TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 »
| quote: |
| Originally posted by Remy D ben bijna lvl 28 en ben een Night Elf druid. Jij? |
druids roeleren 
Mijn chars zijn Mavi en Nyana, speel alleen nog met Mavi eigenlijk vanwege blackwing lair en molten core 
| Originally posted by Phortje Een vrouwtje zeker |
| Originally posted by Chicane druids roeleren ![]() Mijn chars zijn Mavi en Nyana, speel alleen nog met Mavi eigenlijk vanwege blackwing lair en molten core |
| Originally posted by Remy D nee alhoewel ze er wel geil uit zien en geil praten en lachen |
| Originally posted by Remy D ben bijna lvl 28 en ben een Night Elf druid. Jij? |

| Originally posted by MaGiK54 Tauren en ook een druid, zit zelf op lvl 36 inmiddels.....welke server zitten Remy en Chicane btw ? Ik zit op Dunemaul, waar ik nu niet op kom ![]() Ps: Fuck teh allies |
/cry
| Originally posted by Remy D en ik zit op een server dat begint met een T (tyrasil ofzo) en ik kan er ook al 2 uur niet op koemen /cry |
| Originally posted by MaGiK54 Ik kom ook niet op mijn severt Wel jammer dat je niet op dezelde servert zit....want dan had ik je ff komen opzoeken en je allie-ass een uurtje gegankt Btw als je een undead wil gaan maken, moet je wel op een ander servert, want je kan niet op één en dezelfde server een allie en een horde figuur hebben. |
| Originally posted by Remy D dat kan wel, mijn broertje heeft dat ook. en de sever waar ik op zit is de beste, alleen is er geen plaats voor n00bs... dus we kunnen nooit samen spelen |
Ik zit op bloodscalp en m'n main is een 60 undead warlock 
Verder nog wat altjes waaronder een 35 priest, een 15 hunter, een 10 rogue en een 6 druid 
| Originally posted by MaGiK54 Lol.......zie al die allies zuigen gewoon weer, ze vinden zichzelf altijd helemaal geweldig...alleen jammer dat ze altijd met meerdere een lowbee moeten aanvallen, want alleen durven ze dat nie.... |
Geen alliance vs horde bitchfights he!
Beide sides hebben hun portie laffe personen 
| Originally posted by Phortje Geen alliance vs horde bitchfights he! Beide sides hebben hun portie laffe personen |
.... Hoewel Paladins natuurlijk het toppunt van lafheid zijn 
| Originally posted by Phortje .... Hoewel Paladins natuurlijk het toppunt van lafheid zijn |
Lovebubble aan en heartstone FTW

Ik zit op Silvermoon btw, maar die is down geloof ik, hitte problemen. Heb mn abbo even stopgezet kan nog spelen tot eind van de maand ong. en dan heb ik er even genoeg van. Blizzard laat geloof ik niet toe om je characters/collectors edition te verkopen, heb ze een mail gestuurd of ik mn accounts kon verpatsen, maar geen response nog.
Enne, een big f*cking /MOO voor die gare Taurens 
inderdaad koelingsproblemen, gaat ongeveer nog 2 uurtjes duren, dus in die tijd maar ff forums onderspammen...
| Originally posted by Chicane Ik zit op Silvermoon btw, maar die is down geloof ik, hitte problemen. Heb mn abbo even stopgezet kan nog spelen tot eind van de maand ong. en dan heb ik er even genoeg van. Blizzard laat geloof ik niet toe om je characters/collectors edition te verkopen, heb ze een mail gestuurd of ik mn accounts kon verpatsen, maar geen response nog. |
| Originally posted by MaGiK54 Waarom zou je hem niet kennen verkopen dan....als degene op jouw verkochte account betaald via pre-paidpass....moet dat geen probleem zijn toch....? Wat ken je trouwens voor jouw account vragen ? |
laatst werd er op ebay een lvl 60 rogue human verkocht voor iets van 6000 dollar
die scheen echt heel speciaal te zijn met de meest zeldzame epic items
Terenas ligt er jammer genoeg ook af... 
Moet maar even kijken of ik nog doorga met WoW, speel het niet zo heel veel en kost toch redelijk wat pieken.
Ps. Horde is teh coolest.
| Originally posted by MaGiK54 Waarom zou je hem niet kennen verkopen dan....als degene op jouw verkochte account betaald via pre-paidpass....moet dat geen probleem zijn toch....? Wat ken je trouwens voor jouw account vragen ? |

| Originally posted by JunKX Ps. Horde is teh coolest. |
hahaha echt een geweldig filmpje
www.marksiesplace.co.uk/vids.html
| Originally posted by Remy D hahaha echt een geweldig filmpje www.marksiesplace.co.uk/vids.html |