TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Hoi, breng inderdaad maar weer eens wat leven in de brouwerij

| quote: |
Originally posted by Chicane |
Oi!
| quote: |
| Originally posted by djxtension Naam: Tim Leeftijd: 20 Locatie: Oldenzaal (dat ligt bij Enschede, voor de minder geografisch getalenteerde personen onder ons) Muziek: Tech-House, Tech-Trance, Club, Progressive, Breaks |
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Nog een Tim, welkom |
Jasper is toch beter!!
Tim is een van de populairdere namen voor jongens, dus 't is niet verwonderlijk dat er zoveel zijn. Ik ken in mijn omgeving sowieso al een stuk of 6 andere mensen die Tim heten.
Ach ja, je leert er mee leven.... 
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Jasper is toch beter!! |
Zo ken ik ook nog 3 a 4 andere Wesley's in mijn buurt, maar TrancEaddicts die zo heten? Ho maar!
(ten minste, dat denk ik
)
greetings
Ik ben ook "nieuw" hier. Ik had me al een tijd terug geregistreerd bij TA maar was niet bepaald actief. Nu waarschijnlijk wel, want er blijken hier meer prog fans te zijn dan ik dacht.
Ik ben Ruben, 18 jaar en ik woon in Aalsmeer. Ik draai nu ongeveer 1,5 jaar, progressive uiteraard
. Luister progressive ietsje langer, ongeveer 2 jaar denk ik.
| quote: |
| Originally posted by Jappio !erg eens maar wij zijn de enige 2 toch? |
| quote: |
| Originally posted by Jappio !erg eens maar wij zijn de enige 2 toch? |
| quote: |
| Originally posted by Saithn greetings Ik ben ook "nieuw" hier. Ik had me al een tijd terug geregistreerd bij TA maar was niet bepaald actief. Nu waarschijnlijk wel, want er blijken hier meer prog fans te zijn dan ik dacht. Ik ben Ruben, 18 jaar en ik woon in Aalsmeer. Ik draai nu ongeveer 1,5 jaar, progressive uiteraard . Luister progressive ietsje langer, ongeveer 2 jaar denk ik. |
| quote: |
| Originally posted by Saithn greetings Ik ben ook "nieuw" hier. Ik had me al een tijd terug geregistreerd bij TA maar was niet bepaald actief. Nu waarschijnlijk wel, want er blijken hier meer prog fans te zijn dan ik dacht. Ik ben Ruben, 18 jaar en ik woon in Aalsmeer. Ik draai nu ongeveer 1,5 jaar, progressive uiteraard . Luister progressive ietsje langer, ongeveer 2 jaar denk ik. |
Maakt half CC de overstap naar TA, of heb ik het mis? 
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Jasper is toch beter!! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Welkom Maakt half CC de overstap naar TA, of heb ik het mis? ![]() En hebben wij elkaar niet al een keer gesproken op een Everybody of Exposure dacht ik? Kan het mishebben... ben nooit zo goed in het onthouden van namen etc. Kunnen meer mensen hier beamen |
| quote: |
| Originally posted by Saithn greetings Ik ben ook "nieuw" hier. Ik had me al een tijd terug geregistreerd bij TA maar was niet bepaald actief. Nu waarschijnlijk wel, want er blijken hier meer prog fans te zijn dan ik dacht. Ik ben Ruben, 18 jaar en ik woon in Aalsmeer. Ik draai nu ongeveer 1,5 jaar, progressive uiteraard . Luister progressive ietsje langer, ongeveer 2 jaar denk ik. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Welkom Maakt half CC de overstap naar TA, of heb ik het mis? ![]() |
!
| quote: |
| Originally posted by Saithn Nee we hebben elkaar NOG helemaal niet gesproken zelfs, maar dat komt vast nog wel een keer. |
Denk dat het toch aan 'the grass' ligt dan
Kon zelfs iemand niet meer herkennen die mee was gereden naar Sasha in Antwerpen. He Phortje?
Goeden avond allemaal.
Ik zal me ff voorstellen: Neil CB aangenaam.
Ik woon in alkmaar en ik ben 20 jaar oud.
Ongeveer een jaar geleden ben ik begonnen met draaien. Tegenwoordig koop ik vooral progressive & techno vinyl. Ik kan me uren bezig houden met house-muziek vandaar dat ik me hier heb aangemeld om mijn tijd hier een beetje te komen verdoen
Greets Niels
| quote: |
| Originally posted by Neil CB Goeden avond allemaal. Ik zal me ff voorstellen: Neil CB aangenaam. Ik woon in alkmaar en ik ben 20 jaar oud. Ongeveer een jaar geleden ben ik begonnen met draaien. Tegenwoordig koop ik vooral progressive & techno vinyl. Ik kan me uren bezig houden met house-muziek vandaar dat ik me hier heb aangemeld om mijn tijd hier een beetje te komen verdoen Greets Niels |
| quote: |
| Originally posted by Neil CB Neil CB aangenaam. Ik woon in alkmaar |
| quote: |
| Originally posted by jp Cheeeeeeese |
Er komen te veel nieuwe tranceliefhebbers op dit forum. Het forum verpauperd!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.