TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 »
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather En waarom ze Ghost op de main gezet hebben blijft voor mij een raadsel; ' |
| Originally posted by Lady_LizzY Waar ik me soms ook aan erger is dat wij blijkbaar niet zo openstaan voor nieuwe dingen. Er heeft 1 DJ gedaan met draaien, hup heel de tent leeg want de volgende kennen ze niet. Dus no need to check it out. |
| Originally posted by Push2005 Idd, vooral toen Fred gedaan had met draaien liep BlackHole volledig leeg. Eddie Halliwel moest voor amper 80 man draaien |
| Originally posted by BZRK Ge kunt nie alles doen h�, en Ferry was nu eenmaal de bekendere naam. Dus vrij logisch dat iedereen daar dan naartoe gaat. |
| Originally posted by Gladius daar was nochtans helemaaal niet veel volk hoor (bij ferry) |
| Originally posted by Gladius daar was nochtans helemaaal niet veel volk hoor (bij ferry) |
| Originally posted by BZRK Misschien, maar dat was alleszinds mijn motivatie om niet in Blackhole te blijven en ik denk wel van meer mensen. |
| Originally posted by Gladius volk of geen volk, dat maakt voor mij niet zo gek veel uit. Als de dj/muziek goed is amuseer ik mij toch. Ge gaat toch ni naar nen dj uit medelijden omdat er zo weinig volk staat zekers? |
| Originally posted by Kaidreas ^zat gij eigenlijk op 1 van die 3 bussen die van de turnhout kwamen? |
Oh ja Kaidreas , die spank krijg je wel terug hoor 
| Originally posted by djibberonacid jep jep vollen bak ik had een T-Shirt aan met I love Kaat erop |
| Originally posted by MikeVee Loool, waart gij diegene die om 5-6 uur al compleet van de kaart was, moeite had om die helling aan de mainstage omhoog te gaan en daar een paar keer gevallen zijt? |
| Originally posted by Aur�lie Oh ja Kaidreas , die spank krijg je wel terug hoor |

lol Dries 
Tja Pumaz , aangezien jij er niet was 
Wacht maar tot ik u eens zie, uw billen gaan rood zien 
Tomorrowland video online @ www.liquidsunset.org
21:51min
Ghost , M.I.K.E. , Yoji Biomehanika , DJ Luna , Eddie Halliwell en John O ' Bir
greetz
^ zwaar ownage filmke
memories 
eddie halliwell
mike

btw, wil iemand ff id'en welke track bij AvB speelt, na Love Theme Dusk? massive boel

*Checkt download limiet*
All�, is downen, dan heb ik ook een sfeerbeeld...
first beta t-shirt: 6.58
wie is het.... ik peins johan, die staat altijd wel ergens tussen met zen shirt 
| Originally posted by DJ Sid btw, wil iemand ff id'en welke track bij AvB speelt, na Love Theme Dusk? massive boel |
spijtig dat je zoveel climaxen afbreekt :/ (int begin, en ook dat de muziek niet altijd live is
)
maar wel vet anders
| Originally posted by pooley spijtig dat je zoveel climaxen afbreekt :/ |
Wie iemand dat liedje id'en dat op 6m55s speelt. Tis dat liedje dat ik ook bedoelde in de 18 Years Illusion thread 
Btw..zeer mooie compilatie..heb vlug efkes doorgeskipt maar zal vanavond eens volledig naar kijken.
Hammer & Benett - Language ( Santiago Nino dub tech mix )