TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De verkoop thread
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 »
Omdat ik nu weinig tijd om te draaien heb verkoop ik mijn pioneer Efx 500 op ebay
By the way, ik verkoop ook nen PS2 Silver + 2 controllers, 1 Memory Card en 10 spelen 
| quote: |
| Originally posted by massiveK Omdat ik nu weinig tijd om te draaien heb verkoop ik mijn pioneer Efx 500 op ebay By the way, ik verkoop ook nen PS2 Silver + 2 controllers, 1 Memory Card en 10 spelen |
Idd ik verkoop het pack en niet de bestandelen appart
Als verkoop niet lukt zal ik zien of ik je een controller kan bezorgen 
[TK] Sennheiser HD25-1 + UDG tasje (perfecte staat)
Iedereen kent hem wel, de HD25 van Sennheiser. Duidelijk geluid en onverwoestbaar, hij is dan ook nog in perfecte staat.
Ik bied hem hier aan in naam van een vriend. Het is niet 100% zijn sound, vind hem wat te argressief in het hoog en had toch nog een Sony liggen.
Nieuwprijs ligt nog altijd rond de 180 euro, dus doe maar een mooi bod. Je krijgt er ook nog een leuk tasje bij.
Kan afgehaald en getest worden in Gent. Verzending is mogelijk op kosten van de koper.

geef mij maar dat fleske op den hoek van die tafel
�1!
| Originally posted by Gladius geef mij maar dat fleske op den hoek van die tafel �1! |
| Originally posted by Gladius geef mij maar dat fleske op den hoek van die tafel �1! |
http://stores.benl.ebay.be/2008edn
Vinyl te koop van 1997 - heden.
Zeer lage prijzen van 1 EURO tot 10 EURO aan VASTE PRIJZEN (dus geen biedingen)
Diverse genres (trance, electro, house, groove, jump, retro)
Elke week nieuwe updates.
First come, first serve...
[email protected] voor meer informatie.
Re: Vestax PMC 46 MK2 Rotary Mixer
| Originally posted by Mimoza Omdat ik mijn oog heb laten vallen op een andere mixer, wil ik mijn Vestax in de verkoop gooien: Hij is in erg goede staat, enkel de lampjes van de analoge vu-meters zijn stuk De Vestax PMC 46 MK 2 in de new-line shop ![]() ![]() ![]() ![]() Nieuwprijs = 1515 Euro (adviesprijs= 1595 euro) Mijn prijs= een euro of 700, er valt zeker over die prijs te spreken. (Doe een goed bod) |

Het is weer bijna Pasen dus verkoop ik een aantal platen uit mijn collectie. Buiten de gouden producties van vroeger is zo ongeveer alles te koop.
Zend me een privaat bericht met de titel(s) die u wenst over te kopen, en ik kijk de staat van de door u gevraagde vinyl(s) na. Vervolgens komen we een prijs overeen.
Mijn collectie: HIER
Aarzel niet en verwen jezelf met een paascadeau!
Ik verkoop dus m'n draaitafels...
Ik heb beslist om mijn platenspelers de deur uit te doen, aangezien ik ze toch niet meer gebruik en plaats hier op het appartement schaars is. Beide spelers zijn ondertussen al wel iets meer dan 3 jaar oud, maar ze zijn nooit buiten de slaapkamermuren geweest waardoor ze dus compleet rookvrij zijn en er amper 1 schamel krasje te ontdekken valt. Het gaat dus om 2x het onderstaande model:

Met als specs:
| New Digital Features (* indicates features not found on Technics SL1200): * Key Correction (Change the speed without changing the key) * * Digital output [S P/DIF] (Plug straight into S/P DIF equipped MAC/PC, MD, or CD Recorder)* * Selectable phono or line output (Plug straight into a board with no phono in) * * 3.5mm line input (plug portable players into it) * * Manual pitch bend [up to 6%]* * Blue LED's & indicators Standard Features * High torque direct drive motor (2.2 Kgf-cm) * Aluminum face-plate * Height adjustable Skip-proof straight tone arm!!! * Reverse function * 3 speeds [33,45,78] * Quartz Lock * Selectable pitch control [+/-8%, +/-16%, +/-25%] * Aluminum platter * Height adjustable tone arm * Motor off feature * Retractable target light * Adjustable feet * Includes headshell, slipmat, and all cables |
) �n Stanton 500 AL-II cartridge + naald. 
