TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 »

Posted by Phortje on Sep-12-2005 10:12:

quote:
Originally posted by Remy D
ben bijna lvl 28 en ben een Night Elf druid. Jij?

Een vrouwtje zeker

Posted by Chicane on Sep-12-2005 10:59:

druids roeleren

Mijn chars zijn Mavi en Nyana, speel alleen nog met Mavi eigenlijk vanwege blackwing lair en molten core

Posted by Remy D on Sep-12-2005 12:19:

quote:
Originally posted by Phortje
Een vrouwtje zeker

nee alhoewel ze er wel geil uit zien en geil praten en lachen

Posted by Remy D on Sep-12-2005 12:22:

quote:
Originally posted by Chicane
druids roeleren

Mijn chars zijn Mavi en Nyana, speel alleen nog met Mavi eigenlijk vanwege blackwing lair en molten core

hehe vet hoor, mijn volgende alt wordt ook een rogue maar dan van de undead

Posted by Chicane on Sep-12-2005 12:41:

quote:
nee alhoewel ze er wel geil uit zien en geil praten en lachen

je vergeet geil /dance

Posted by MaGiK54 on Sep-12-2005 14:03:

quote:
ben bijna lvl 28 en ben een Night Elf druid. Jij?

Tauren en ook een druid, zit zelf op lvl 36 inmiddels.....welke server zitten Remy en Chicane btw ?

Ik zit op Dunemaul, waar ik nu niet op kom

Ps: Fuck teh allies

Posted by Remy D on Sep-12-2005 14:12:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Tauren en ook een druid, zit zelf op lvl 36 inmiddels.....welke server zitten Remy en Chicane btw ?

Ik zit op Dunemaul, waar ik nu niet op kom

Ps: Fuck teh allies

Hahaha horde rukker

en ik zit op een server dat begint met een T (tyrasil ofzo) en ik kan er ook al 2 uur niet op koemen /cry

Posted by MaGiK54 on Sep-12-2005 14:20:

quote:

en ik zit op een server dat begint met een T (tyrasil ofzo) en ik kan er ook al 2 uur niet op koemen /cry

Ik kom ook niet op mijn severt

Wel jammer dat je niet op dezelde servert zit....want dan had ik je ff komen opzoeken en je allie-ass een uurtje gegankt

Btw als je een undead wil gaan maken, moet je wel op een ander servert, want je kan niet op één en dezelfde server een allie en een horde figuur hebben.

Posted by Remy D on Sep-12-2005 14:24:

quote:
Ik kom ook niet op mijn severt

Wel jammer dat je niet op dezelde servert zit....want dan had ik je ff komen opzoeken en je allie-ass een uurtje gegankt

Btw als je een undead wil gaan maken, moet je wel op een ander servert, want je kan niet op één en dezelfde server een allie en een horde figuur hebben.

dat kan wel, mijn broertje heeft dat ook.

en de sever waar ik op zit is de beste, alleen is er geen plaats voor n00bs... dus we kunnen nooit samen spelen

Posted by MaGiK54 on Sep-12-2005 14:28:

quote:
dat kan wel, mijn broertje heeft dat ook.

en de sever waar ik op zit is de beste, alleen is er geen plaats voor n00bs... dus we kunnen nooit samen spelen

Lol.......zie al die allies zuigen gewoon weer, ze vinden zichzelf altijd helemaal geweldig...alleen jammer dat ze altijd met meerdere een lowbee moeten aanvallen, want alleen durven ze dat nie....

Ik kreeg trouwens een melding dat ik geen allie kon aanmaken op dezelfde servert als mijn hordeplayer.....vreemd dat het je broer wel gelukt is....toch zo maar weer proberen.

Beter krijg ik weer extra rested doordat er serverprobs zijn....van de week....had ik spontaan 1.75 lvl-balk rested ivm lag en serverprobs....zo lvl je best snel

Posted by Phortje on Sep-12-2005 14:33:

Ik zit op bloodscalp en m'n main is een 60 undead warlock
Verder nog wat altjes waaronder een 35 priest, een 15 hunter, een 10 rogue en een 6 druid

Posted by Remy D on Sep-12-2005 14:34:

quote:
Lol.......zie al die allies zuigen gewoon weer, ze vinden zichzelf altijd helemaal geweldig...alleen jammer dat ze altijd met meerdere een lowbee moeten aanvallen, want alleen durven ze dat nie....

echt gelul, ik zal je vertellen dat ik 2 dagen geleden met een beren aan het vechten was en ik had mijn pvp aan. Ik heb dus die beren dood en mijn health was iets minder dan de helft. Word ik ineens aangevallen door zo'n mislukte nijlpaard die een hoger level had. Wat een mietige kansarme horde actie was dat zeg.. Hij zal nog wel erg trots geweest zijn ook...

