TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 »

Posted by eieregooie on Jul-01-2006 22:33:

Mijn pa belt me net op vanuit Parijs. Groot feest daar Continu toeterende auto's op de achtergrond

Posted by Nabistai on Jul-02-2006 00:24:

quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Finale volgens mij Frankrijk - Duitsland!

Dat voorspel ik al lang. Verdiende overwinning van Frankrijk, ze waren gewoon enorm goed in tegenstelling tot het extreem zwakke Brazili�. Die hebben imo nog niet de helft van hun potentieel laten zien op dit WK...

Posted by Shadowkid on Jul-02-2006 00:46:

Overwinning van Frankrijk was idd verdiend. En Zizou gun ik het wel, schitterende speler toch.

Brazili� heeft enkel in de laatste 20 minuten druk kunnen zetten, pas dan toonden ze enige gretigheid. Ze hebben gans het toernooi de indruk gehad dat hen niets kon overkomen, tot nu. Zonde dat zo'n indrukwekkende ploeg, een ploeg die tot schitterende dingen in staat zou moeten zijn, het zo laat afweten door een gebrek aan gretigheid. En tbh, de coach van Brazili� zijn opstelling vond ik niet erg logusch bij momenten als je oa ziet hoe een Robinho invalt.

Posted by TOR on Jul-02-2006 08:55:

quote:
Originally posted by Shadowkid
een gebrek aan gretigheid.

De sterke Franse defensie zal daar ook wel iets mee te maken hebben gehad. Kaka kreeg bijvoorbeeld geen enkele bewegingsruimte..

Allez les bleus

Posted by DJ Sid on Jul-02-2006 10:30:

Victoire!

Posted by Shadowkid on Jul-02-2006 10:49:

quote:
Originally posted by TOR
De sterke Franse defensie zal daar ook wel iets mee te maken hebben gehad. Kaka kreeg bijvoorbeeld geen enkele bewegingsruimte..

Allez les bleus

Ja tuurlijk, Franse verdediging was heel sterk en is daar ook mede verantwoordelijk voor. Maar Brazili� is in geen enkele match echt gretig geweest, behalve dan na de goal van Frankrijk zag ge dat ze toch wouden proberen (en weeral na de inbreng van Robinho ook).

Ik ben trouwens geen fan de opstelling van Parreira. Met zo'n vierkant Ronaldinho, Kaka, Emerson, Ze Roberto is het duidelijk de flank een zwak punt is en bovendien krijgen Kaka en Ronaldinho op die manier niet de ruimte die ze mss wel nodig hebben. Ik denk dat Brazili� met flanken wel beter zou kunnen spelen, maar daar hebben ze, raar genoeg, niet meteen veel heel goeie spelers. Maar achteraf is het makkelijk gezegd natuurlijk Ze verdienden nu iig niet van door te gaan.

Posted by Push2005 on Jul-02-2006 12:40:

quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Finale volgens mij Frankrijk - Duitsland!

Zou wel nog leuk zijn ja

Maar duitsland wordt wereldkampioen

Posted by Gladius on Jul-02-2006 13:14:

quote:
Originally posted by Push2005
Zou wel nog leuk zijn ja

Maar duitsland wordt wereldkampioen

ja zou idd leuk zijn.
of frankrijk-itali�, heruitgave van het EK hier, zou ik ook leuk vinden.

Posted by djcresto on Jul-02-2006 21:47:

De coach van Brazil�e hield teveel de handen boven het hoofd van de te oude vedetten.

Pijnlijkste moment voor Brazili� vond ik als de ooit zo snelle Cafu door Henry op zijn dooie gemakje werd voorbij gelopen.

Posted by Phortastic on Jul-02-2006 22:21:

quote:
Originally posted by djcresto

Pijnlijkste moment voor Brazili� vond ik als de ooit zo snelle Cafu door Henry op zijn dooie gemakje werd voorbij gelopen.

Henry in topvorm is dan ook wel de spits met bijna de snelste versnelling in de benen ter wereld... Dus dat is niet echt een faire vergelijking voor de arme cafu

Posted by Gladius on Jul-03-2006 08:54:

mja Cafu, waarom die er nog opstaat is mij ook een raadsel, Cicinho is toch veeel beter.
btw gisteren toevallig iemand Sportzomer op NED2 gezien? Daar hadde ze het nog even over de match van BRA-FRA, en meer specifiek over de goal van Henry; Roberto Carlos moest Henry houden bij die vrije trap, maar ipv daarvan staat hij even uit te rusten op de grote baklijn. gevolg, Henry helemaal vrij en 1-0 .

Posted by djcresto on Jul-04-2006 20:53:

zeer goed voetbal van Itali� en Duitsland. De verdediging van Itali�

Posted by domineesje on Jul-04-2006 21:10:

quote:
Originally posted by djcresto
zeer goed voetbal van Itali� en Duitsland. De verdediging van Itali�

ze zouden beter scoren, ik wil slapen

edit: en ondertussen profiteren die duitsers avn

Posted by Dj_Day-V on Jul-04-2006 21:31:

Hoppelijk is de finale Italie - Frankrijk

Posted by Jasperovitsj on Jul-04-2006 21:31:

FORZA ITALIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Wat een match!

Posted by djcresto on Jul-04-2006 21:34:

Prachtige prestatie van Itali�, had ze niet zo sterk verwacht. Een doelpuntensaldo van 11-1 over 6 matchen spreekt ook boekdelen.

Posted by dj Zevan on Jul-04-2006 21:37:

fantastische match
wat een tempo en spanning van de 1ste tot de laatste minuut
Italianen toch de verdiende winnaar over de 120min gezien

Hopelijk morgen nog eens 120min genieten

Posted by eieregooie on Jul-04-2006 21:53:

Mooie ontknoping met die 2 goals zo

Posted by Eagle` on Jul-04-2006 22:01:

jezus christus die 2de goal van del piero, ge moet is aandachtig kijken van waar the fuck die gast kwam, die vertrok like van zen eigen achterlijn, een spurt van 100 meter ofzo. Opt moment dat gilardino (?) de bal aanneemt voor ie aflegt op del piero, is del piero nog niet eens in een camerashot te vangen met gilardino

Posted by Xilver on Jul-04-2006 22:11:

twas verdomd proper, die goalkes

Posted by FCB_Fanatic on Jul-04-2006 22:11:

eindelijk, de duitsers liggen der uit ... kben der echt content van want ze verdienden het niet om naar de finale te gaan

Posted by Bertn on Jul-05-2006 06:46:

Schade Deutschland, alles ist vorbei

Posted by Gladius on Jul-05-2006 09:33:

ForZa Italiaaaaaaaaaaaaaaa
prachtige wedstrijd, prachtige goals.
Cannavaro, die is toch echt ongelooflijk. ook Materazzi was top vanachter, en dan te denken dat Nesta er niet bij was. Itali� heeft (buiten een owngoal) overigens nog geen doelpunt tegen gehad op dit WK (!!).
Zoals de finale van het EK in 2000 verwachtte iedereen weer een gesloten wedstrijd met een defensief spelend Itali�, maar WEER komen de criticasters bedrogen uit; altijd maar op dat catennacio janken terwijl ze (als het moet) zo'n mooi voetbal kunnen spelen / hebben gespeeld.
Laat ons hopen op een finale Frankrijk-Itali�.
god I love football

Posted by FredNova on Jul-05-2006 09:38:

Zalig! + Prachtige doelpunten!

Ik dacht 'Pirlo trap gvd', maar als je dan ziet hoe geniaal hij aflegt... subliem... en mooi geplaatst binnen.
Tja en Del Piero, leg hem effe lekker in de kruising zou ik zeggen zeg ik zo

Vanavond alles voor Portugal!

Posted by Transfusion on Jul-05-2006 09:53:

quote:
Originally posted by Gladius
ForZa Italiaaaaaaaaaaaaaaa
prachtige wedstrijd, prachtige goals.
Cannavaro, die is toch echt ongelooflijk. ook Materazzi was top vanachter, en dan te denken dat Nesta er niet bij was. Itali� heeft (buiten een owngoal) overigens nog geen doelpunt tegen gehad op dit WK (!!).
Zoals de finale van het EK in 2000 verwachtte iedereen weer een gesloten wedstrijd met een defensief spelend Itali�, maar WEER komen de criticasters bedrogen uit; altijd maar op dat catennacio janken terwijl ze (als het moet) zo'n mooi voetbal kunnen spelen / hebben gespeeld.
Laat ons hopen op een finale Frankrijk-Itali�.
god I love football

Eventjes erbij zeggen dat dit de eerste wedstrijd van itali� is op niveau. Over de hele lijn heeft de manschaft meer laten zien, spijtig genoeg hadden de spagetti's gisteren het overwicht.

Vanavond stem ik voor frankrijk, portugal is toch maar zwak dit tornooi, khad er meer van verwacht.

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 »