TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Er komen te veel nieuwe tranceliefhebbers op dit forum. Het forum verpauperd! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Nou, kan je zien hoe mijn geheugen werkt Denk dat het toch aan 'the grass' ligt dan Kon zelfs iemand niet meer herkennen die mee was gereden naar Sasha in Antwerpen. He Phortje? |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Er komen te veel nieuwe tranceliefhebbers op dit forum. Het forum verpauperd! |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Er komen te veel nieuwe tranceliefhebbers op dit forum. Het forum verpauperd! |
tis wel een flinke boom van nieuwelingen afgelopen 3 maanden.
Hoi!
al tijdje geregistreerd op TA maar heb de Holland sectie een beetje links laten liggen.
ben 19 jaar, echte naam is Adriaan, luister het liefts naar Trance en Progressive, grote fan van de man in mijn avatar
(aantal mensen zullen mij miss kennen van tiesto.com
)kijk graag DVD'tjes en een goed biertje op zijn tijd gaat er altijd in.
| quote: |
| Originally posted by @win Zeg flikker jij eens een end op Kijk dit is dus mijn missie om jou te irriteren |
Ik wens je veel succes
| quote: |
| Originally posted by AversusZ Hoi! al tijdje geregistreerd op TA maar heb de Holland sectie een beetje links laten liggen. ben 19 jaar, echte naam is Adriaan, luister het liefts naar Trance en Progressive, grote fan van de man in mijn avatar (aantal mensen zullen mij miss kennen van tiesto.com )kijk graag DVD'tjes en een goed biertje op zijn tijd gaat er altijd in. |
Hoi 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik ga toch maar een concentratiekamp voor tranceliefhebbers oprichten want het gaat de hele verkeerde kant op. Mij irriteren? Ik wens je veel succes |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik ga toch maar een concentratiekamp voor tranceliefhebbers oprichten want het gaat de hele verkeerde kant op. Mij irriteren? Ik wens je veel succes |
| quote: |
Originally posted by magrec Ik weet wel wat er zou gebeuren als jij mod was |

Stem op mij en ik zorg er voor dat de dance-scene beschermd zal worden voor al het onrijn. De scene moet puur blijven en niet worden vervuild door het kwaad! Vooral Trance moet uitgeroeit worden! Alle ruiten moeten bij tranceliefhebbers worden ingegooit! Alle tranceliefhebbers moeten een gele Innercity logo op hun linker borst dragen zodat deze overal herkend kunnen worden, desnoods geweigerd kunnen worden!
Bestond er niet zo'n Hitlerpic van jou? 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Bestond er niet zo'n Hitlerpic van jou? |
Nog nooit gezien
Bedoel je deze? 
Oh ben ik dat
? Kan em haast niet voorstellen.
Haal maar snel weg 
Hoi Allemaal!
Ik ben Sharon uit Enschede. Luister het liefst naar Trance en Hardstyle. Mijn grote favorieten zijn: Marco V, Johan Gielen,Mario Lopez, Cosmic Gate en nog vele meer
Ook ben ik natuurlijk ook weer van de partij op Trance Energy 2005! Luister graag naar onbekende Trance mixes en voor de late uurtjes Hardstyle...waarvan er toch maar 1 echt de beste is: Gizmo! Super. Catch ya all later!
-x- Deampie

Welcome welcome...hiero....
Al 0 ahh 
Hardstyle is erg populair hier!
Ennuh...welkom...
| quote: |
| Originally posted by Deamonicus Hoi Allemaal! Ik ben Sharon uit Enschede. Luister het liefst naar Trance en Hardstyle. Mijn grote favorieten zijn: Marco V, Johan Gielen,Mario Lopez, Cosmic Gate en nog vele meer Ook ben ik natuurlijk ook weer van de partij op Trance Energy 2005! Luister graag naar onbekende Trance mixes en voor de late uurtjes Hardstyle...waarvan er toch maar 1 echt de beste is: Gizmo! Super. Catch ya all later! -x- Deampie |
euhm, als ik het goed heb 20..
hardstyle is ubergeil!
Moet maar weer eens snel naar een feestje gaan!
| quote: |
| Originally posted by New Wave hardstyle is ubergeil! Moet maar weer eens snel naar een feestje gaan! |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Lekker beuQen, niet? |




Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.