TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
| quote: |
| Originally posted by Xilver Just start already! |
ale komaan jongens!
welke mixen moet ik beluisteren......
gaan we toch niet blijven discussieren?
gewoon van start gaan!!!!!
Push2005, goed initiatief, maar mss volgende keer zelf een procedure opLEGGEN (hoe lang de mix mag duren, 1 mix of nieuwe mixen in volgende ronden, poulesysteem,...), zodat we hier niet eindeloos in rondjes draaien.
Ik laat de beslissing of hoe en wat over aan Push2005 en BB, laat het nu aub van start gaan. Deze contest heeft imo al genoeg tijd gevraagd. 
| Originally posted by diddi laat het nu aub van start gaan Deze contest heeft imo al genoeg tijd gevraagd. |
Na een nachtje slapen ben ik van mening dat er geen punten per categorie moeten gegeven worden, maar een vast aantal punten voor de betse mix, de 2de beste, ...
Dit omdat punten per categorie niet objectief is en een foute waardeverhouding geeft. Zo kan jurylyd x de beste mix 27/30 geve, de 2de beste 26/30, en de slechtste 21/30. Maar jurylid Y kan iemand zijn die minder gul is met punten en de voor hem/haar beste mix amper 21/30 geven.
In dit geval telt bij de ranking de beste mix van jurylid y voor evenveel evenveel mee als de slechtse van jurylid x.
Daarom herhaal ik 
Punten:
1 - 10
2 - 8
3 - 6
4 - 4
5 - 3
6 - 2
De beoordeling kan elk jurylid dan nog zelf doen op basis van de 3 categorien, maar het resultaat moet dan omgezet worden naar een vast puntenaantal.
Dat gezegd zijnde, waar blijven die gegevens voor het dl'en
(al dl ik toch pas dezenacht)
ZZZzzzzzzzzzz...
| Originally posted by MikeVee Na een nachtje slapen ben ik van mening dat er geen punten per categorie moeten gegeven worden, maar een vast aantal punten voor de betse mix, de 2de beste, ... Dit omdat punten per categorie niet objectief is en een foute waardeverhouding geeft. Zo kan jurylyd x de beste mix 27/30 geve, de 2de beste 26/30, en de slechtste 21/30. Maar jurylid Y kan iemand zijn die minder gul is met punten en de voor hem/haar beste mix amper 21/30 geven. In dit geval telt bij de ranking de beste mix van jurylid y voor evenveel evenveel mee als de slechtse van jurylid x. Daarom herhaal ik ![]() Punten: 1 - 10 2 - 8 3 - 6 4 - 4 5 - 3 6 - 2 De beoordeling kan elk jurylid dan nog zelf doen op basis van de 3 categorien, maar het resultaat moet dan omgezet worden naar een vast puntenaantal. Dat gezegd zijnde, waar blijven die gegevens voor het dl'en (al dl ik toch pas dezenacht) |
| Originally posted by MikeVee Dat gezegd zijnde, waar blijven die gegevens voor het dl'en (al dl ik toch pas dezenacht) |
Kan er ook 'n deadline ingesteld worden voor 't beluisteren en quoteren van de eerste poule? Anders gaat 't ook weer weken aanslepen misschien.
| Originally posted by Xilver Kan er ook 'n deadline ingesteld worden voor 't beluisteren en quoteren van de eerste poule? Anders gaat 't ook weer weken aanslepen misschien. |

| Originally posted by MikeVee Tijdslimiet jury ronde 1: Ik stel voor zondagavond 19 maart punten binnen, das 2 weken/3 weekends wat meer dan genoeg tijd moet zijn voor iedereen om 6 mixen te beluisteren. |
| Originally posted by Xilver Kan er ook 'n deadline ingesteld worden voor 't beluisteren en quoteren van de eerste poule? Anders gaat 't ook weer weken aanslepen misschien. |
ik wil niet moeilijk doen maar ik zie op da ftp geen anonieme setjes... wel tcx.zip, moondust.rar, ... enzovoort
ist nog nie klaar of zie ik 't gwoon niet?! (kslaap nog half
)
| Originally posted by Zehra ik wil niet moeilijk doen maar ik zie op da ftp geen anonieme setjes... wel tcx.zip, moondust.rar, ... enzovoort ist nog nie klaar of zie ik 't gwoon niet?! (kslaap nog half ) |
was niet de bedoeling he
pff mensen...
Da ging toch door BB of Push allemaal geregeld worden dacht ik, dat ze die gingen renamen en dan anoniem laten downloaden?
| Originally posted by Xilver Da ging toch door BB of Push allemaal geregeld worden dacht ik, dat ze die gingen renamen en dan anoniem laten downloaden? |

| Originally posted by Jasperovitsj @ Real & MikeVee: Die verschillen in punten geven per jurylid hebben totaal geen invloed op het totale resultaat als je gewoon alle punten van elk jurylid per mix optelt en desnoods deelt door 6. Want als een jurylid een bepaalde mix slechte punten geeft, dan zal hij de rest van de mixes ook minder punten geven dan de andere juryleden. Dus dan worden alle mixes lager beoordeeld, en wordt er niet 1 mix bevooroordeeld h�. |
En tijger, is er een kansje voor de 2de ronde ? ![]() |
| Originally posted by Tiger777 Begint al mor voor uwen duvel te sparen man |
Khad les vandaag dus ik ka ier ook geen 24/7 opzitten h�...
De juryleden moeten nog geen mixes downloaden want BB gaat ze anoniem maken... Dus nog nieks luisteren. Het is niet mijn fout of Belgian Bonzai's fout maar wel aan die paar die de deadline van de mix nie respecteerden en dan nog problemen hadden met de ftp ook. BB was gisteren nie thuis (dus geen internet), hij zalt vannacht wel allemaal uploaden vermoed ik...
Dus nog 1 dagske geduld; en blame de laatkomers
Allemaal wel erg grappig feitelijk. 
Patience is a virtue. 
| Originally posted by Push2005 Het is ... fout ... die paar die de deadline van de mix nie respecteerden en dan nog problemen hadden met de ftp ook. en blame de laatkomers |
Domineesje, ge wist dat, da stond in de thread, waarom stuurt ge de downloadgegevens dan al naar de juryleden?
Nog eens voor de duidelijkheid:
Er worden nog GEEN mixes beluisterd of gedownload; laat BB z'n werk doen en brengaub nog geduld op. Negeer die pm gewoon...
Thx
die 'BB' lees ik spontaan als BigBrother
zorry BelgianBonzai 
| Originally posted by Antony die 'BB' lees ik spontaan als BigBrother |