heb me aan niet veel ge�rgerd eigenlijk. Alleen staat het woord VUILBAK niet in de woordenboek van ID&T peins ek

en nu slapen, moet om half acht opstaan om te gaan werken

greetz
Greg

Posted by Vishnu on Jul-31-2006 00:56:

Opstekers:

- grootste deel van Ferry z'n set
- flarden uit de sets van Armin, Markus en Menno vs Jonas
- DJ Rush, lekker knallen tegen 170 bpm
- knappe lightshow aan de main stage
- minder aandacht voor showelement in het voordeel van de muziek

Afknappers:

- David Guetta, wtf?
- MC
- geregeld overbodige dimsensieloze stompplaten in de sets van Armin, Markus en Meno vs Jonas, idem voor de ganse set van Van Gelderen
- afhaken van Oakenfold; mss heb ik niet veel gemist maar ik had hem toch eens graag bezig gezien
- regen

Kortom wel een geslaagd feest maar muzikaal gezien vond ik het vorig jaar beter.

Posted by Synthesia on Jul-31-2006 00:58:

quote:
Originally posted by MikeVee
Versuz-tent: publiek
Mississipi tent: voze r&b met een dj die constant door de micro zat te roepen
Die openair onder de ballonnen, wat was dat? Speelde van alle stijlen wat.

Dan naar de trance tent:
Markus dacht ik , zalige set.
Wie waren die 2 dj's daarna

Exact dezelfde mening over die punten En die 2 dj's waren Cor Fijneman en Mark Norman. Morgen volgt ietsken uitgebreider reviewke

Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »