TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Posted by Jasperovitsj on Feb-29-2008 13:13:
Ja, dieje Maric zal wel goed geslapen hebben. Vooral die tweede goal, amai m'n botten. Recht op de slof nemen en die dan nog zo laag kunnen houden 
Posted by Config on Feb-29-2008 23:53:
wat een zwakke match van Club.. dit seizoen nog altijd geen match gezien waar ik ze echt heel goed vond.. Het loopt toch allemaal ietsje te snel, iedere week met een andere ploeg spelen is nix voor Club. Kzou es de statistieken moeten raadplegen maar volgens mij hebben we nog geen 2 matchen na mekaar met dezelfde ploeg kunnen spelen.. dat wreekt zicht ooit wel eens natuurlijk
Posted by Gladius on Mar-01-2008 10:21:
zo'n ploeg wilt toch niemand kampioen zien spele zekers
Posted by FCB_Fanatic on Mar-01-2008 12:38:
| quote: |
Originally posted by Gladius
zo'n ploeg wilt toch niemand kampioen zien spele zekers |
en Anderlecht de afgelopen twee jaar wel dan ????
Posted by Jasperovitsj on Mar-01-2008 14:45:
Bwah, qua voetbal zou ik toch ook liever Standard of Cercle kampioen zien spelen. Maar Brugge heeft nooit bekend gestaan om hun oogstrelend champagnevoetbal, dus het is niet echt fair om hun daar steeds op af te rekenen. Het werkt blijkbaar wel, dus ja...
Posted by Config on Mar-01-2008 16:21:
zo'n ploeg wilt toch niemand kampioen zien spele zekers |
ik anders wel ze
Posted by Gladius on Mar-01-2008 20:56:
Originally posted by FCB_Fanatic
en Anderlecht de afgelopen twee jaar wel dan ???? |
lol dat zeg ik toch helemaal niet. jonges toch
KSK Beveren - RAFC 0-7 Carrata,Utaka (2x), Olguin (2x) , Verbiest, Stavros
lol owned =p
Posted by FCB_Fanatic on Mar-02-2008 03:52:
lol dat zeg ik toch helemaal niet. jonges toch |
lol, ge hebt mijn punt HELEMAAL gemist
Ik verwijs naar het feit dat Anderlecht de afgelopen twee jaar de titel ook heeft gewonnen met enorm slecht voetbal en met een uitstekend keepende Zitka. Vorig jaar was Genk ook de beter voetballende ploeg maar die wonnen de titel ook niet ... of al vergeten mss???
Posted by Gladius on Mar-02-2008 13:44:
ge gaat me toch niet wijsmaken dat Anderlecht vorige 2 jaren even slecht of slechter voetbal speelde dan Brugge tot hiertoe zekers. vind ik in ieder geval niet
Posted by Devilex on Mar-02-2008 13:52:
Standard doet alleszinds weer een goede zaak.
Posted by Config on Mar-02-2008 14:24:
ge gaat me toch niet wijsmaken dat Anderlecht vorige 2 jaren even slecht of slechter voetbal speelde dan Brugge tot hiertoe zekers. vind ik in ieder geval niet |
Das zever h�, Anderlecht speelde ook niet super, maar ZO slecht speelt Club nu ook weer niet. Het is wel een feit dat Club zijn 3 zwakste matchen wel 3 weken op rij speelt, maar voor de rest was het meestal wel degelijk. Ik merk maar al te vaak dat er in de pers altijd wel het negatieve uit de matchen van Club wordt gehaald, maar zo'n armoe was het nu ook weer niet. Pas op, ik zeg niet dat ze verdienen de titel te halen dit jaar, daarvoor waren ze tot nu toch nog niet goed genoeg, maar ik geloof er wel in dat ze in de laatste weken van het kampioenschap hun beste niveau van de competitie zullen halen, en hopelijk is het dan nog niet te laat natuurlijk. Er wordt toch veel te snel vergeten dat Club al bijna het hele seizoen geleden heeft onder blessures bij de sleutelspelers van het elftal, en waarschijnlijk nog maar enkele of zelfs geen enkele keer erin slaagde om 2 matchen naeen de volledige typeploeg op de mat te laten verschijnen
Posted by Progrez on Mar-02-2008 14:31:
lol dat zeg ik toch helemaal niet. jonges toch
KSK Beveren - RAFC 0-7 Carrata,Utaka (2x), Olguin (2x) , Verbiest, Stavros
lol owned =p |
Was inderdaad lachen. We kwamen met 23 bussen met als gevolg dat na 5 minuten eerste helft het bier in het bezoekersvak al op was. Om een raid op de kantine te vermijden, heeft beveren tijdens de rust toch nog wat pils klaargezet, maar na tien minuten 2e helft was weer alles op. Al chance dat ondertussen de score het gebrek aan bier deed vergeten, of die kantine had niet meer rechtgestaan
Posted by Gladius on Mar-02-2008 15:08:
Originally posted by Config
Das zever h�, Anderlecht speelde ook niet super, maar ZO slecht speelt Club nu ook weer niet. Het is wel een feit dat Club zijn 3 zwakste matchen wel 3 weken op rij speelt, maar voor de rest was het meestal wel degelijk. Ik merk maar al te vaak dat er in de pers altijd wel het negatieve uit de matchen van Club wordt gehaald, maar zo'n armoe was het nu ook weer niet. Pas op, ik zeg niet dat ze verdienen de titel te halen dit jaar, daarvoor waren ze tot nu toch nog niet goed genoeg, maar ik geloof er wel in dat ze in de laatste weken van het kampioenschap hun beste niveau van de competitie zullen halen, en hopelijk is het dan nog niet te laat natuurlijk. Er wordt toch veel te snel vergeten dat Club al bijna het hele seizoen geleden heeft onder blessures bij de sleutelspelers van het elftal, en waarschijnlijk nog maar enkele of zelfs geen enkele keer erin slaagde om 2 matchen naeen de volledige typeploeg op de mat te laten verschijnen |
yep das waar, tis inderdaad enkel die laatste matchen waarop ik me baseer, ik overdreef wel. Brugge zal wel terugslaan, ik zie ze niet simpelweg de handdoek in de ring gooien. Ik hoop iig dat het tot op de laatste speeldag spannend blijft tussen zoveel mogelijk ploegen, en dat we nog wat schoon voetbal te zien krijgen. Uiteindelijk hoopt de neutrale supporter dat de ploeg met het mooiste voetbal kampioen wordt. Ik altans
Posted by FCB_Fanatic on Mar-02-2008 16:40:
In de eerste plaats +1 voor Config zijn reactie
yep das waar, tis inderdaad enkel die laatste matchen waarop ik me baseer, ik overdreef wel. Brugge zal wel terugslaan, ik zie ze niet simpelweg de handdoek in de ring gooien. Ik hoop iig dat het tot op de laatste speeldag spannend blijft tussen zoveel mogelijk ploegen, en dat we nog wat schoon voetbal te zien krijgen. Uiteindelijk hoopt de neutrale supporter dat de ploeg met het mooiste voetbal kampioen wordt. Ik altans |
Ik vermoed dat je je hier baseerd op de beelden van Studio 1. Als ik een aantal (objectieve) Club supps moet geloven, gaven die beelden een vertekend beeld van de werkelijkheid. De match tegen Lokeren bijvoobeeld was inderdaad geen topprestatie van Club, maar ook Lokeren verdiende in het beste geval een gelijkspel. Bovendien zijn nog een aantal Club kansen (Sterchele en Sonck alleen voor de keeper) niet eens in de samenvatting gekomen. En het is zeker niet de eerste keer dat dergelijke kansen over het hoofd worden gezien (niet enkel bij matchen van Club overigens). Kijk maar eens naar de samenvattingen van Studio 1 op rtbf, dat programma is op alle vlakken beter als die klucht op ��n.
Ik ben het trouwens niet eens met je stelling dat een neutrale supporter de ploeg met het beste voetbal als kampioen verkiest. Ik ben Club supporter, maar heb daarnaast ook een mening over welke ploeg ik het liefst kampioen zie worden en kijk daarbij niet naar het geleverde voetbal. Ik kijk daarbij naar het belang van het Belgisch voetbal. Daarom dat ik het ook een ramp zou vinden als Cercle kampioen zou worden. Dan geef ik liever de voorkeur aan Standard (hoewel ook dat alles behalve ideaal is gezien ook zij een handicap hebben qua Europese coefficient).
Posted by Gladius on Mar-02-2008 17:00:
man gij kunt een pakske naast de kwestie lullen ze. da kan best zijn dat ze een punt hadden verdiend, en dat ze bepaalde kansen niet tonen, maar de matchen van Brugge krijgen toch altijd een vrij ruime samenvatting, en daarin zie ik gewoon dat het voetballend op niks trekt de laatste matchen. Toch o zo moeilijk om dat toe te geven eh =).
dikke zever over dien titel trouwens. de beste ploeg van Belgi� (en voor bij de ploeg met het mooiste voetbal, Cercle of Standard dus wss) verdient het om in Europa te gaan en er een centje aan te verdienen. Alleen zo kan een kleine club als Cercle groeien, en niet door volgend jaar al de goei te laten weggaan en een nieuwe ploeg te kopen. Genk kwam toch ook als kleine club praktisch uit het niets een aantal jaar geleden? Als Cercle zo goed als de hele kern kan behouden, waarom zou dat dan per se een 'ramp' worden in Europa?
Posted by djcresto on Mar-02-2008 17:06:
man gij kunt een pakske naast de kwestie lullen ze. da kan best zijn dat ze een punt hadden verdiend, en dat ze bepaalde kansen niet tonen, maar de matchen van Brugge krijgen toch altijd een vrij ruime samenvatting, en daarin zie ik gewoon dat het voetballend op niks trekt de laatste matchen. Toch o zo moeilijk om dat toe te geven eh =).
dikke zever over dien titel trouwens. de beste ploeg van Belgi� (en voor bij de ploeg met het mooiste voetbal, Cercle of Standard dus wss) verdient het om in Europa te gaan en er een centje aan te verdienen. Alleen zo kan een kleine club als Cercle groeien, en niet door volgend jaar al de goei te laten weggaan en een nieuwe ploeg te kopen. Genk kwam toch ook als kleine club praktisch uit het niets een aantal jaar geleden? Als Cercle zo goed als de hele kern kan behouden, waarom zou dat dan per se een 'ramp' worden in Europa? |
erger dan Club - Brann Bergen kan zoiezo niet zeker?
Ik hoop echt dat Standard kampioen wordt. Zij lijken mij toch de beste ploeg in Belgi�. Het zou ook niet slecht zijn dat een club met zo'n achterban eens de titel neemt. Cercle lijkt mij nog altijd een toevalstreffer. Zij zullen altijd in de schaduw staan van Club. Twee grote clubs in ��n Belgische stad lijkt me ook niet haalbaar.
Posted by Jasperovitsj on Mar-02-2008 17:36:
GBA staat na een half uur al 2-0 voor tegen Cercle
Voor Cercle lijkt het seizoen precies iets te lang te duren, terwijl GBA toch wel verrassend goed blijft spelen. 
Posted by FCB_Fanatic on Mar-02-2008 18:22:
man gij kunt een pakske naast de kwestie lullen ze. da kan best zijn dat ze een punt hadden verdiend, en dat ze bepaalde kansen niet tonen, maar de matchen van Brugge krijgen toch altijd een vrij ruime samenvatting, en daarin zie ik gewoon dat het voetballend op niks trekt de laatste matchen. Toch o zo moeilijk om dat toe te geven eh =). |
Zeg kerel, kunt gij eigenlijk wel lezen???
Ik heb nergens gezegd dat Club goed voetbal speelt en heb er absoluut geen probleem mee om toe te geven dat ze inderdaad niet het beste voetbal brengen. Waar ge die onzin vandaan haalt weet ik dus niet. En een samenvatting vind ik geen goed middel om af te gaan op het spel van een ploeg, zeker niet als het een samenvatting betreft op ��n. Ik zou u dan ook eens willen aanraden om naast Studio 1 op ��n ook eens te kijken naar de versie op RTBF, dan weet je pas wat ik bedoel.