Posted by Phortje on Sep-12-2005 14:39:

Geen alliance vs horde bitchfights he! Beide sides hebben hun portie laffe personen

Posted by MaGiK54 on Sep-12-2005 14:45:

quote:
Geen alliance vs horde bitchfights he! Beide sides hebben hun portie laffe personen

We vinden elkaar zo lief he...horde en allies gaan zo goed samen he....

Posted by Phortje on Sep-12-2005 14:46:

.... Hoewel Paladins natuurlijk het toppunt van lafheid zijn

Posted by MaGiK54 on Sep-12-2005 14:50:

quote:
.... Hoewel Paladins natuurlijk het toppunt van lafheid zijn

Werd laatst flink genaaid door een paladin....dacht ff die ken ik wel ff hebben...viel ff flink tegen

Posted by Chicane on Sep-12-2005 15:32:

Lovebubble aan en heartstone FTW

Ik zit op Silvermoon btw, maar die is down geloof ik, hitte problemen. Heb mn abbo even stopgezet kan nog spelen tot eind van de maand ong. en dan heb ik er even genoeg van. Blizzard laat geloof ik niet toe om je characters/collectors edition te verkopen, heb ze een mail gestuurd of ik mn accounts kon verpatsen, maar geen response nog.

Enne, een big f*cking /MOO voor die gare Taurens

Posted by dj_spare on Sep-12-2005 15:39:

inderdaad koelingsproblemen, gaat ongeveer nog 2 uurtjes duren, dus in die tijd maar ff forums onderspammen...

Posted by MaGiK54 on Sep-12-2005 15:40:

quote:
Originally posted by Chicane

Ik zit op Silvermoon btw, maar die is down geloof ik, hitte problemen. Heb mn abbo even stopgezet kan nog spelen tot eind van de maand ong. en dan heb ik er even genoeg van. Blizzard laat geloof ik niet toe om je characters/collectors edition te verkopen, heb ze een mail gestuurd of ik mn accounts kon verpatsen, maar geen response nog.

Waarom zou je hem niet kennen verkopen dan....als degene op jouw verkochte account betaald via pre-paidpass....moet dat geen probleem zijn toch....?

Wat ken je trouwens voor jouw account vragen ?

Posted by dj_spare on Sep-12-2005 15:41:

quote:
Waarom zou je hem niet kennen verkopen dan....als degene op jouw verkochte account betaald via pre-paidpass....moet dat geen probleem zijn toch....?

omdat je character ALTIJD eigendom is van blizzard, ook al betaal je ervoor, das best jammer want er valt een hoop geld mee te verdienen denk ik

Posted by Remy D on Sep-12-2005 15:45:

laatst werd er op ebay een lvl 60 rogue human verkocht voor iets van 6000 dollar die scheen echt heel speciaal te zijn met de meest zeldzame epic items

Posted by JunKX on Sep-12-2005 16:42:

Terenas ligt er jammer genoeg ook af...

Moet maar even kijken of ik nog doorga met WoW, speel het niet zo heel veel en kost toch redelijk wat pieken.

Ps. Horde is teh coolest.

Posted by Chicane on Sep-12-2005 17:04:

quote:

Volgens de EULA (end user license agreement) die je automatisch accepteerd zodra je inlogt (of je logt niet in als je niet accoord gaat) mag je je account en items niet verkopen aan anderen, maar toen ik mijn account opzegde kreeg ik een scherm, met een aantal opties en een enquete waarom je stopte, en bij die opties stond dat je je account later kan activeren en je chars en items blijven bestaan, maar je kan ook je account transferen naar een ander, dus daarom heb ik Blizz maar een mailtje gestuurd wat ze hiermee bedoelen. Denk dat ze bv mijn char aan jouw account kunnen koppelen en dat jij met mijn chars kan spelen, zonder daarvoor een vergoeding te vragen

quote:
Originally posted by JunKX
Ps. Horde is teh coolest.

Oneens. En ga je mond spoelen en gauw, vlegel..

Posted by Remy D on Sep-16-2005 20:12:

hahaha echt een geweldig filmpje

www.marksiesplace.co.uk/vids.html

Posted by Remy D on Sep-16-2005 20:38:

quote:
hahaha echt een geweldig filmpje

www.marksiesplace.co.uk/vids.html

hahahahaha

hahahaha ik krijg er echt geen genoeg van!! wat een geweldige actie..

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 »