TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by Config over de blessure van Van Heerden is ook al hele tijd niet gememd, zowel niet voor zijn blessure die hem de laatste weken aan de kanten houdt, noch voor zijn blessure die hem gedurende het hele begin van het seizoen aan de kanten hield. Als er nu nog mensen zijn die zeggen dat Van Heerden geen grote invloed heeft op het spel van Club dan volgen die toch al een tijdje geen voetbal meer Dat vind ik natuurlijk wel pijnlijk om te constateren, maar zolang de ploeg op zichzelf niet draait is het inderdaad heel afhankelijk van hem |
dat het negatieve spel van Brugge benadrukt wordt is gewoon omdat het een topclub is; Genk & Anderlecht krijgen n�t zoveel kritiek als ze slecht spelen. Dat is gewoon eigen aan een ploeg die een veel groter budget en een bredere kern heeft dan de anderen. (en in dit geval dan nog leider is)
over die match tegen Lokeren; ja ik maak deel uit van voetbalkijkend Vlaanderen, maar ik ben wel niet zo na�ef om me te laten leiden door de veelal subjectieve commentaar van zo iemand als Stef Wijnants, die zeer vaak het negatieve extra hard benadrukt (zo hard dat ik het meestal wel grappig vind). Ik hekel ook vaak de interviews na de match van de meeste reporters. Ik blijf erbij dat rtbf misschien wat nuances zal aanbrengen waar ��n dat niet doet, maar volgens mij toch geen volledig ander beeld van een wedstrijd zal schetsen. z� subjectief is vrt nu ook niet.
Dit gezegd zijnde, zal ik vorige keer is wa reportages vergelijken met rtbf, en wie weet zal ik dan een positiever oordeel kunnen vellen over Brugge 
| Originally posted by djcresto Een speler die niet in de basis staat bij de Zuid Afrikaanse nationale ploeg zou de spelbepalende figuur moeten zijn van Club Brugge. Als dat geen teken aan de wand is voor het Belgische voetbal. Vind Van Heerden nu ook wel een goeie speler, maar of Brugge nu staat of valt met hem dat durf ik te betwijfelen. Hoeveel matchen is hij al gestart de laatste 2 seizoenen? Vorig seizoen zij hij ook regelmatig op de bank als ik mij niet vergis. Enja ik volg wel nog het voetbal al is dat vooral in de samenvattingen op Studio 1 |
| Originally posted by djcresto Een speler die niet in de basis staat bij de Zuid Afrikaanse nationale ploeg zou de spelbepalende figuur moeten zijn van Club Brugge. Als dat geen teken aan de wand is voor het Belgische voetbal. Vind Van Heerden nu ook wel een goeie speler, maar of Brugge nu staat of valt met hem dat durf ik te betwijfelen. Hoeveel matchen is hij al gestart de laatste 2 seizoenen? Vorig seizoen zij hij ook regelmatig op de bank als ik mij niet vergis. Enja ik volg wel nog het voetbal al is dat vooral in de samenvattingen op Studio 1 |
| Originally posted by Config je moet er niet smalend over doen hoor, het is niet omdat je meestal invalbeurten doet bij de nationale ploeg dat je daarom niet kan voetballen, dat heeft ie al genoeg bewezen.. De reden wrm hij vorig jaar pas laat in de ploeg kwam was vooral omdat het even duurde voor hij zich volledig had aangepast, plus nog wat sukkelingen met blessures.. Ik heb alle thuismatchen gezien dit seizoen en telkens Elrio meedeed kon je het verschil enorm goed merken, dat zijn gewoon dingen die je niet kan opmerken in een samenvatting van een minuut of drie. Van Heerden is iedere keer redelijk spelbepalend geweest de keren dat ie op het veld stond; meestal in enorm positieve zin, tegen Standard in negatieve zin. Met een goeie Elrio had Club gewoon die match gewonnen. Dat zullen weinig mensen nu wel willen geloven, maar als je in het stadion zat dan wist je het wel.. |
Iemand gisteren in Studio 1 gehoord hoe jubelend Frank Raes was over Cyril Th�reau? Enkele maanden geleden was het andere praat...