Ge dweept trouwens met het voetbal van Standard, effe u eraan herinneren dat Brugge het eerste uur gewoon beter was dan Standard twee weken geleden (en Brugge speelde toen ook niet geweldig). Het was pas toen Brugge op 0-2 kwam en ruimte begon weg te geven dat Standard begon te voetballen.
| dikke zever over dien titel trouwens. de beste ploeg van Belgi� (en voor bij de ploeg met het mooiste voetbal, Cercle of Standard dus wss) verdient het om in Europa te gaan en er een centje aan te verdienen. Alleen zo kan een kleine club als Cercle groeien, en niet door volgend jaar al de goei te laten weggaan en een nieuwe ploeg te kopen. Genk kwam toch ook als kleine club praktisch uit het niets een aantal jaar geleden? Als Cercle zo goed als de hele kern kan behouden, waarom zou dat dan per se een 'ramp' worden in Europa? |
Het clich� luidt dat de beste ploeg van Belgi� uiteindelijk die ploeg is die op het einde van het seizoen eerste staat, ongeacht het voetbal of de Europese coeffieci�nt. Genk bracht vorig jaar ook het beste voetbal, maar uiteindelijk haalden ze er geen prijs mee. Je haalt trouwens zelf het voorbeeld aan van Genk, zeg mij eens wat hun Europese resultaten waren dit jaar en de afgelopen jaren??? Pure afgang gemaakt (net zoals Club dit jaar). En Genk heeft dit jaar dan nog zijn ploeg versterkt EN heeft een betere bescherming dan bijvoorbeeld Cercle dat sinds 1996 geen Europees voetbal meer heeft gespeeld.
En waarom het een ramp zou worden als Cercle Europees speelt??? Heel simpel, net omwille van hun Europese co�fficient die op niks trekt. Cercle is niet beschermd (Standard vrij beperkt) en zal dus onmiddellijk een topper loten. Je kan natuurlijk het voorbeeld aanhalen van Zulte Waregem, maar dan kan ik daar onmiddellijk aan toevoegen dat een Belgische ploeg niet ieder jaar dergelijk geluk zal hebben bij de loting (ter illustratie, Brugge was wel beschermd maar zat in een moeilijkere poule). Maar voor alle duidelijkheid, ik heb er absoluut niets op tegen dat een ploeg als Cercle Europees speelt, maar zal altijd de voorkeur geven aan ��n vd gevestigde waarde in het Belgisch voetbal. Zeker wat CL betreft, omdat het Belgsich voetbal Europees enkel vooruit kan gaan door resultaten. Want goede resultaten = betere coeffiecient voor die ploeg EN voor Belgi� -> dus meer Belgische ploegen Europees en een betere bescherming. Daarom dat ik zeker NU nog de voorkeur geef aan die gevestigde waarden, een uitschieter zoals Zulte zal er niet ieder jaar zijn.
Posted by FCB_Fanatic on Mar-02-2008 18:23:
Originally posted by Jasperovitsj
GBA staat na een half uur al 2-0 voor tegen Cercle
|
was toch wel enigzinds te verwachten na woensdag, niet?
Posted by Jasperovitsj on Mar-02-2008 18:32:
Ja, maar GBA zat de laatste weken toch ook een beetje in een dipje. En ik had ergens wel verwacht dat Cercle wou terugslaan na de blammage op Sclessin. Nu ja, de wedstrijd is nog niet gedaan, en de score zegt natuurlijk heel weinig over het geleverde spel. Maar met goed voetbal koop je natuurlijk niets als je verliest 
Posted by Gladius on Mar-02-2008 19:04:
Originally posted by FCB_Fanatic
Zeg kerel, kunt gij eigenlijk wel lezen??? Ik heb nergens gezegd dat Club goed voetbal speelt en heb er absoluut geen probleem mee om toe te geven dat ze inderdaad niet het beste voetbal brengen. Waar ge die onzin vandaan haalt weet ik dus niet. En een samenvatting vind ik geen goed middel om af te gaan op het spel van een ploeg, zeker niet als het een samenvatting betreft op ��n. Ik zou u dan ook eens willen aanraden om naast Studio 1 op ��n ook eens te kijken naar de versie op RTBF, dan weet je pas wat ik bedoel. |
ok, over Brugge kunnen we beter zwijgen dan, in eerste instantie zat ge al argumenten aan te halen naast de kwestie. Ge zit over een 'vertekend' beeld bezig door de samenvattingen op ��n, terwijl dat hier helemaal niet terzake doet (of zeggen de objectieve supporters dan dat ze wel goed voetbal speelden). Ik geloof nooit dat de samenvattingen echt ver van de waarheid zitten, zeker in het geval van Brugge niet.
Ge dweept trouwens met het voetbal van Standard, effe u eraan herinneren dat Brugge het eerste uur gewoon beter was dan Standard twee weken geleden (en Brugge speelde toen ook niet geweldig). Het was pas toen Brugge op 0-2 kwam en ruimte begon weg te geven dat Standard begon te voetballen. |
dat is ook weer een argument van smijt-men-klak-er-enne. Gaat ge soms beweren dat Brugge even goede voetbal speelt dan Standard? of tegenspreken dat Standard opt moment niet gewoon de beste ploeg in Belgi� is?
op de rest reageer ik straks wel, ik moet weg.
Posted by FCB_Fanatic on Mar-02-2008 22:00:
ok, over Brugge kunnen we beter zwijgen dan, in eerste instantie zat ge al argumenten aan te halen naast de kwestie. Ge zit over een 'vertekend' beeld bezig door de samenvattingen op ��n, terwijl dat hier helemaal niet terzake doet (of zeggen de objectieve supporters dan dat ze wel goed voetbal speelden). Ik geloof nooit dat de samenvattingen echt ver van de waarheid zitten, zeker in het geval van Brugge niet. |
Tuurlijk zeggen die supporters niet dat Brugge geweldig voetbal speelt en dat is ook geen discussiepunt voor mij. Ik heb ook geen probleem om dat toe te geven (zie daarvoor eerdere posts in deze thread, vb de match tegen GBA). WEL zeggen die supporters dat er enorm overdreven wordt in de pers over het spelniveau van Club Brugge. Het zou mij dan ook niet verwonderen dat je je daardoor gedeeltelijk laat leiden.
En ik vind persoonlijk WEL dat die samenvattingen op ��n ter zake doen, aangezien jij en een groot deel van voetbalkijkend Vlaanderen, er hun beeld van Club Brugge op baseren. Er wordt vaak enorm overdreven. Als voorbeeld haal ik dan de match van Lokeren aan. Dat was ABSOLUUT geen goeie samenvatting, die was vlug in elkaar geflatst met als gevolg dat achteraf iedereen een beeld had dat Brugge moest verliezen (ik heb de reacties van vrienden en collega's gehoord), terwijl Lokeren ook niet meer dan een gelijkspel verdiende. Een groot verschil met de samenvatting op RTBF die een beter beeld van de werkelijkheid gaf.
Ik blijf dus bij mijn punt dat samenvattingen daarom ook geen / niet altijd een goed beeld geven van de werkelijkheid (zo kan ik nog meer voorbeelden aanhalen, ook de match tegen Standard).
dat is ook weer een argument van smijt-men-klak-er-enne. Gaat ge soms beweren dat Brugge even goede voetbal speelt dan Standard? of tegenspreken dat Standard opt moment niet gewoon de beste ploeg in Belgi� is?
op de rest reageer ik straks wel, ik moet weg. |
Standard speelt samen met Cercle en GBA het beste voetbal in Belgi�. De laatste twee matchen waren enorm goed, maar ook Standard heeft een hele reeks matchen gespeeld die minder waren. Ik beweer trouwens helemaal niet dat Club beter voetbal speelt dan Standard. Mijn punt is gewoon dat als Standard tegen een goede ploeg speelt ze ook niet hun beste voetbal kunnen ontwikkelen.
Zoals Config trouwens al aangaf, is het ook helemaal niet verwonderlijk dat Brugge zijn beste voetbal nog niet kon ontwikkelen. Ze sukkelen al een heel seizoen (net zoals de vorige twee) met enorm veel blessures. Er zijn dus verzachtende omstandigheden. Omstandigheden die nauwelijks aan bod komen in de pers. Als Standard in die situatie zou gezeten hebben zouden ze ook niet het niveau halen dat ze nu halen. Kijk maar naar de matchen met en zonder Defour. En dan gaat het hier maar over ��n speler. Dan is het trouwens een ramp en moet heel Belgi� het gehoord hebben (idem De Sutter bij Cercle). Dat daar zo een heisa om gemaakt werd vond ik gewoonweg hillarisch de situatie bij Club kennende (maar dit even terzijde).
