TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 »
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ik was van plan om even naar de techno te gaan, maar dat even gaat na het zien van het pdffiletje met de floorplan niet door, want een rondje vanaf de main naar de techno is wel erg lang Verder draait tijdens Tiesto John 00 Flemming wat ik eigenlijk ook wel jammer vind, want ik denk dat de mensen waar ik mee ga Tiesto wel willen zien. Nou is dat niet heel erg natuurlijk ![]() En Mauro Picotto wil ik nog wel even zien, dat komt waarschijnlijk wel goed uit |
Bas en ik hebben de perfecte after-after-after-after gevonden
20 seconden lopen van zijn huis, en het duurt maar tot 2 uur dus dat trekken we wel
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/15444.html
Jeeeuuujj, weer Sander Kleinenberg en Ferry Corsten luisteren

hehe, we�re staying until Monday evening, but if I tell my girl that we are going to THAT party on Sunday eve she�ll kill me
(after the Innercity, of course)
SOLD OUT!!!!!
42.500 tickets sold
op de rand toch nog uitverkocht
tijd om n lijstje van TA'ers te maken die gaan!
kheb ff heel kort wat pagina's doorgekeken dus mensen die er nog niet opstaan niet zeiken!
Dj Lex
Franzelare
Phat B
eieregooie
theseus (of little theseus)
optimus
basvh
jimmy
duke2003
jp
trancefool
Kaartjes te koop! Mooie Innercity kaartjes! Zo goed als nieuw! Wie maakt me los?! Slechts 500 Euro dames en heren! Komt u maar! 
| Originally posted by basvh SOLD OUT!!!!! 42.500 tickets sold |
| Originally posted by Duke2003 kheb ff heel kort wat pagina's doorgekeken dus mensen die er nog niet opstaan niet zeiken! Dj Lex Franzelare Phat B eieregooie theseus (of little theseus) optimus basvh jimmy duke2003 jp trancefool |
Dj Lex
Franzelare
Phat B
eieregooie
theseus (of little theseus)
optimus
basvh
jimmy
duke2003
jp
trancefool
muppet
Snitz
Innercity gaat echt top worden! vorig jaar was top; dit jaar zal t niet anders worden.
mijn 'schema' van de avond;
2300u agoria
0000u mauro picotto
0100u Dave clarke
0145u Tiesto
0340u Felix da housecat
0500u Takkyu Ishino of PvD (twijfel nog)
best een schone lijst al zeg ik t zelf
hoe dan ook: IK ga t cool hebben!
Groeten
Gaan we nog een meeting houden daar??? Iemand enig idee waar we dat kunnen doen?
Greetz Muppet
gezocht 2 kaartjes innercity
Hoi,
Ik ben heel hard op zoek naar 2 kaarten voor innercity. Er komen 2 vrienden uit Frankrijk speciaal voor naar Nederland, maar er is wat fout gegaan met het bestellen. Dus als je nog iemand weet - voor een beetje een normale prijs - bel dan even met 0630465621 of [email protected]
bedankt!
| Hoi, Ik ben heel hard op zoek naar 2 kaarten voor innercity. Er komen 2 vrienden uit Frankrijk speciaal voor naar Nederland, maar er is wat fout gegaan met het bestellen. Dus als je nog iemand weet - voor een beetje een normale prijs - bel dan even met 0630465621 of [email protected] bedankt! |
Originally posted by basvh gelukkig begon de kaartverkoop pas 4 maanden geleden. |

| Originally posted by SnuggLe Sinds wanneer ga jij naar ID&T feesten? Landverrader! ![]() |

| Originally posted by The Appel mijn 'schema' van de avond; 2300u agoria 0000u mauro picotto 0100u Dave clarke 0145u Tiesto 0340u Felix da housecat 0500u Takkyu Ishino of PvD (twijfel nog) |

| Originally posted by The Appel hoe dan ook: IK ga t cool hebben! |
UITVERKOCHT!!!
| Originally posted by Jappio wie gaan er nog meer mee dan lex |
nog 3 nachtjes jongens!!!
beginnen we al zenuwachtig te worden?
| Muppet Gaan we nog een meeting houden daar??? Iemand enig idee waar we dat kunnen doen? |
... vul me aan
Op IC een meeting houden wordt lastig denk ik of je moet hem vroeg achter in de main houden. Maar tot Tiesto draait niemand iets boeiends in de main als ik het zo zie.
| Originally posted by eieregooie Als je om 1 uur nog naar Dave Clarke gaat red je 1:45 Ti�sto nooit ![]() Of draaien ze in dezelfde zaal? |
Zou eigenlijk niet gaan, maar hoorde gister dat een vriend van me een kaartje voor me had gehaald.
Nou dan ga ik me ook zeker weer vermaken.
mijn tijdschema ongeveer;
00:00 mauro picotto
01:45 Tiesto of John "00" Flemming
05:15 Paul van Dyk Of Takkyu Ishino
Wel ga ik mijn opvouwfiets met navigatiesysteem proberen mee te smokkelen om binnen het ICgangenstelsel door te komen...
We are thinking of
00:20 Cor Fijneman
01:00 Dave Clarke
01:45 Tiesto
03:40 Johan Gielen
05:15 Paul van Dyk
but considering "oneway-streets" and 42.500 people I think it�s best of not straying too far of the true path => travel between the techno hall and the Rio main hall.
of een meeting in de Mercando Municipal (Europahal, gelijk als je binnenkomt). Hier is ruimte zat, zeker als je het voor 12 uur doet als de toppers gaan draaien ken dat misschien wel.
iig niet te missen:
Mauro
Tiesto
Corrrrrr!!!!
Junior Jack & Kid Creme
(wordt toch kiezen dan
)