TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X you think you're funny huh ... ![]() nene euh ... tnx, i need it twas gewoon ma om iet te regelen eh ... alejah, hoe absurd zou et zijn als we naar dezelfde party gaan en allemaal nen anderen trein neme ... samen uit , samen thuis e dat versterkt de band |
| Originally posted by teknasia ach geeft het maar toe, to scared to travel alone with me ! |
Alle frisdranken, fruitsap, Red Bull
Bier: Jupiler, Kriek, Palm, ...
Witte en rode wijn
Sterke dranken: Breezer, Safari, Martini, Fiero, Pisang, Malibu, Gordon, rode & witte wodka, Smirnoff Ice, ... Er zijn genoeg soorten drank
Enkele regels voor de drank te doen:
* frisdranken & bieren = 1 bon (1,5�)
* Wijn, sterke dranken & Red Bull = 2 bonnen (3�)
* Sterke drank + frisdrank = 3 bonnen (4,5�)
* Wodka Red Bull = 4 bonnen (6�)
* Bij sterke drank mag je maar eenmaal drukken!!! De hoeveelheid drank die dan uit de fles komt is niet zo groot. Dus je legt best eerst enkele ijsblokjes in het bekertje en dan pas doe je de sterke drank er in. Zo valt het niet zo op. Als je het andersom doet dan zien de mensen dat er maar weinig in is en gaan ze klagen en vragen om er meer sterke drank in te doen.
* Als er iemand sterke drank + frisdrank (vb. whiskey Cola) vraagt dan geef je hem een bekertje met de sterke drank en een gans flesje frisdrank!
* Er is best steeds iemand aan de toog die heel goed kan tappen. Want per pint dat je verliest moet je er al 3 verkopen om deze terug te hebben.
Als er mij nog dingen te binnen schieten dan zal ik ze hier ook posten.
interessant 
*edit* is da zo nen automatischen pintentapper die zo afspringt als de pint vol is? of enen die blijft lope?
| Originally posted by DeSpErAtOs-X interessant ![]() *edit* is da zo nen automatischen pintentapper die zo afspringt als de pint vol is? of enen die blijft lope? |
waarschijnlijk zullen we ook maar 1 vat pils moeten steken, want een geopend vast is een betaald vat. Zeker voldoende pintjes drinken is ook al de boodschap 
| Originally posted by djcresto waarschijnlijk zullen we ook maar 1 vat pils moeten steken, want een geopend vast is een betaald vat. Zeker voldoende pintjes drinken is ook al de boodschap |
| Originally posted by FUSyke Een vat kost 300� en eentje open is volledig betalen. Donderdag hadden we een tweede vat gestoken om 12u omdat we nog veel hadden verwacht; het was immers nog maar 12u. Er is spijtig genoeg niet meer veel volk gekomen en dus zatten we daar nog met een half vat Als het tegen het einde loopt dan kan je beginnen met het verkopen van flesjes bier. Daarvan staan er ook genoeg in de frigo's. |
| Originally posted by teknasia 300 euro??? wtf? |
| Originally posted by FUSyke Dit is idd veel. Eentje verkopen is 100� voor ons en 200� voor de uitbater. |
| Originally posted by teknasia 300 euro??? wtf? |
Euhm... op de site staat een typfout 
Er staat bij about 'al night long', dat moet all zijn 
| Originally posted by Pumaz Euhm... op de site staat een typfout ![]() Er staat bij about 'al night long', dat moet all zijn |
| Originally posted by Pumaz Er staat bij about 'al night long', dat moet all zijn |
| Originally posted by djcresto waarschijnlijk zullen we ook maar 1 vat pils moeten steken, want een geopend vast is een betaald vat. Zeker voldoende pintjes drinken is ook al de boodschap |
Cresto + girlfriend + friends
Pumaz
Buoyant + friends
Jasper + friends
Zehra + Derya (zusje) + (eventueel) vriendin
FUSyke + vriendin
TatanaGirl + Cygnus
Vylix + Friends
Desperatozz
pooley + friends
Dark Apostle + Groenten + (eventueel) Hopeloze Gevallen
Bomar + vriend
Xilver + friends
Nyah + friends
Sukides + friends
FredNova + friends
TOR + jaargenoot +
Pheatus + friends + (eventueel) girlfriend
Lizzy all by herself 
Eigeel + Friends
wie is sukides???
hehehe eigeel 
*naar oostende tot maandag*
*woensdag tot vrijdag nr parijs*
Mochten er dus nog vragen zijn omtrent zaal enzo, het email adres van de contactpersoon vind je op de site www.fuifzaal.be
| Originally posted by DeSpErAtOs-X lizzy ... ga je met de auto op en af of neemde den trein? anders kunnen we (teknasia en ik) en gij dan ook samen nen trein pakke e |
Pumaz
Buoyant + friends
Jasper + friends
FUSyke + vriendin
TatanaGirl + Cygnus
Vylix + Friends
Desperatozz
pooley + friends
Bomar + vriend
Xilver + friends
Nyah + friends
Sukides + friends
FredNova + friends
TOR + jaargenoot +
Lizzy all by herself
Eigeel + Friends
Gladius
Pumaz
Buoyant + friends
Jasper + friends
FUSyke + vriendin
TatanaGirl + Cygnus
Vylix + Friends
Desperatozz + vriendin + friendz(wss)
pooley + friends
Bomar + vriend
Xilver + friends
Nyah + friends
Sukides + friends
FredNova + friends
TOR + jaargenoot +
Lizzy all by herself
Eigeel + Friends
Gladius
kheb me een UDG taske gekocht om mn platen toch in steken volgende week
kzie me nie met mn hele platenkoffer naar gent komen 
Allemo zo professioneel jawadde, bij mij zalt ne platikke zak van den delhaize zen 
| Originally posted by Eagle` Allemo zo professioneel jawadde, bij mij zalt ne platikke zak van den delhaize zen |
kweet ook nog nie of'k met men bak ga slepe of met men gewone tas ...