TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 »
| quote: |
| Originally posted by basvh sssst niet te hard roepen. Dadelijk hoort duncan het nog en mag ik niet naar binnen vam um. maar goed volgens het briljante PF-prive-party-archief is het al me 7e id$t-qdens feestje hoor. ik heul graag met de vijand af en toe. ![]() CORRECTIE Innercity wordt me 8e id$t-Qdens feestje |
Een meeting houden op IC lijkt me ook erg lastig en ik vergeet toch altijd de tijd dus ja....
Ik weet niet pesies hoe laat ik binnen zal zijn dus ik maak dit schemaatje voor mezelf onder voorbehoud:
22:30 Stanton Warriors
00:00 Mauro Picotto, van begin tot eind zeker weten 
01:00 Dave Clarke - John 00 Flemming
laatste uurtjes wordt denkik ff aankijken....keuze maken tussen Cristian Varela of Sven Vath en PvD of Takkyu Ishino
maar goed niks is zeker op deze avond....alleen Picotto
Trouwens Lex en Jappio......Arjen en ik gaan waarschijnlijk ook met de trein, daar hebben we het nog wel ff over 
| Originally posted by SnuggLe Kan je nu al met 10000% zekerheid zeggen dat je geen ruimte hebt om fatsoenlijk te dansen plus dat 50% gewoon stilstaat te kijken. |

Fuck het is zaterdag al 
| Originally posted by jp Fuck het is zaterdag al |
anyone know anyone with extra innercity tickets?
some canadian TAs are flying out to amsterdam for this but didnt expect the event to sell out :|
need 5 tickets
too bad i wont be coming out for this one, next spring event tho 
| Originally posted by apri_peel anyone know anyone with extra innercity tickets? some canadian TAs are flying out to amsterdam for this but didnt expect the event to sell out :| need 5 tickets too bad i wont be coming out for this one, next spring event tho |
| Originally posted by SnuggLe Sorry but thats pretty STUPID! |
Dj Lex
Franzelare
Phat B
eieregooie
little theseus
optimus
basvh
jimmy
duke2003
jp
trancefool
muppet
Snitz
ROFL
FunkySimon
HBtje
en dit is mn lijsie met vet gedrukt de djs die ik zoiezo wil zien:
21:00 - 22:30 BRASILIA Marcel Woods
22:30 - 00:00 BRASILIA Don Diablo
22:40 - 00:20 MACARANA Joop
23:00 - 01:00 SAO PAULO Agoria
00:00 - 02:00 BRASILIA Mauro Picotto
00:20 - 02:00 MACARANA Cor Fijneman
01:45 - 03:30 MAIN Ti�sto
02:00 - 03:30 BRASILIA Fergie
02:00 - 03:40 MACARANA John "00" Flemming
03:00 - 05:00 SAO PAULO Dave Clarke
03:30 - 05:15 MAIN Sven V�th
03:40 - 05:20 MACARANA Johan Gielen
05:00 - 07:00 SAO PAULO Takkyu Ishino
05:15 - 07:00 MAIN Paul van Dyk
05:20 - 07:00 MACARANA Jean
en verder zien we wel
| Originally posted by HBtje en dit is mn lijsie met vet gedrukt de djs die ik zoiezo wil zien: 21:00 - 22:30 BRASILIA Marcel Woods 22:30 - 00:00 BRASILIA Don Diablo 22:40 - 00:20 MACARANA Joop 23:00 - 01:00 SAO PAULO Agoria 00:00 - 02:00 BRASILIA Mauro Picotto 00:20 - 02:00 MACARANA Cor Fijneman 01:45 - 03:30 MAIN Ti�sto 02:00 - 03:30 BRASILIA Fergie 02:00 - 03:40 MACARANA John "00" Flemming 03:00 - 05:00 SAO PAULO Dave Clarke 03:30 - 05:15 MAIN Sven V�th 03:40 - 05:20 MACARANA Johan Gielen 05:00 - 07:00 SAO PAULO Takkyu Ishino 05:15 - 07:00 MAIN Paul van Dyk 05:20 - 07:00 MACARANA Jean en verder zien we wel |

