TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 »
kleine update
:
Ik probeerde nog is diene pc hier en hij ging weer. Bij het opstarten zei hij dat HardWare Monitor Found Error. Perform Power Boot (ofzoiet). Kheb geleze da da kan zijn da den temperatuur te hoog is. Morge is probere die klodden op te kuisen. Iemand al enig probleem gehad da er wa op trekt ? 
Kga em late afkoele em morge nog is teste ffs
smijt hem eens open en zuig al het stof uit je pc.
@ Bert: Reg Mechanic eens laten lopen, om je registry's te "cleanen". Anders ne re-install, ma das wel de laatste oplossing! 
He [email protected][/email],
Ik stuur je deze leuke link om eens te proberen: http://www.scripthosting.nl/msn
! Ik heb het ook gedaan.
Je staat in mijn MSN lijst vandaar dit mailtje.
Grz van je MSN buddy [email][email protected]
Ontvang je teveel emails van mij, laat het mij dan even weten.
----------------------------------
zijn er nog die dat krijgen of gekregen hebben?
| quote: |
| Originally posted by domineesje He [email protected][/email], Ik stuur je deze leuke link om eens te proberen: http://www.scripthosting.nl/msn ! Ik heb het ook gedaan. Je staat in mijn MSN lijst vandaar dit mailtje. Grz van je MSN buddy [email][email protected] Ontvang je teveel emails van mij, laat het mij dan even weten. ---------------------------------- zijn er nog die dat krijgen of gekregen hebben? |
| Originally posted by Dj LPG . Test die link eens en laat weten wat er achter zit |
| Originally posted by domineesje zijn er nog die dat krijgen of gekregen hebben? |
| Originally posted by BZRK Ja, van u |
| Originally posted by domineesje Ja 't zal een vicieuze cirkel zijn... |
| Originally posted by BZRK Ja, van u |
| Originally posted by Config ja met jou der vanbinnen in |

ik heb eens op die link geklikt en Firefox geeft dan een waarschuwing. Ik heb dan ook besloten om niet verder te gaan 
Als uw torrent out of seeds loopt op 99.9%; bestaat er dan nog een mogelijkheid om dat af te krijgen ?
Er staan wel nog peers en af en toe komt er estimated time left: 6h.
Is het de moeite om te wachten of ben ik fucked ? 
Geen ervaring hiermee gehad voordien dus miss weten jullie het.

| Originally posted by Push2005 Als uw torrent out of seeds loopt op 99.9%; bestaat er dan nog een mogelijkheid om dat af te krijgen ? Er staan wel nog peers en af en toe komt er estimated time left: 6h. Is het de moeite om te wachten of ben ik fucked ? ![]() Geen ervaring hiermee gehad voordien dus miss weten jullie het. |
Van Snakes On A Plane is er wel al een DVDrip uit ze, ge moet nie zitten brielen met Telesyncs 
| Originally posted by Push2005 Als uw torrent out of seeds loopt op 99.9%; bestaat er dan nog een mogelijkheid om dat af te krijgen ? Er staan wel nog peers en af en toe komt er estimated time left: 6h. Is het de moeite om te wachten of ben ik fucked ? ![]() Geen ervaring hiermee gehad voordien dus miss weten jullie het. |
mjah denk je dat, ik heb geen router en kom dat ook soms tegen, en als ik dan kijk naar de leechers en seeders zitten zij ook aan 99% 
| Originally posted by BZRK Van Snakes On A Plane is er wel al een DVDrip uit ze, ge moet nie zitten brielen met Telesyncs |
| Originally posted by domineesje mjah denk je dat, ik heb geen router en kom dat ook soms tegen, en als ik dan kijk naar de leechers en seeders zitten zij ook aan 99% ![]() |
Hmm; ik zit achter een router ja. Maar DMZ is uitgeschakeld en het is de eerste keer dat het me voorvalt. Ik denk dat de anderen het bestand ook niet kunnen ontvangen...
Ik zou wel een andere torrent willen gebruiken maar ik vind geen
Andere episodes van seizoen 3 kon ik moeiteloos downloaden, maar deze wil precies niet.
Het zal wel een slechte torrent zijn
| Stuck at 96.5%... someone please seed. Thanks. |
| Yup everyone is stuck at 99.8%... |
| im stuck at 99.8 too! its unbearable |
^toch fucked....
dikwijl met films
Het makkelijkste zou natuurlijk zijn als ge nog een andere tracker kunt vinden voor hetzelfde bestand, waar mss wel iemand het volledig heeft.
Of ge kunt mss een nieuwe torrent zoeken naar hetzelfe bestand (kwa grootte, naam kunt ge aanpassen) maar dat bestand dan vervangen met u 99.9% bestand. Maar dat heb ik zelf nog nooit geprobeerd.
| Originally posted by Shadowkid Het makkelijkste zou natuurlijk zijn als ge nog een andere tracker kunt vinden voor hetzelfde bestand, waar mss wel iemand het volledig heeft. Of ge kunt mss een nieuwe torrent zoeken naar hetzelfe bestand (kwa grootte, naam kunt ge aanpassen) maar dat bestand dan vervangen met u 99.9% bestand. Maar dat heb ik zelf nog nooit geprobeerd. |
| Originally posted by domineesje ^toch fucked.... dikwijl met films |

Ik ben normaal van principe om nooit zo voorverpakte pc's te kopen...
maar toch vroeg ik me af of dit prijs/kwaliteit een goede koop is ...
edit: heb het dus op die acer
Bon, ik heb dus problemen met DC++ op m'n laptop, in die zin dat ik totaal geen verbindingen meer kan krijgen blijkbaar. Ik had de oude versie eraf gezwierd en de nieuwste er op gezet, maar nog steeds kan ik niks doen: ik kan de Public Hub list niet krijgen (verzoek actief geweigerd door server), ik kan geen verbinding meer krijgen met mijn hubs waar ik op onze pc wel verbinding mee kan krijgen, en meer stuff like that. Dus ja, redelijk afgezopen. IK ben niet echt een held in zo'n dingen, dus misschien zie ik gewoon iets simpel over het hoofd.
BTW, ik kan ook nog wel adressen van goeie hubs gebruiken, moest er iemand er op overschot hebben? (a)