Sommigen hebben het al in hun mailbox aangekregen. Sta me toe hier ook wa te spammen. Voor ik ebay en kapaza probeer...
Beste mensen,
ik heb zojuist ne nieuwen auto gekocht. En nu blijf ik achter met nen 306 die ik helemaal mag leeghalen voor ik hem binnen breng voor men recyclagepremie. Ik denk niet da ik snel iemand ga kunnen intresseren in het overnemen van mijn zetels, ruiten of kapoot. Maar ik hoop wel iemand gelukkig te kunnen maken met een autoradio en/of luidsprekers aan vriendentarief. (en da gaank nog ni bepalen want das voor elke vriend een anders berekening.... nene... das mr om te lachen)
Het gaat over volgende produkten:
- Sony CDX-GT300s autoradio: mp3/CD-r/RW/wma/atrac3+ 4x50W output met afneembaar front, AUX ingang voor ipod of mp3 speler + afstandsbediening !!
Heb hem 1 jaar, echt een degelijke radio. Gekocht destijds voor 165 euro. Nu 80 euro
- Alpine SPE-6903 coaxial 3-way luidsprekers. 150W peak power !!
Deze luidsprekers zijn 1 jaar gebruikt zonder ooit in het rood te zijn gegaan. Het zijn ovale boxen van 16 op 24cm, perfect voor in de hoedenplank. 3-way betekend 3 boxen in 1. De grote voor bass, de kleinere in het midden voor middentoon en een extra tweeter voor hoge tonen. Gekocht voor 95 euro. Nu 45 euro
- Sony XS-F1334 3-way luidsprekers. 160W peak power !!
Deze luidsprekers zijn 1 jaar gebruikt zonder ooit in het rood te zijn gegaan. Dit zijn kleine ronde boxen 13cm (met kappeke 15cm), perfect om de standaardluidsprekers in de deuren te vervangen. Of om in te bouwen in de hoedenplank. 3-way betekend 3 boxen in 1. De grote voor bass, de kleinere in het midden voor middentoon en een extra tweeter voor hoge tonen. Gekocht voor 55 euro. Nu 25 euro
Dan heb ik nog een extra radio:
- Sony CDX-s2020 autoradio: CD-r/RW 4x45W output met afneembaar front.
Deze is al ouder, maar eveneens in perfecte staat. Gekocht voor 98 euro. Nu 25 euro
Koop je bijvoorbeeld een radio samen met een stel boxen. Is de prijs als pakket zeker bespreekbaar.
Zo, ik hoop dak iemand hier gelukkig mee kan maken. Stuur deze mail ook zeker door naar vrienden/kennissen waar je vaak met meerijd en waar de luidsprekers al snel kraken etc. ;-)
Groetjes, Antony
Waarom verkoopt ge uwen auto niet?
Ik heb mijn Corolla (16 jaar) 2 weken geleden aan een opkoper verkocht. Kstond toevallig op een parking en mens sprak me aan. 5 min later was men wagen verkocht voor 500 euro en had ik 50 euro voorschot ontvangen. Ze komen hem halen als ik die mens bel.
