TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor'
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
Komaan man, wij gaan er allemaal zijn, beter gezelschap kunt ge u niet wensen! 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Inderdaad, maar dit cd'ke was wel niet gesigneerd En wie heeft er beweerd dat ge er griezelig uitzag? Ge waart wel kleiner dan ge op de foto's leek, das al |

Maar daarmee bedoel ik niet da ge ook effectief klein zijt!!
Ik had u gewoon groter dan mij verwacht, that's all...
| Originally posted by Jasperovitsj Maar daarmee bedoel ik niet da ge ook effectief klein zijt!! Ik had u gewoon groter dan mij verwacht, that's all... |
Ik zit boven de gemiddelde lengte voor mijn leeftijd en daar ben ik trots op! 
Go polute another thread 
sebiet wordt benny boos ! 
| Originally posted by pooley Go polute another thread ![]() sebiet wordt benny boos ! |
wou al reagere mah toch nie gedaan
| Originally posted by pooley Go polute another thread ![]() sebiet wordt benny boos ! |

| Originally posted by Jasperovitsj Btw, hou me tegen als ik te veel off-topic ga, ik weet nog niet precies wat wel kan wat en niet... |
| Originally posted by Kadrash Yuws iedereen ffkes men eerste post hier doen se terwijl ook een vraagske, als ge zou willen beginnen met amateuristisch den dj te gaan uithangen hoe begint ge daar best aan? Kwestie van geen fortuin uit te geven om dan te zien da het niks voor u is. Die vraag is waarschijnlijk al meerdere keren gesteld ma geeft dan een linkje door naar da topic ipv te beginnen flamen aub |
| Originally posted by Kadrash Yuws iedereen ffkes men eerste post hier doen se |
olaaaaaaaaaaaaaaaa
Hola
que tal
Me llamo Jasper, y tu?
Welkom Kadrash, en zoals Wildfire zegt, probeer het is bij een vriend ofzo! En als ge van muziek houdt en er een beetje gevoel voor hebt is dj-en echt niet zo moeilijk, en ge kunt er v��l plezier aan beleven! 
| Originally posted by Kadrash Yuws iedereen ffkes men eerste post hier doen se terwijl ook een vraagske, als ge zou willen beginnen met amateuristisch den dj te gaan uithangen hoe begint ge daar best aan? Kwestie van geen fortuin uit te geven om dan te zien da het niks voor u is. Die vraag is waarschijnlijk al meerdere keren gesteld ma geeft dan een linkje door naar da topic ipv te beginnen flamen aub |
, neen ge moet nie altijd het beste van het beste kopen e. en als ge het echt wilt--> weekend werk e moat.
werke!
en ook miss aurelie van mike-forum ws??
welcome to the new girl
pics or stfu!
hey welkom!
| Originally posted by Kaidreas en ook miss aurelie van mike-forum ws?? |
Waarschijnlijk he.
Om ff te volgen.
Miss aur�lie van het atmoz(Bertem) forum?
p
anyway, welkom
| Originally posted by Aur�lie Zit al een tijdje op D4M maar het wordt tijd dat ik hier wat meer kom rondneuzen omdat trance toch nog steeds absoluut mijn ding is .Zie hier mij lijstje Voornaam : Aur�lie Leeftijd : 18 (volgende maand 19 hehe) Woonplaats : Leuven Werk/Studies : Latijn - Moderne Talen Hobbies (buiten Trance) : Uitgaan, plezier maken en feestjes bouwen , films, buikdans :P Favoriet (sub)genre : Uplifting / Vocal Trance , chill en om te feesten hardtrance en soms wat groovy-elektro Favoriet nummer allertijden : Airwave - Innerspace , Delirium - Silence , Push - Universal nation , ... Favoriete DJ(s) : Armin van Buuren, Ti�sto, Ferry Corsten , Marco V , Paul van dyk Favoriete producer(s) : Gabriel and Dresden, Airwave, Armin, Ferry , M.I.K.E., Scottbond vs Solarstone , Delirium , Marco V , OceanLab Favoriete film(s) : American Beauty , Reines d'un jour , Any way the wind blows Wanneer begon trance voor jou? : Oudjaar 2000 Illusion Met welk nummer begon het? : Push - Universal nation DJ je? : Tis wat je dj'en moemt natuurlijk , maar we doen ons best ! Produce je? : nope Favoriete drankje : Cointreau - gini Kippevelmomenten : antwerp is burning outdoor Mike's set : Univiversal nation door de zaal , Innercity 2002, PVD Mysteryland 2003, ... Favoriete Platenlabels : Armada , Black Hole , Bonzai , Vandit ,... Beste Feest : Innercity 2002 (eerste 'Hollandse' feestje )Volgend Feest gepland : AIB |
Thx voor het warme onthaal
En inderdaad dezelfde Miss Aur�lie vanop D4M (oa Atmoz Bertem forum omdat ik er werk
) en het M.I.K.E forum.
Welkom Kadrash en Aur�lie! 
sorry he !