TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
Ahh fan jävla Clintan rulle på Z-TV... fastnat 
| quote: |
| Originally posted by NooN Jag hatar att sova. Slöseri med tid. |
) som finns.
Har suttit å lirat Need for Speed Underground nu, märkte att klockan började närma sig 04!! Jävligt roligt spel va det iaf..gonatt 
| Originally posted by SWE_TRANCE Har suttit å lirat Need for Speed Underground nu, märkte att klockan började närma sig 04!! Jävligt roligt spel va det iaf..gonatt |

sitter och dunkar till astral projection - amen,, jäkligt skön skiva..tur bara att man har sovmorron
menmen nån gång måst man ju lägga sig också 
Jag vakna just efter 3 timmars sömn...är så förbannat sjuk. säkertt aendy som smittat mig 
jag har så ont i kroppen attt det inte går o sova...

sitter o spelar om prince of persia: sands of time.... ett rå grymt spel o starkt rekommenderat 
vaknade utav nat brak har utanfor, lat som skottlossning.
ar somnig i ogat.
dricker sprite.
kom just hem från psy-fest.
dricker apelsinjuice.
vet inte varför.. kan inte sova bara.. känner mig helt borta typ.... hel jobbigt... la mig vid 12/halv1 o har inte somnat ännu :/
har visserligen legat o lyssnat på musik, men ändå...
neeeeeeeee.. tebaka till sängen o nana kudde nu... gonatt
| Originally posted by dbl vet inte varför.. kan inte sova bara.. känner mig helt borta typ.... hel jobbigt... la mig vid 12/halv1 o har inte somnat ännu |
har vänt upp och ner på dygnet... The Shawshank Redemption är ett av de bästa filmerna någonsin tycker jag.
kan inte nana kudde... hel jobbigt :/
Grämer mig över en tjej jag avvisa, vilket jag bittert ångrar. 
| Originally posted by lonne Grämer mig över en tjej jag avvisa, vilket jag bittert ångrar. |
ja.. då var det bara du å jag kvar här mind.. ska nog sova nu... hare bra att TA:s
sömn problem.
gah jag hatar flash.
| Originally posted by St_Andrew gah jag hatar flash. |
leker lite me photoshop o lyssnar på musik 
kan inte sova

hehe alla verkar ju vara uppe 
Snacka om att man vänder på dygnet när man är ledig allså...
Är ju inte trötter för 5 öre...
en timme sen kom vi tillbax från festen i amsterdam..
mina ben och fötter gör ont 
men jag kan inte sova.. vet inte värför.. jag har varit uppe hela natten (självklart) .. annars måste jag vakna kl13 ändå för att jonas & jenny skulle bli skjutsad tillbax till flygplatsen.
Kan inte sova när jag e såååååå snuvig och har feber.... grrrr