Ge moet weten mijn auto is eigenlijk per total. Bluts linksvoor. Lak volledig beschadigd door windhoos, achterzijruit is uit (hangt nu plastiek voor), 4 grote barsten in voorruit. Jammer want die motor gaat nog jaren mee.
| Originally posted by Jasperovitsj Ik verkoop dus m'n draaitafels... Ik heb beslist om mijn platenspelers de deur uit te doen, aangezien ik ze toch niet meer gebruik en plaats hier op het appartement schaars is. Beide spelers zijn ondertussen al wel iets meer dan 3 jaar oud, maar ze zijn nooit buiten de slaapkamermuren geweest waardoor ze dus compleet rookvrij zijn en er amper 1 schamel krasje te ontdekken valt. Het gaat dus om 2x het onderstaande model: ![]() Met als specs: Ze zien er nog steeds zo uit als op de foto, en draaien nog steeds als nieuw. Ik verkoop ze inclusief kabels, originele slipmats (die van Godskitchen krijg je niet, want die heb ik nog van MIKE gekregen en hebben dus nogal wat emotionele waarde ) �n Stanton 500 AL-II cartridge + naald. Een ideaal alternatief dus voor OEM bakken, zowel qua specs, feel als design �n met wat leuke extra features. ![]() Prijs: 300� per stuk of 550� voor het paar Of doe me een mooi bod... |
Yep
| Originally posted by Jasperovitsj Yep |
Ik moest 'ns goed kijken of het al dan niet ID&T was die dit verkocht.
| Originally posted by djcresto Waarom verkoopt ge uwen auto niet? Ik heb mijn Corolla (16 jaar) 2 weken geleden aan een opkoper verkocht. Kstond toevallig op een parking en mens sprak me aan. 5 min later was men wagen verkocht voor 500 euro en had ik 50 euro voorschot ontvangen. Ze komen hem halen als ik die mens bel. Ge moet weten mijn auto is eigenlijk per total. Bluts linksvoor. Lak volledig beschadigd door windhoos, achterzijruit is uit (hangt nu plastiek voor), 4 grote barsten in voorruit. Jammer want die motor gaat nog jaren mee. |
| Originally posted by Push2005 Nice. Maar heb je dat verkocht aan de prijs uit die post? Dat categoriseer ik toch onder roofprijzen ze J Ik moest 'ns goed kijken of het al dan niet ID&T was die dit verkocht.De stakker die er zo'n prijs voor betaald heeft zal weinig feeling met de markt hebben. |
Hallo,
Ik verkoop deze platen allemaal, ik verkoop wel pas vanaf een pakket van 5 platen. Als je minstens 5 platen wil, kan je hier neerzetten welke en dan maak ik een prijsje voor u (incl. verzending).
Voor mensen die in afhalen zouden ge�nteresseerd zijn: ik woon in Meeuwen-Gruitrode (dicht bij Bree) in Limburg.
in het vet = verkocht
cursief = aan de kant gezet
Hier mijn lijst:
House / Electrohouse
Antoine Clamaran � Take Off
Bamboola Prod � Bahia (Dr. Kucho Remix)
Beatfreakz � Somebody�s Watching Me
Beatfreakz � Superfreak
Bob Marley vs Funkstar Deluxe � Sun Is Shining
Bob Sinclar � Rock This Party
Bob Sinclar � World, Hold On
Candy Williams ft Whiteside � Have It All
Celeda � The Underground
C-Mos � 2 Million Ways (Axwell Remix)
Colonel Red & Ian Wallman � Feels Good (Smokin Beats Mixes)
Dance Train Classics 26 (met oa. DJ Spud � Set It Off, Cut La Roc � Freeze)
Dance Train Classics 27 (met oa. Madison Avenue � Don�t Call Me Baby)
Dave McCullen � Bitch
Defected Sampler 2006 (2 vinyls) (met oa Lifelike & Chris Menace � Discopolis)
Filterfunk � S.O.S. (Message In A Bottle)
Hed Kandi 60 � Beach House (met oa. Spirit Catcher � Galactik Flies)
Heliac � Move-It
Joey Negro � Make A Move On Me
Legato Sampler 2004.1 (met oa. Rune � Calabria, Gaudino � Destination Unknown)
Legato Sampler 2006.3 (met o.a. Switch � A Bit Patchy (Eric Prydz Remix), Sunfreakz � Riding The Wave (Original Mix),..)
Max Graham � Space Disco / Cosmic Funk
Mylo � Drop The Pressure
Mylo � In My Arms
New Order � Blue Monday (incl. Hardfloor Remix)
Outwork � Elektro
Peter Luts & Dominico � What A Feeling
Royal Flush Sampler 5 (met oa. Red Carpet � Alright)
Royksopp � What Else Is There? (met Trentemoller Remix)
Sunfreakz ft. Andrea Britton � Counting Down The Days (Axwell Remixes)
Syndicate Of Law � Right On Time
Tiga & Zyntherius � Sunglasses At Night
Till West & DJ Delicious � Same Man
Tom De Neef vs Mojolators � Sunset Boulevard
Versuz Sampler I (met oa. Wonderland Avenue � White Horse)
Viva La France (met o.a. Stardust � The Music Sounds Better With You, Alan Braxe & Fred Falke � Intro, Superman Lovers � Starlight,..)
Trance / Tech-Trance / Progressive
4 Strings � Turn It Around
Apogee � Tribal Affair (incl. Marcos Mix)
Armani & Ghost � Airport
Bart Claessen � Playmo
Conjure One � Centre Of The Sun (incl. Junkie XL Remix)
Delerium � Silence (Above & Beyond / Filterheadz Remixes)
DJ Ernesto � Stop 9.5
DJ Ton T.B. � Dream Machine
Ernesto vs Bastian � Who�s The Starter
Filterheadz � Cartagena
Filterheadz � Endless Summer
Gouryella � Gouryella
Heaven 3 Sampler (2 vinyls) (met oa. Perasma � Swing 2 Harmony, BT � Mercury & Solace,..)
Jesselyn � Omnia
Jesselyn � Tonka
Jody Wisternoff � Cold Drink, Hot Girl
Junkie XL � Breezer / Beauty Never Fades (2 vinyls met oa. Breezer (Tiesto Remix))
MIDOR & Six4Eight vs 2XLC � Beyond Earth
Mojado � Arena (4 vinyls) (met oa. Naranja, El Toro, Senorita,..)
Phynn � Lucid
Remy & Roland Klinkenberg � Fearless / Till Ya Drop
Sin�ad O�Connor � Troy (incl Push Remix)
Ti�sto � In Search Of Sunrise 4 Sampler (2 vinyls)
Ti�sto � Suburban Train
Ti�sto � Traffic
Umek � Gatex (2 vinyls)
Techno
Adam Beyer & Jesper Dahlback � Number In Between
Club System Gold Sampler 6 (met oa. Corvin Dalek � Pounds & Penz, Madrid Inc � My Sunday�s Love)
Cristian Varela � For My Brother EP
Dave Clarke � Way Of Life
Fuse Ten Years Sampler Six Of Eight (met oa. DJ Rolando � Jaguar)
Hurricane Strike � Time Up
Jeff Mills � Kat Moda EP (met The Bells)
Jeff Mills � Suspense / Dramatized
John Starlight � Blood Angels
Marco Lenzi & Nils Hess � Fusion
Michel De Hey & MIRKO � Be My Guest
Pascal FEOS � Omychron EP
Plastikman � Spastik
Pro-Jex Classics Vol. 1 (met oa. DJ Rush � Freaks On Hubbard (Dave Clarke Mix))
S.O. Project � Direct Dizko
Soul Central � Strings Of Life
Technasia � 2 The Floor
Tomaz vs Filterheadz � Sunshine
Het hele pakket mag weg voor 300 euro (dat is 3,4 euro per plaat) Een koopje als je bedenkt dat bijna alle platen nieuw zijn aangekocht en in z��r goede staat verkeren! Er zitten ook heel wat echte pareltjes & classics tussen!
das idd geen geld
Technics SL-1210 MK II
Ik verkoop 2 x Technics SL-1210 MKII's met of zonder Ortofon Concorde Pro naalden. Geen stofkappen meer. Enkel gebruikt @ home.