| Originally posted by SnuggLe Whahahah wat een LOOPNICHT ben jij zeg! En 'verder'???? Denk je dat je deze allemaal gaat zien? Ammenooit niet. "Welke dj's heb je allemaal gezien?" "Nou ja, die en die en die en die..." Ja 3 minuten dus ja...kansloos ![]() Pffff..dat is echt HELEMAAL niets. Dat heb ik dus geleerd in de loop der jaren. Het is mijn mening maar, maar rondlopen sucks dus, daarom haat ik grote feesten. Als je gaat lopen kom je steeds binnen halverwege een set, en kan je niet de opbouw etc meemaken. Dat is heel irri. Je mist delen en dat is niet leuk. Die intimiteit dat je dingen 'deelt'met mensen om je heen, dat je in dezelfde 'trip' zit heb je daardoor niet. Daarom rulen clubbs en sucken grote feesten. Grote feesten met 1 zaal kan nog wel, dan ga je los met zijn allen. Maar meerdere area's zijn minder :S |
| Originally posted by SnuggLe Pffff..dat is echt HELEMAAL niets. Dat heb ik dus geleerd in de loop der jaren. Het is mijn mening maar, maar rondlopen sucks dus, daarom haat ik grote feesten. Als je gaat lopen kom je steeds binnen halverwege een set, en kan je niet de opbouw etc meemaken. Dat is heel irri. Je mist delen en dat is niet leuk. Die intimiteit dat je dingen 'deelt'met mensen om je heen, dat je in dezelfde 'trip' zit heb je daardoor niet. Daarom rulen clubbs en sucken grote feesten. Grote feesten met 1 zaal kan nog wel, dan ga je los met zijn allen. Maar meerdere area's zijn minder :S |
| Originally posted by HBtje Dj Lex Franzelare Phat B eieregooie little theseus optimus basvh jimmy duke2003 jp trancefool muppet Snitz ROFL FunkySimon HBtje |
HBtje is daar tourist, beetje hier kijken, beetje daar kijken enzo 
Dj Lex
Franzelare
Phat B
eieregooie
little theseus
optimus
basvh
jimmy
duke2003
jp
trancefool
muppet
Snitz
ROFL
FunkySimon
HBtje
HiGH_NrG
+ Original 
| Originally posted by SnuggLe Sorry but thats pretty STUPID! He Sjinees, maybe kan jij hem verkopen voor het 4dubbele |
hey apri, you could take a look at www.marktplaats.nl -->> Diversen/overige > Toegangskaarten/tickets. Aangeboden are the ads of people who want to sell theit tickets, but the prices are very

Misschien een stomme vraag, maar kun je daar binnen ook pinnen?
| Originally posted by apri_peel well I am sorry for being stupid and ever thinking it'd be a good idea to post anything here |

| Originally posted by Optimus Op Global Gathering heb je anders ook constant gelopen tussen 3-4 areas... |
| Originally posted by MennoB Misschien een stomme vraag, maar kun je daar binnen ook pinnen? |
to snuggle,
je kan ook op een groot feest rondlopen tussen dj's die je wilt zien en daar gewoon hele sets meemaken, zoals net zelf zegt! Ik wil b.v tiesto en pvd zien, dus zal ten tijde van hun sets er de hele tijd zijn. Maar als ik ff een dj wil zien draaien, hoef ik daar niet voor zijn hele set te zijn, kan gerust toch alleen 45 minuten meemaken, en dan heb toch z'n opbouw gemist!
Btw, heb er super veeeeeeeeeel zin in
Greetz Muppet
Hey dudes ! Whats said about a meetup... I just see a list of names ?
I will fly there tomorrow

Optimus and Lex... (my older friends) I will PM you my mobile number.. I will be in Amsterdam from 15.00
BTW... think it was little theseus I meet at Mysteryland with Optimus
Nice!
Zo ik heb echt mage veel zin gekregen. Ben wel een btje verkouden, maar dat zal morgen spontaan verdampen als je een paar stappen de main inzet
Wordt weer een mooi weekend 
| Originally posted by Dj Lex Nice! Zo ik heb echt mage veel zin gekregen. Ben wel een btje verkouden, maar dat zal morgen spontaan verdampen als je een paar stappen de main inzet Wordt weer een mooi weekend |
Go online on MSN...