TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Auto? |
| Hi Jakhira, Thank you very much for sending your demo. I enjoyed listening to your work and can tell you spent some time and effort on this. However, I would have to say that this is not 100% the right fit for Perspectives Digital. Going forward, we will be concentrating on releasing music that guys like Hernan Cattaneo, Sasha, Digweed, and Nick Warren would play in their sets. Let's please keep in touch because I do think you are really talented. Best, -DE |
In een remixwedstrijd het moeten opnemen tegen producers die al volop releases uitbrengen 
| Originally posted by Jakhira In een remixwedstrijd het moeten opnemen tegen producers die al volop releases uitbrengen |
Nu kan je wel fluiten naar die lessen in muziekproductie 
Al gevonden hoe je een soundbank opent? 
Jazeker! Je hebt me trouwens nooit lessen aangeboden
Je aanbod komt jammergenoeg te laat, ik heb David Guetta's piano al gekocht, er kan niets meer mislopen!

World domination, here I come !
Die foto heb ik maanden geleden al op Facebook gepost...
Ik bied trouwens helemaal niks aan, ik dacht dat dat duidelijk was 
Blijkbaar ben je gewoon helemaal vergeten dat je het mij zelf gevraagd hebt 
dat zal op een of andere blauwe maandag geweest zijn ...
Maar ik sta open voor alle tips hoor..
Heel de dag denken dat het vrijdag is; maar het is pas woensdag. Feestdagen ...
De mensen die rondlopen met een skrillex haircut inclusief valse bril; opvolger van de bieber look 
Zodanig gewoon zijn om vrouwen te sms'en dat je bijna een 'X' op het einde van een bericht naar een man stuurt ![]()
Bijna he 
| Originally posted by Xilver Hidden player brag |
Kamions die in kleine enkelrichtingstraatjes efkes vier pinkers gaan opzetten om te leveren.
| Originally posted by Config zo kunt ge u eens meten met producers die er ECHT iets van kunnen |

Heimwee 
Het feit dat een dag slechts 24 uur telt 
| Originally posted by TOR Het feit dat een dag slechts 24 uur telt |
Close-ups van eten op Facebook.

Moet dat er lekker uitzien? 

Gokje, steak au poivre?
Inderdaad, van een Italiaan 
De foto's van Pawas zien er wel altijd verrukkelijk uit 
Dienstencheque-poetsvrouwen.
"Ik kan de vloer niet schuren met mijn rug" aldus iedere marginale schoolverlater van de streek 
Mensen die iemand inhuren om de schoonmaak te doen.
Foei, Jack 
O, en ook wel het antivoetbal dat we gisteren in de tweede helft van Nederland en Duitsland hebben gezien 
Producers die niet genoeg strings gebruiken
| Originally posted by Jasperovitsj . Dat, en voorbijstekende vrachtwagens op de autosnelweg. Blijf toch op jullie rijvak, klojo's. |