Perfect in orde, niet opgepicht en eigenlijk zelfs weinig gebruikt.
Aangezien ik geen vinyl meer draai, staan ze in de weg.
Zie foto's.
REEDS VERKOCHT![b]
De slipmatjes van Technics krijg je er gratis bij

Contacteer mij enkel via e-mail: [b] [email protected]
Niet te koop, maar wel te huur
:
Appartement Statieplein Dendermonde te huur
Brenda en ik kochten een huisje. Dit wil ook zeggen dat wij binnenkort ons leuke appartement aan het Statieplein in Dendermonde zullen verlaten. Op 30 september ten laatste verlaten we ons appartement. Vanaf 1 oktober is het vrij voor een nieuwe huurder.
Beschrijving:
Appartement op 3e verdieping met ruime living en ingebouwde keukenhoek, handige ruime berging achter de keuken, grote inkomhal, ruime badkamer met douche, ligbad en twee lavabo's, apart toilet, 2 slaapkamers en een autostandplaats. Het interieur van het appartement werd door ons volledig opgefrist.
Het statieplein:
Ideale ligging voor pendelaars op amper 50 meter van het station. Nauwelijks overlast van voorbijrijdende treinen, bussen of lawaai van de naburige caf�'s. Stadscentrum van Dendermonde met tal van winkels op korte wandelafstand.
Foto's
http://onderlegger.cinebelblogs.be/album/appartement/
Pluspunten:
- de ligging
- de indeling van het appartement
- instapklaar
- de prijs
Minpunten:
- geen lift
- geen terras of tuin
De prijs:
480 euro, inclusief gemeenschappelijke kosten (een echt koopje)
Interesse:
Neem contact op met Immo Comma op het nummer 052/22.25.22.
mooi appartementje :-)
Voor de muziekanten:
Ik verkoop nog een Roland SH201 keyboard voor degene die interesse zouden hebben, en een M-Audio Blackbox Gitaareffect. Ik zet er geen prijs op en laat mensen bieden.. :-) Ik gebruik ze al een tijdje nimeer, en ga die nooit meer nodig hebben. Ik heb hier al teveel dak ni regelmatig gebruik, vinnik.
Ik verkoop mijn Ecler Nuo 5. Wegens overstap naar een DJM800
- vanaf �500
- meeneem op �575
meer info op: http://www.kapaza.be/detail/9910413/
Hallo,
Ik verkoop deze platen allemaal wegens stopzetting van de hobby. Ik verkoop wel liefst pas vanaf een pakket van 5 platen. Als je in minstens 5 platen (een dubbelaar telt voor 2 platen) ge�nteresseerd bent, kan je hier neerzetten welke en dan maak ik een prijsje voor u (incl. verzending), onderhandelen is zeker mogelijk.
Voor mensen die in afhalen zouden ge�nteresseerd zijn: ik woon in Meeuwen-Gruitrode (dicht bij Bree) in Limburg.
De lijst:
House / Electrohouse
Antoine Clamaran � Take Off
Bamboola Prod � Bahia (Dr. Kucho Remix)
Beatfreakz � Somebody�s Watching Me
Beatfreakz � Superfreak
Bob Sinclar � Rock This Party
Bob Sinclar � World, Hold On
Candy Williams ft Whiteside � Have It All
C-Mos � 2 Million Ways (Axwell Remix)
Colonel Red & Ian Wallman � Feels Good (Smokin Beats Mixes)
Dance Train Classics 26 (met oa. DJ Spud � Set It Off, Cut La Roc � Freeze)
Dance Train Classics 27 (met oa. Madison Avenue � Don�t Call Me Baby)
Dave McCullen � Bitch
Defected Sampler 2006 (2 vinyls) (met oa Lifelike & Chris Menace � Discopolis)
Filterfunk � S.O.S. (Message In A Bottle)
Hed Kandi 60 � Beach House (2 vinyls) (met oa. Spirit Catcher � Galactik Flies)
Heliac � Move-It
Joey Negro � Make A Move On Me
Legato Sampler 2004.1 (met oa. Rune � Calabria, Gaudino � Destination Unknown)
Legato Sampler 2006.3 (met o.a. Switch � A Bit Patchy (Eric Prydz Remix), Sunfreakz � Riding The Wave (Original Mix),..)
