TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »

Posted by Jasperovitsj on Mar-14-2005 12:37:

Waarschijnlijk wordt Ghost dan de headliner van de black edition...

Posted by Dark Apostle on Mar-14-2005 12:40:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Waarschijnlijk wordt Ghost dan de headliner van de black edition...

k Catscan mogen ze wisselen met Ghost, dan kan ik ff recupen voor het echte beukwerk

Posted by FUSyke on Mar-14-2005 16:24:

Al 46 pagina's over Sensation en bijna niemand gaat hier

Posted by djcresto on Mar-14-2005 16:27:

quote:
Originally posted by FUSyke

zo zeker van?

Posted by DeSpErAtOs-X on Mar-14-2005 16:29:

tijd om eens een lijstje te maken

*** The BeTA List ***

Desperatozz + vriendin

Posted by Xilver on Mar-14-2005 16:29:

Ikke, als mijn free tickets geregeld geraken

Posted by djcresto on Mar-14-2005 16:31:

ikke als ik om mijn ticket ben geweest

Posted by TOR on Mar-14-2005 16:31:

quote:
Originally posted by FUSyke

thanks for bumping it again! nu dacht ik: "we zijn er eindelijk vanaf".

puuuuuuut. wrong.

Posted by Kaidreas on Mar-14-2005 17:36:

ik ga ws ook naar sensation ze
denk dat er wel wat volk komt dat ik ken.. dus dat staat gelijk met een leuk feesje.

@ frednova: raar ge zit tegen iedereen te zeggen van: mijn mening dit, mijn gedacht dat. ma moeten we dan allemaal naar u beginnen luisteren ofwa? gewoon omdat gij al hebt gedraaid voor 50 man en een paardekop. (trouwens, ik mag men eigen nog altijd afreageren op u, de line-up was toch niet zo super :O )

@ Elof, ik was diegene die het over u ego had, en kheb er nog altijd geen spijt van. uiteindelijk bleek het nog eens dat ik niet de enige was die er zo overdacht.
owja, proficiat dat ge op de line-up staat e... beter?

@ jasper:
ik steun u keuze volledig ket. en kvind het ferm dat ge er zo ook over denkt. respect! en ook nog geef ik u gelijk in het feit dat ge een job kunt zoeken en int weekend kunt gaan draaien. als ik in de week kan gaan werken en in het weekend kan gaan feesten, dan zal dat zeker moeten kunnen met draaien.

Posted by Nabistai on Mar-14-2005 20:25:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
als ze ooit een black edition doen hoop ik op

Luna
Warmduscher
Megamix
Promo
Catscan
Hellfish, Manu Le Malin of Radium

ALS er een black edition in Belgie zou komen dat hoop ik dat Lisa Lashes eindelijk is naar Belgi� zal komen!! Kheb al een tijdje zitten onderhandelen met haar manager en ze zagen het wel zitten, maar er is nog niks van gekomen Yoji mag ook is komen

Posted by MikeVee on Mar-14-2005 20:33:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
als ze ooit een black edition doen hoop ik op

Luna
Warmduscher
Megamix
Promo
Catscan
Hellfish, Manu Le Malin of Radium

Catscan dan wel live aangezien zijn draaikunsten niet echt goed zijn.

Posted by FredNova on Mar-14-2005 21:50:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik ga ws ook naar sensation ze
denk dat er wel wat volk komt dat ik ken.. dus dat staat gelijk met een leuk feesje.

@ frednova: raar ge zit tegen iedereen te zeggen van: mijn mening dit, mijn gedacht dat. ma moeten we dan allemaal naar u beginnen luisteren ofwa? gewoon omdat gij al hebt gedraaid voor 50 man en een paardekop. (trouwens, ik mag men eigen nog altijd afreageren op u, de line-up was toch niet zo super :O )

kijk, ge komt zegt ge... dus we spreken verder NA het event
dan pas mag je mij beginnen uitschelden

Posted by Jasperovitsj on Mar-14-2005 21:55:

Ik kan er niet aan doen, maar ik moet bij Sensation ook terug denken aan de vorige AIB Indoor...
Overal werd gesproken over de fantastische show, een event dat we nog nooit gezien hadden, een visueel spektakel om duimen en vingers bij af te likken, enzovoort enzoverder
Maar op de avond zelf sloeg dat ongeloofelijk hard tegen! Een paar pyrotechische effectjes, en rond 4u bij Ritchie Hawtin wat vuurwerk, maar voor de rest was er niet veel te merken van die overdonderende show...

Dus ik hoop echt dat Sensation zijn belofte van een fantastische show wel kan houden, want anders gaan alle kritieken nog terecht blijken te zijn ook...

Posted by djcresto on Mar-14-2005 21:58:

hoe zouden de kritieken geweest zijn mochten 2 many dj's gekomen zijn?