| Originally posted by djcresto Tja, ik vind Van Heerden ook goed hoor. Maar wat ben je ermee als zo iemand nooit speelt. Hetzelfde met Frutos. Schitterende speler maar hij speelt nooit. Je mag nog zo goed zijn maar als je nooit kan meedoen dan is je waarde voor die club toch beperkt. Bovendien "zou" je als topclub zo'n verlies moeten kunnen opvangen. Aan Van Heerden zijn onbeschikbaarheid wordt misschien ook minder aandacht gegeven omdat Club misschien wel de sterkste of zeker de breedste kern heeft uit de competitie? |
| Originally posted by Devilex Iemand gisteren in Studio 1 gehoord hoe jubelend Frank Raes was over Cyril Th�reau? Enkele maanden geleden was het andere praat... |
| Originally posted by FCB_Fanatic Heb Studio 1 maar een stuk gezien waaronder dus die commentaar. Twijfelde eigenlijk of hij het nu serieus bedoelde of eerder sarcastisch. In ieder geval geloof ik er wel erg hard in dat Th�r�au stukker beter kan dan hetgeen hij op Anderlecht heeft getoond. Ik blijf het alvast enorm merkwaardig vinden dat je als hero wordt aanzien in een CL ploeg en bij Anderlecht tot zero wordt gebombardeerd. |
| Originally posted by djcresto Het sarcasme lag er wel redelijk dik op. Nu het zou mij niet verbazen mocht hij volgend jaar weer meespelen in de strijd voor topschutter. |

ondertussen....
ma 03/03/08 - Pech voor Elrio van Heerden en Club Brugge: de Zuid-Afrikaanse international is drie weken buiten strijd met een knieblessure. Dit seizoen kwam Van Heerden nog maar aan acht competitieduels.
Elrio van Heerden werd zaterdag in het ziekenhuis van Roeselare geopereerd aan zijn knie.
(AP)
"Vorige week was op training een kraakbeenfragment losgekomen. Het is met succes verwijderd", zegt dokter Roland Watteyne, hoofd van de medische staf van Club, aan Het Laatste Nieuws.
Club moet het in de titelstrijd dus even zonder Van Heerden doen, maar veel speelde de creatieve middenvelder sowieso niet.
In juni blesseerde hij zich bij de nationale ploeg, pas in oktober was hij opnieuw fit. En begin dit jaar verdedigde hij de Zuid-Afrikaanse kleuren op de Africa Cup (foto). In de competitie stond hij zo nog maar vijf keer aan de aftrap
| Originally posted by djcresto ondertussen.... ma 03/03/08 - Pech voor Elrio van Heerden en Club Brugge: de Zuid-Afrikaanse international is drie weken buiten strijd met een knieblessure. Dit seizoen kwam Van Heerden nog maar aan acht competitieduels. Elrio van Heerden werd zaterdag in het ziekenhuis van Roeselare geopereerd aan zijn knie. (AP) "Vorige week was op training een kraakbeenfragment losgekomen. Het is met succes verwijderd", zegt dokter Roland Watteyne, hoofd van de medische staf van Club, aan Het Laatste Nieuws. Club moet het in de titelstrijd dus even zonder Van Heerden doen, maar veel speelde de creatieve middenvelder sowieso niet. In juni blesseerde hij zich bij de nationale ploeg, pas in oktober was hij opnieuw fit. En begin dit jaar verdedigde hij de Zuid-Afrikaanse kleuren op de Africa Cup (foto). In de competitie stond hij zo nog maar vijf keer aan de aftrap |
Anderlecht na 9' al een goal om de oren.
En Toni doet Anderlecht helemaal dood
Triestige match, meer dan de helft bij Anderlecht loopt er gewoon bij als een kip zonder kop. Die 0 - 3 was volledig te wijten aan het onhandig balverlies van Biglia. Buiten Polak en Chatelle is Anderlecht niets in deze match.
| Originally posted by Jasperovitsj En Zitka doet Anderlecht helemaal dood |
Wat een krul van Rib�ry 
heb de match ook gezien, een superieur Bayern en soms zou je zelfs denken dat ze niet eens aan het doordrukken waren. Weinig spelers op niveau, met waarschijnlijk Biglia en Zitka als de zwaksten op het veld

aiiii no es bueno =p
Wel grappig van Bayern. Even Ribery en Klose inbrengen bij de rust. Welk team kan zich dat permiteren?
Die Lahm speelde anders ook een enorme sterke wedstrijd, gaf echt niets van ruimte toen Anderlecht eens iets wou proberen,
| Originally posted by Devilex Die Lahm speelde anders ook een enorme sterke wedstrijd, gaf echt niets van ruimte toen Anderlecht eens iets wou proberen, |
Amai verrassende uitslagen. Brussels en Bergen pakken 3 punten terwijl Club Brugge onderuit gaat tegen Moeskroen.
Sowieso zwakke prestaties van de top 3 in het geheel. Standard met veel moeite, Cercle onge�nspireerd, en Brugge zelfs niet geheel onterecht verloren (op basis van de samenvatting weliswaar
). De titelstrijd is toch nog niet gespeeld denk ik. 
en Genk weeral verloren, thuis dan nog. die club is echt zo ziek, is wel erg voor de supporters. een volledig off-jaar, toch vreemd hoe het kan verkeren eh.
| Originally posted by Jasperovitsj Sowieso zwakke prestaties van de top 3 in het geheel. Standard met veel moeite, Cercle onge�nspireerd, en Brugge zelfs niet geheel onterecht verloren (op basis van de samenvatting weliswaar ). De titelstrijd is toch nog niet gespeeld denk ik. |