TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
חחחח אחלה תמונות רועיי
חחח אהבתי את זהה
http://shas.web-site.co.il/shas/swf/im.swf
LOL
אותי לפחות זה קרע מצחוק
לא יודע מה אתכם

חחחח רותם יא מסטול
זה לא מצחיק
זה עצוב
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחח רותם יא מסטול זה לא מצחיק זה עצוב |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אחת הולכת לסופר מרקט, לוקחת כרוב אחד, שוקו אחד, לחם אחד, חלב אחד, עגבניה אחת, מלפפון אחד, מעדן אחד, במבה אחת, גבינה אחת, מיץ אחד, והולכת לקופה. הקופאי מסתכל על המוצרים ושואל אותה: את רווקה נכון? היא אומרת: כן איך ידעת ? הוא עונה: כי את מכוערת אחושילינג. ---------------------------------------------------------------------- דוד לוי בא לבית חולים כדי לצבור פרסום הוא נכנס למחלקה של חולי איידס ושואלים אותו מה הוא עושה שם אז הוא אומר "מה אני דואג למטופלים" אז כולם עושים לו "מה אתה מזיין את השכל אתה רק רוצה להתפס במצלמות בשביל החדשות" התעצבן דוד לקח מזרק ושאל "זה עם איידס?" האחות אמרה לו "כן" בום דפק את המזרק ברגל האחות אומרת לו "מה אתה משוגע עכשיו יהיה לך איידס!!!" דוד לוי עונה לה "זה בסדר.... אני עם קונדום." |
| quote: |
| Originally posted by nesher אבל שחושבים על זה שיש אנשים שקונים את הדברים האלה זה עצוב |
| quote: |
| Originally posted by nesher http://shas.web-site.co.il/shas/swf/im.swf LOL אותי לפחות זה קרע מצחוק לא יודע מה אתכם |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter קבלו כמה תמונות של נהיגת נשים ![]() |
רועי
מה אכפת לך שהוא יצחק על זה
למרות שזה ממש לא מצחיק
והתמונות של הנשים נוהגות
אני מכיר
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN רועי מה אכפת לך שהוא יצחק על זה למרות שזה ממש לא מצחיק |
אני לא סותר אני אומר שמה אכפת לך שהם יצחקו מזה
למרות שאותי זה לא הצחיק
כמו שיש בדיחות אחרות שלא מצחיקות
בכל דבר יש פוליטיקה וזה חלק מהחיים
ואם אתה לא רוצה להשתתף בדיון
פשוט על.......
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אני לא סותר אני אומר שמה אכפת לך שהם יצחקו מזה למרות שאותי זה לא הצחיק כמו שיש בדיחות אחרות שלא מצחיקות בכל דבר יש פוליטיקה וזה חלק מהחיים ואם אתה לא רוצה להשתתף בדיון פשוט על....... |
למי שלא שם לב:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כזההההההה עלוב
אשכרא
אורן תעשה יותר טוב
חחחחחח
אני לא נכנס דרך הכניסה הרגילה
אלא ישר לפורומים... אז לא ראיתי את זה
אבל האיש למעלה גם עם כובע של סנטה קלאוס
כן אבל אותו לפחות עשו נורמלי...
| quote: |
| Originally posted by DjChook אשכרא אורן תעשה יותר טוב |
לא
הבנדוד שלי מעצב גרפי
חחחח נו אז תעשה חנוכיה חחחח
נגיד לסוואמפר לשים את זה
| quote: |
| Originally posted by DjChook אשכרא אורן תעשה יותר טוב |
| quote: |
| Originally posted by NaOren מה? על מה אתה מדבר???? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter זה ממש לא מצחיק וגם ממש לא עצוב תצאו מהבועה שאתם חיים בה כבר!! דיר בלאק אתם הופכים את הט'רד הזה למשהו פוליטי |
נשר אתה עדיים לא קולט אה?
אתה לא מבין שאת כל הכסף לא לוקחים ש"ס אלא אגודת ישראל?!
שוב אני יגיד לך
ש"ס לא חוקקו חוק אחד שקשור באופי הדתי של מדינת ישראל
זה הכל
"אגודת ישראל"
הם אלה שחוקקו את חוק טל וחוק משפחות ברוכות ילדים וכו
ואיתמר לא סיפרת את הבדיחה נכון
זה אמור להיות
"יקחו אותך לגהינום ויאנסו אותך"
ואז היא אומרת
"נכון אבל לפחות שם אני באה עם חור מוכן"
ראיתי את זה עכשיו בפורום מאקטיונינג...
30
דרכים לעצבן שוטר
1. כשהוא מדבר אליך, התנהג כאילו אתה חירש.
2. הוא מתלונן על המהירות שלך? אמור לו שהיית שיכור מכדי לשים לב.
3. גע בו. ברוך.
4. נסה לשחד אותו בשוקולד.
5. כשהוא ניגש לאוטו שלך, בקש ממנו רשיונות.
6. כשהוא אומר שעברת את המהירות המותרת, שיר בקול: לה! לה! לה! לא שומע אותך!
7. אם אתה יושב בחקירה, בקש שיביא לך שוקוצ’ינו עם קצפת ו"משהו טעים בצד".
8. פהק והתלונן שהחקירה נורא משעממת.
9. שאל פעם בדקה מתי גומרים, כי אתה נורא ממהר.
10. חזור על כל מה שהוא אומר, במבטא לעגני.
11. מלמל לעצמך דברים.
12. תן לו כאפה על העורף תוך קריאת, "אחי, מה העניין?"
13. בקש ממנו לשבת מקדימה בניידת.
14. דבר מ-מ-ש ל-א-ט.
15. עקוף אותו על הכביש ונופף לו לשלום.
16. הצע לו לעשן משהו, שיירגע.
17. אמור לו: "אני מזהה את הפרובלמטיקה במסלול הלוגי, שהביאה אותך לחשד הבלתי קוהרנטי כאילו מתרחשת כאן אקציה בלתי לגאלית".
18. בקש ממנו לתת לך למשש את האקדח שלו.
19. הזכר לו את פעילות המאפיה, את הנשים המוכות ואת העבריינים האמיתיים שהמשטרה אפילו לא מנסה לעצור.
20. היכנס איתו לדיון פילוסופי על מהות החוק.
21. דרוך לו על הנעל.
22. התחנן שישים לך אזיקים, כי זה נורא סקסי.
23. צעק: "מדינת משטרה! מדינת משטרה!".
24. בחן אותו בשאלות טריוויה (למשל: מיהו השר לביטחון פנים?)
25. שאל אותו אם יותר קל לו עכשיו, כשעוזי לנדאו השר לביטחון פנים, והוא לא מדבר במילים ארוכות כמו השר הקודם, בן עמי.
26. התחל לשיר את "התקווה", והאשם אותו שהוא לא ציוני, כשהוא לא מזדקף.
27. נסה לנהל איתו דיון על המדיניות הכלכלית של הממשלה.
28. הצע לו מסטיק. רצוי בזוקה.
29. חבק אותו חיבוק חם ואוהב, ואמור לו כמה אתה מעריך את ההקרבה האישית של אנשי כוחות הביטחון למען כולנו.
30. ברח.
| quote: |
| Originally posted by Q-PiXeL 10. חזור על כל מה שהוא אומר, במבטא לעגני. |
אני מכיר את זה
לפני כמה חודשים מישהו הקריא את זה בכיתה שלי בשעור חברה
ת'אמת לדעתי זה דיי חלש
מה גם לא ככ מציאותי אז...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.