Posted by Jasperovitsj on Mar-14-2005 22:01:

Die passen naar mijn mening niet echt op een event als Sensation, daar zijn ze een beetje te "alternatief" voor denk ik. En of ze veel extra volk hadden getrokken betwijfel ik ook, hun normale publiek is ook meet alternatief, en zou volgens mij niet zo snel naar Sensation trekken...

Posted by djcresto on Mar-14-2005 22:10:

quote:
Die passen naar mijn mening niet echt op een event als Sensation, daar zijn ze een beetje te "alternatief" voor denk ik. En of ze veel extra volk hadden getrokken betwijfel ik ook, hun normale publiek is ook meet alternatief, en zou volgens mij niet zo snel naar Sensation trekken...

+1

bovendien vind ik hun ook serieus overhyped. Zeker dan in de iets populairdere media.

Posted by TOR on Mar-15-2005 14:14:

quote:
Ik kan er niet aan doen, maar ik moet bij Sensation ook terug denken aan de vorige AIB Indoor...
Overal werd gesproken over de fantastische show, een event dat we nog nooit gezien hadden, een visueel spektakel om duimen en vingers bij af te likken, enzovoort enzoverder
Maar op de avond zelf sloeg dat ongeloofelijk hard tegen! Een paar pyrotechische effectjes, en rond 4u bij Ritchie Hawtin wat vuurwerk, maar voor de rest was er niet veel te merken van die overdonderende show...

vuurwerk is voor mij geen must om voor spektakel te zorgen. het paneel achter de DJ booth was mss iets te minimalistisch, maar de lasershow vond ik zeer vet. dat is al trouwens meer dan genoeg.. al die grootse extra's hoeven voor mij echt niet.

Posted by Jasperovitsj on Mar-15-2005 14:22:

Vuurwerk hoeft voor mij ook niet
Mijn punt is gewoondat door alle hype er zo'n grote verwachtingen ua show werden geschept, en heel de avond zat ik dan te wachten op "iets" om te gebeuren, en dat kwam er gewoon niet. Net zoals de opening: een paar oorverdovende knallen, een diepe stem en dan een hoop vuurzuilen. Was wel leuk an sich, maar het leek gewoon de inleiding tot een weet-ik-veel visueel hoogtepunt. En dan blijkt dat het gewoon was, en dat vond ik persoonlijk toch ietwat teleurstellend. Daarom hoop ik ook dat Sensation die verwachtingen kan gaan inlossen. Want volgens mij verwachten veel mensen wel iets meer dan een paar lasers en wat minimale decoratie...

Maar kgeef u voor de rest groot gelijk: een grote show hoeft voor mij absoluut niet, gewoon goeie muziek en een goeie lichtshow!

Posted by Dj_Day-V on Mar-15-2005 17:36:

Line-up

Marko (La Rocca)
Junior Jack & Kid Creme
megamix
Armin Van Buuren
Marco V
Elof

Bron (Mischien fake ?)

Posted by Jasperovitsj on Mar-15-2005 17:39:

^ Euh, waarom denk je dat wel al 15 pagina's liggen te klagen en ruzi�n over de line-up?

Posted by Dj_Day-V on Mar-15-2005 17:44:

ow kut

Posted by Belgian Bonzai on Mar-15-2005 18:42:

^hehe, kan gebeuren zeker?

Ik ga d'er efkes mijn rekenmachientje bijhalen.
�40
�10 (broek, en da's nog optimistisch)
�20 (booze)
�10 (NMBS + de lijn)

woooooooooot!!

Voor de rest, eigenlijk zouden we wat schoner commentaar moeten geven.
Sebiet flopt heel de zaak (gelukkig weinig kans) en was dit de eerste en laatste Sensation in Belgie.

Elof, echt proficiat kerel. Ik zal jou wel bashen als uw set op nietsen trok . Antwoorden met de platen, zou ik zo zeggen

Posted by Eagle` on Mar-15-2005 18:53:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
^hehe, kan gebeuren zeker?

Ik ga d'er efkes mijn rekenmachientje bijhalen.
�40
�10 (broek, en da's nog optimistisch)
�20 (booze)
�10 (NMBS + de lijn)

woooooooooot!!

Voor de rest, eigenlijk zouden we wat schoner commentaar moeten geven.
Sebiet flopt heel de zaak (gelukkig weinig kans) en was dit de eerste en laatste Sensation in Belgie.

Elof, echt proficiat kerel. Ik zal jou wel bashen als uw set op nietsen trok . Antwoorden met de platen, zou ik zo zeggen

voor 10 euro koopte tegewoordig bijna gene vuilzak laat staan een broek

Posted by Giesber on Mar-15-2005 19:13:

quote:
Originally posted by Eagle`
voor 10 euro koopte tegewoordig bijna gene vuilzak laat staan een broek

bwa daar hebde toch al 1 pijp van een korte broek van

Posted by Dark Apostle on Mar-15-2005 19:21:

In de carrefour vind miss tussen de flodder broeken wel 1tje van � 10

Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »