TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Jag har sett dig på bild, och det är du inte. Du ser i alla fall inte ut som en. Men jag kan ju ge dig lite tips på hur man ska gå till väga för att se ut som en, ska jag PMa?

| quote: |
| Originally posted by hustler Jag har sett dig på bild, och det är du inte. Du ser i alla fall inte ut som en. Men jag kan ju ge dig lite tips på hur man ska gå till väga för att se ut som en, ska jag PMa? |
| Originally posted by hustler Jag har sett dig på bild, och det är du inte. Du ser i alla fall inte ut som en. Men jag kan ju ge dig lite tips på hur man ska gå till väga för att se ut som en, ska jag PMa? |

| Originally posted by Laszlo äh - det är väl inte så svårt..? Kavaj med v-formad t-shirt under och jeans, bakåtslickat, en "bling-bling-klocka" på handleden, precis lagom mycket parfym för att det ska lukta för mycket, and you're there.... ![]() oj, var det inte jag som predikade om fördumsfullhet innan...? |

| Originally posted by SteveTranz4ever Å vips så skaffar man sig en Sthlm tjej utan större ansträngning... för att behålla henne gäller det bara att hålla illusionen vid liv att man e brat & rik med massa bling bling... Nej då jag är inte ett dugg fördomsfull mot Sthlms tjejer |
OFFTOPIC
Är det något jag har missat? Får man mer brudar om man klär sig som en så kallad "brat"?
Har inte upplevt det själv så om det har hänt någon får ni gärna dela med er av era tips.
| Originally posted by hustler OFFTOPIC Är det något jag har missat? Får man mer brudar om man klär sig som en så kallad "brat"? Har inte upplevt det själv så om det har hänt någon får ni gärna dela med er av era tips. |
Allt är samhällets fel.
| Originally posted by Cloudburst Tips 1: Skrik inte i DJ's öra när han/hon mixar. |

| Originally posted by JayBee ÄH! håll käften fan! ![]() |
...det där kommer du nog få höra enda tills du blir pensionerad sweta member
...kanske en fav i repris på kryssen nästa vecka??...fast har inte min kamera kvar längre ju så kan nog va lugn mr jb
ses i buffén på tors
...

hehe, har glömmt att säga, men var en tjej som sa "guuu vilken söt kille" (Amnezia) när jag visa bilderna från accelerate summer för henne 
amnezia, han till höger på den översta bilden? han e inte ta va? för ja kommer ju ihåg att ja träffa han med 
| Originally posted by St_Andrew hehe, har glömmt att säga, men var en tjej som sa "guuu vilken söt kille" (Amnezia) när jag visa bilderna från accelerate summer för henne |
skicka över hahah jk
....
...till å me fått me honom på kryssen nu på tors
...
oh my goodoooorzzzzz liksom 

måste bara dela med mig utav den här bilden 

| Originally posted by JayBee måste bara dela med mig utav den här bilden ![]() |
haha shit va rädd jag blev när jag bara "skumma igenom" sidan först 
jag till vänster marey till höger 
Några bilder från kryssningen till Stockholm i somras (ganska stora, sorry för det)
Min kusin, jag, morfar, min kusins far, och min lillebror längst fram
Jag och mina kusiner ^ (lite smygreklam för Smirnoff Ice där
)
Förstår inte varför [img]-taggarna inte fungerar för mig 
| Originally posted by nekholm Några bilder från kryssningen till Stckholm i somras (ganska stora, sorry för det) |
| Originally posted by SWE_TRANCE Ja...Ni ser ju i alla fall helfinska ut |
(?)
så ser jag ut 
Ny bild på mig.... Håret bara växer och växer... snart rakar jag nog bort allt igen. Jobbigt att hålla reda på fanskapet

va e festen då...