TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »

ממ חן זה לא הכי הצחיק אותי
| quote: |
| Originally posted by Sniper ממ חן זה לא הכי הצחיק אותי |
חח אני מכיר את זה
ודווקא זה מאד נחמד

נחמד... אבל לא מצחיק במיוחד
נייקון היום שלח לי תמונה יפה
מחר אני ישים אותה פה
טובב חברה ביגלל שאני אוהב מאוד מאוד מאוד את חן אז אני רוצה להקדיש לו משווו
הצטלמתי בתנוחה מאוד יפה וכתבתי לו משו
http://www.iosninja.net/pic/fag.foo?text=Chook
שני חברים מדברים:
חבר א': "שמעת על צרפת? הכל שם סקס. כבר במטוס
לצרפת זיון. במונית לפריז זיון. במעלית לחדר זיון."
שאל חבר ב': "מתי היית בצרפת?"
ענה חבר א': "לא אני הייתי שם... אחותי הייתה."

| quote: |
| Originally posted by Sniper טובב חברה ביגלל שאני אוהב מאוד מאוד מאוד את חן אז אני רוצה להקדיש לו משווו הצטלמתי בתנוחה מאוד יפה וכתבתי לו משו http://www.iosninja.net/pic/fag.foo?text=Chook |
אלעד... איזה סקסי אתה!!
אתה מזכיר לי את הויט מאוז 
| quote: |
| Originally posted by Sniper טובב חברה ביגלל שאני אוהב מאוד מאוד מאוד את חן אז אני רוצה להקדיש לו משווו הצטלמתי בתנוחה מאוד יפה וכתבתי לו משו http://www.iosninja.net/pic/fag.foo?text=Chook |
נוו דיי תמשיכווו
בטח חלק מכירים אבל בקטנה למה זה חמוד
חייל אחד סיפר לאביו על הירי הראשון שלו בצבא.
"היום תירגלנו ירי בפעם הראשונה, היינו צריכים לקפוץ
על הרגליים ממצב שכיבה ולהסתער על המטרה", סיפר החייל.
"נו? והסתערת עם כולם?" שאל האב.
"לא, המפקד ביקש בהתחלה רק 8 מתנדבים"
"והתנדבת?" שאל האב.
"לא, אבל אח"כ נותרו רק 3 חיילים בשטח והמפקד ביקש מאיתנו לירות ולהסתער."
"נו? וירית?" שאל האב.
"לא, נשארתי לבדי שוכב על הריצפה" ענה החייל.
"ואז קפצת ורצת?" שאל האב.
"לא, אבל המפקד אמר לי שאם אני לא אקום וארוץ אז הוא ידחוף את הרובה שלו בתחת שלי" ענה הבן.
"ואז קפצת?" שאל האב בהתרגשות.
"בהתחלה קצת..."
מכיייייייייר
וזה חמוד

ראסמי מכיר וראסמי חמוד
הינה משהו שכולם אמורים להכיר ומשום מה אני ששכחתי מיזה...
שני חברים מובטלים כבר חודש...
נפגשים כעבור חודשים והאחד מספר לשני שהוא מצא עבודה בת זונה
כסף טוב וכו
מה העבודה המובטל שואל ?
אז חברו עונה "צייד ערסים"
המובטל שואל "מה ?"
אז הוא אומר לו
כן, אני עובר ושאני רואה ערס אני פשוט יורה בו, וככה אין ערסים, וגם אני מרוויח על זה כסף...
המובטל רץ ומתקבל לעבודה,
הוא נוסע לבת-ים
יוצא מהאוטו ומתחיל לירות בצרורות על כל אדם שעובר..
הוא מבסוט, ממשיך ככה לירות
פתאום מגיע שוטר ועוצר אותו
השוטר עושה לו, מה אתה עושה ככה יורה באנשים ?
אז הצייד אומר, זה בסדר אני צייד ערסים, ומוציא את התעודה שלו
אז השוטר אומר, אם כל הכבוד, אבל פה זה שמורה
נקווה שזה הלך טוב, קשה לכתוב בדיחה שסיפרו לך מהר 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צ'וק ממש טובב:]]
לא הכרתי תבדיחה הזאת
חחחחחחחח זה גדוללללללללללל
ת'אמת לא אהבתי מי יודע מה...
אבל חפיף
טוב חן!!!
שמח שבימים קשים אלו הצלחתי להעלות חיוך על פניכם 
סתםםםםםםםםםםםםםםםם

חזק !! 
אחד נכנס לבית מרקחת מבקש קונדומים
האחות שואלת אותו
"איזה מידה"
הוא עונה לה
"לא יודע..."
מורידה לו תמכנסיים תופסת לו תזין וצועקת
"שושנה תביאי קטן... לא בעצם בינוני... לא גדול...עזבי תביאי מגבת"
חחחחחחחחחחחחח

חחחח שלושת הבדיחות האחרונות אס כל אחת!
חחחחח היה חמוד צח
איש אחד נוסע
פתאום רואה דמות אדומה קופצת
עוצר בצד
שואל אותה "מי את?"
הדמות עונה בקול שמח "אני ההומו האדום!"
האיש ממשיך
רואה עוד דמות, אבל ירוקה
עוצר
"מי אתה?"
"אני ההומו הירוק!!!"
ממשיך ככה ורואה דמות סגולה, כתומה, צהובה
בסוף רואה גם כחולה
עוצר לידה
"אתה ההומו הכחול אה?"
הדמות מתעצבנת "הומו כחול? תביא, תביא רשיונות יא מניאק"
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.