TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Dat van die HardTrance was maar een ideetje hoor. Al vind ik ook dat er voor elk wat wils moet zijn en er zijn hier genoeg mensen die daar toch van houden. Dus zou een HardTrance dj niet misstaan in de line up. En dit moet geen celeb zijn hoor. Dit mag van mij ook Push2005 zijn; zolang het maar goed klinkt
En die 3 dj's die je al hebt zou ik absoluut niet langs de kant schuiven. Dit zou onbeleefd en dom zijn om zo'n kans onbenut te laten.
Tot nader order hebben nu nog niets, zelfs nog geen datum
En die datum primeert nu toch boven de rest. Aan dj's is er zeker geen gebrek. En of het nu bekende dj's of beta dj's zijn op de party, de muziek zal zoiezo in orde zijn, net als op de vorige party's.
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Laten we niet vergeten dat er al 3 dj's waren die akkoord waren om gratis te draaien op V3, en eentje daarvan had dat zelfs zelf aangeboden. Dus het lijkt me een beetje raar �n onbeleefd om die 3 dj's opeens opzij te schuiven omdat er een andere celeb hier wat komt spammen en misschien wel eens geschikt zou kunnen zijn. Trouwens, ik denk dat we qua genres en variatie op V2 toch niet mochten klagen? Er zijn toen ook genoeg tech-trance platen gedraaid, of niet soms? |
eh gespuis zegt nu is...
| Originally posted by TOR ik vraag me eigenlijk af waarom de grote namen alweer worden bovengehaald.. de BeTA Party in de Rector moet een kleiner feestje worden in afwachting van het grote feest in het Musicaf�. of zie ik het idee van Gert verkeerd? |
| Originally posted by Bunz Alst nog nodig is dan spring ik deze avond wel eens binnen in Musicaf�, ben nu in Leuven voor te studeren (gaat hier beter dan thuis). |

Kzal morgen is lezen hier .
Sorry mensen, maar ik ben gisterenavond niet meer in Musicaf� geraakt.
Dus Pooley kan dan deze middag gaan als em daar goesting in heeft.
Musiccaf� is niet open overdag hoor 
Danku, da bespaart me wat moeite
)
Nieuws ennie-wan ?
Cresto?
En is er nu eigenlijk iemand langs Musicaf� geweest? 
Nou idd !
Kmoest deez draad gewoon van pagina 2 plukken zeg...schandalig ! 
Schiet niet op he mensen.
Gaat jullie betaparty in oktober plaatsvinden trouwens?
Onder andere in Oktober ja. Dat wordt de Deluxe Edition in het Sportpaleis 
| Originally posted by Jasperovitsj Onder andere in Oktober ja. Dat wordt de Deluxe Edition in het Sportpaleis |
| Originally posted by Jasperovitsj Onder andere in Oktober ja. Dat wordt de Deluxe Edition in het Sportpaleis |
| Originally posted by Jasperovitsj Cresto? |
^tja winter-moeheid e
moest ge nog een lokatie zoeken ik ken uitbater van bokkestory ( aangezien dat het zelfde is als van the move waar ik draai) en daar kunt ge eventueel de vrijdag iets organiseren, normaal gezien moet ge geen zaal betalen, drank is voor bokkestory inkom voor jullie, ge zijt volledig vrij om dj-line-up te kiezen ( ma ge moet dj's dan wel zelf betalen ma volgens mij komt op beta iedereen gratis spelen dus dat kan nu niet het probleem zijn )
www.bokkestory.be volgens mij qua omvang perfecte locatie niet te groot niet te klein, zeer knappe lichtinstallatie (inclusief lazer) en geluid is ook dik ok�
als er interesse is laat ge maar iets weten dan speel ik u de gegevens van uitbater door
bokkestory ligt tussen gent en aalst in oordegem
ze hebben een vergunning waarin ze wel maar tot 5uur mogen openblijven
good luck!
Nou jongens, het komt je gewoon toegeworpen. 
| Originally posted by Moondust moest ge nog een lokatie zoeken ik ken uitbater van bokkestory ( aangezien dat het zelfde is als van the move waar ik draai) en daar kunt ge eventueel de vrijdag iets organiseren, normaal gezien moet ge geen zaal betalen, drank is voor bokkestory inkom voor jullie, ge zijt volledig vrij om dj-line-up te kiezen ( ma ge moet dj's dan wel zelf betalen ma volgens mij komt op beta iedereen gratis spelen dus dat kan nu niet het probleem zijn ) www.bokkestory.be volgens mij qua omvang perfecte locatie niet te groot niet te klein, zeer knappe lichtinstallatie (inclusief lazer) en geluid is ook dik ok� als er interesse is laat ge maar iets weten dan speel ik u de gegevens van uitbater door bokkestory ligt tussen gent en aalst in oordegem ze hebben een vergunning waarin ze wel maar tot 5uur mogen openblijven good luck! |

Goe initiatief Moondust ! Ziet er idd nie verkeerd uit
Nu nog kijken wanneer, wie er (nog steeds) kan draaien en plannen maar zou ik bijna zeggen 
| Originally posted by Push2005 Da ziet er wel best nog nice uit ![]() En hoe zit het met de dj setup? |
Sweet