TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
hij is ok, de ronski speed remix was beter.
die eerste plaat was wel erg lekker 
ow ja dalijk geeft hij twee kaartjes weg voor ocean diva... alle beta's meedoen! ben er zeker van dat een beta zal winnen (nie ikke eh
kwin NOOIT!)
mmmmmmmmmmmmmhhhhhh deze is ook lekker
zal meedoen en moest ik winnen geef ik hem weg, ga al naar 10 jaar fuse 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` zal meedoen en moest ik winnen geef ik hem weg, ga al naar 10 jaar fuse |
kga naar ferry! kweet al wie mijne krijgt als ik die win... (niet dat ik ooit win
kwin NOOITTTTT!!! echt nooit eh!
)
Nah via SMS doe'k ni mee zene, da kost stukke van mensen 
Als er ne BeTa wint ben'k wree content
GO BeTa's
ik doe al sowieso niet meer mee met van die dingen
win toch nooit..
Woeaaaaaaaaaaaaaah LAnge still is tah King
Choooooooooooooooooooooon 
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Nah via SMS doe'k ni mee zene, da kost stukke van mensen ![]() Als er ne BeTa wint ben'k wree content GO BeTa's |
we worden bekend eh mensen!
goo gooo 
| quote: |
| Originally posted by TOR ik doe al sowieso niet meer mee met van die dingen win toch nooit.. |
kweet hoe da voelt...
valt wel mee.
die choirs zijn wel goed.. heeft hij zeker van Mike 
| quote: |
| Originally posted by Zehra ja doe ook nie mee... hoop ook da er een beta wint! we worden bekend eh mensen! goo gooo ![]() nice rmx van lange nu! toch wel ��n van mijn favo producers! |
/Thinks back to Inter City (Lange Remix), mmmm...
| quote: |
| Originally posted by TOR valt wel mee. die choirs zijn wel goed.. heeft hij zeker van Mike |

| quote: |
| Originally posted by Meltoz Lange maakt inderdaad wel altijd "Meesterwerkjes" /Thinks back to Inter City (Lange Remix), mmmm... |
| quote: |
| Originally posted by Meltoz En jawel, daar is ie DREAM MACHINE |
lol @ tiesto - fairlight distriction 

(wa mense toch kunne zeveren eh)
lekkere build-up
mag Armin wel laten passeren @ AiB!
| quote: |
| Originally posted by TOR lekkere build-up mag Armin wel laten passeren @ AiB! |
| quote: |
| Originally posted by Meltoz En jawel, daar is ie DREAM MACHINE |

sorry hoor, wou je neus er niet inwrijven of zo..
jij hebt nog Markus en Perry de 29ste!! 
| quote: |
| Originally posted by TOR sorry hoor, wou je neus er niet inwrijven of zo.. jij hebt nog Markus en Perry de 29ste!! |
je hebt gelijk!
kewl new york state of mind straks
nu wordt het pas goed.. 8 Wonders 
07 Ronski Speed - E.O.S. (Club Mix)
nieuwe ronski is nice!!! 
geleden van xxl met ben lost dat ik nog zo genoten heb, misschien omdat ik anders in de kroeg zit maar dat zijn details 
voor mij een van de mindere shows.. kan nog veranderen natuurlijk met het tweede uur
de laatste 2 nummers waren wel super, nieuwe ronski speed is vet!
| quote: |
| Originally posted by TOR de laatste 2 nummers waren wel super, nieuwe ronski speed is vet! |
vond ik ook!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.