Max Graham � Space Disco / Cosmic Funk
Mylo � Drop The Pressure
Mylo � In My Arms
New Order � Blue Monday (incl. Hardfloor Remix)
Outwork � Elektro
Peter Luts & Dominico � What A Feeling
Royal Flush Sampler 5 (met oa. Red Carpet � Alright)
Royksopp � What Else Is There? (met Trentemoller Remix)
Soul Central � Strings Of Life
Sunfreakz ft. Andrea Britton � Counting Down The Days (Axwell Remixes)
Syndicate Of Law � Right On Time
Tiga & Zyntherius � Sunglasses At Night
Tom De Neef vs Mojolators � Sunset Boulevard
Versuz Sampler I (met oa. Wonderland Avenue � White Horse)
Prijs voor het volledige House-pakket (36 platen): 100 euro.
Trance / Tech-Trance / Progressive
4 Strings � Turn It Around
Apogee � Tribal Affair (incl. Marcos Mix)
Armani & Ghost � Airport
Bart Claessen � Playmo
Conjure One � Centre Of The Sun (incl. Junkie XL Remix)
Delerium � Silence (Above & Beyond / Filterheadz Remixes)
DJ Ernesto � Stop 9.5
DJ Ton T.B. � Dream Machine
Ernesto vs Bastian � Who�s The Starter
Filterheadz � Cartagena
Filterheadz � Endless Summer
Gouryella � Gouryella
Heaven 3 Sampler (2 vinyls) (met oa. Perasma � Swing 2 Harmony, BT � Mercury & Solace,..)
Hurricane Strike � Time Up
Jesselyn � Omnia
Jesselyn � Tonka
MIDOR & Six4Eight vs 2XLC � Beyond Earth
Mojado � Arena (4 vinyls) (met oa. Naranja, El Toro, Senorita,..)
Phynn � Lucid
Remy & Roland Klinkenberg � Fearless / Till Ya Drop
Sin�ad O�Connor � Troy (incl Push Remix)
Ti�sto � In Search Of Sunrise 4 Sampler (2 vinyls)
Ti�sto � Suburban Train
Ti�sto � Traffic
Umek � Gatex (2 vinyls)
Prijs voor het volledige Trance-pakket (32 platen): 85 euro.
Techno
Adam Beyer & Jesper Dahlback � Number In Between
Club System Gold Sampler 6 (met oa. Corvin Dalek � Pounds & Penz, Madrid Inc � My Sunday�s Love)
Cristian Varela � For My Brother EP
Dave Clarke � Way Of Life
Fuse Ten Years Sampler Six Of Eight (met oa. DJ Rolando � Jaguar)
Jeff Mills � Kat Moda EP (met The Bells)
Jeff Mills � Suspense / Dramatized
John Starlight � Blood Angels
Marco Lenzi & Nils Hess � Fusion
Michel De Hey & MIRKO � Be My Guest
Pascal FEOS � Omychron EP
Plastikman � Spastik
Pro-Jex Classics Vol. 1 (met oa. DJ Rush � Freaks On Hubbard (Dave Clarke Mix))
S.O. Project � Direct Dizko
Technasia � 2 The Floor
Tomaz vs Filterheadz � Sunshine
Prijs voor het volledige Techno-pakket (16 platen): 50 euro.
Je mag alles komen halen voor 200 euro. Dat is nog geen 2,5 euro per plaat, een koopje dus! Alle platen verkeren in goede tot zeer goede staat, alles speelt nog perfect!
Vriendelijke groeten,
Sid