Posted by Jasperovitsj on Mar-02-2008 22:12:
Elke club kampt met blessures h�, en dat is voor geen enkele club een verzachtende omstandigheid. Blessures zijn nu eenmaal een constante in het voetbal, en er zijn ook genoeg middelen om je daar als club tegen te wapenen. Dat de pers bewust de brugse blessures zou negeren lijkt me wat overdreven hoor. Moest Sterchele volgend weekend zijn been breken zou dat ook lang en breed uitgesmeerd worden in de pers. En ja, spelers als Defour en De Sutter blijken nu eenmaal een grote invloed op het spel van hun ploeg te hebben. Dan is het toch logisch dat zoiets wat meer aandacht krijgt? Als het spel van Club ondanks blessures niet merkbaar verandert, dan ligt dat toch eerder aan henzelf dan aan de pers? Of dat in Club's voordeel of nadeel pleit laat ik in het midden 
Posted by FCB_Fanatic on Mar-02-2008 23:20:
Elke club kampt met blessures h�, en dat is voor geen enkele club een verzachtende omstandigheid. Blessures zijn nu eenmaal een constante in het voetbal, en er zijn ook genoeg middelen om je daar als club tegen te wapenen. Dat de pers bewust de brugse blessures zou negeren lijkt me wat overdreven hoor. Moest Sterchele volgend weekend zijn been breken zou dat ook lang en breed uitgesmeerd worden in de pers. En ja, spelers als Defour en De Sutter blijken nu eenmaal een grote invloed op het spel van hun ploeg te hebben. Dan is het toch logisch dat zoiets wat meer aandacht krijgt? Als het spel van Club ondanks blessures niet merkbaar verandert, dan ligt dat toch eerder aan henzelf dan aan de pers? Of dat in Club's voordeel of nadeel pleit laat ik in het midden |
De pers gaat inderdaad niet bewust blessures negeren. Dat is mijn punt ook niet. Ik bedoel gewoon dat er bij het spel van Club overdreven wordt en dat er weinig nuance wordt gemaakt. Waarom wel de blessures van Defour of De Sutter aanhalen voor minder spel bij respectievelijk Standard en Cercle, maar wordt er bij het spel van Club gewoonweg gezegd dat ze niet kunnen voetballen (beetje overdreven gesteld natuurlijk
) terwijl er continu geschoven moet worden door afwezigen of weinig wisselmogelijkheden.
Club is aan een nieuwe ploeg aan het bouwen, iets wat veel automatismen vergt, maar simpelweg door tal van blessures komen die er niet. Een speler als Alcaraz, die bijna onafgebroken gekwestst is, wordt momenteel toch wel gemist in de verdediging van Club. Die is net gehaald voor zijn technisch en voetballend vermogen en zijn inschuiven naar het middenveld. Die zou zeker een meerwaarde zijn voor de verdediging. Net zoals Daerden een meerwaarde kan brengen op het middenveld. Die is in augustus uitgevallen en is nu pas terug bezig met de groep. Van heerden die de eerste twee - drie maanden van de competitie miste. Sonck die matchritme miste bij zijn aankomst, moest bijtrainen en na een aantal matchen ook nog eens voor drie maanden uitvalt ... en zo kan ik er nog wel een aantal aanhalen (oa Chavez, Capon, Kucera, Clement, Vermeulen, Demets)
Posted by Config on Mar-02-2008 23:28:
En ja, spelers als Defour en De Sutter blijken nu eenmaal een grote invloed op het spel van hun ploeg te hebben. Dan is het toch logisch dat zoiets wat meer aandacht krijgt? Als het spel van Club ondanks blessures niet merkbaar verandert, dan ligt dat toch eerder aan henzelf dan aan de pers? Of dat in Club's voordeel of nadeel pleit laat ik in het midden |
over de blessure van Van Heerden is ook al hele tijd niet gememd, zowel niet voor zijn blessure die hem de laatste weken aan de kanten houdt, noch voor zijn blessure die hem gedurende het hele begin van het seizoen aan de kanten hield. Als er nu nog mensen zijn die zeggen dat Van Heerden geen grote invloed heeft op het spel van Club dan volgen die toch al een tijdje geen voetbal meer
Dat vind ik natuurlijk wel pijnlijk om te constateren, maar zolang de ploeg op zichzelf niet draait is het inderdaad heel afhankelijk van hem
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »