TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Talk
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
| quote: |
| Originally posted by Freezel Met Numark heb ik tot nu toe alleen maar slechte ervaringen: - Faders die na een maand beginnen te kraken - Knopjes die los gaan zitten - Geluid dat kraakt als je aan de EQ knopjes zit - Roest (ik hou mijn apparatuur altijd goed schoon) |
Behringer is idd leuk instapmerk. Wij hebben een aantal vna die mixers op de zaak staan, vorig jaar werdt de DX1000 enorm veel verkocht. Nu is de kopie vna DJM600 erg popijopie. Oook een leuke mixer. Die numark mixer hebben wij ook op de zaak staan. Nog geen problemen over gehoord. Compacte en leuke mixer en niet erg duur.
als je iets meer informatie wil over bep mixers kan je me altijd mailtje doen of PM
p.s merken als numark(mixer),behringer,gemini blijven natuurlijk B-Merken en kan dus wel eens iets gaan kraken. het beste is natuurlijk een dateq of een pioneer te kopen, goede service (meestal) en alle onderdelen snel en los te verkrijgen.
Behringer DJX-700 is wel echt een ramp... krakende faders, kanalen lekken, effecten sessie die echt nergens op slaat
die raad ik echt af
maar over de VMX-300 heb ik nog nooit geklaag gehoord
behalve dan dat de bpm counter niet werkt, maar daar kun je beter toch niet op letten als dj zijnde
| quote: |
| Originally posted by Endless_Trance En werkt de BPM COunter hier WELLLLLLLLLLL!!! |
Sterke taal hierboven
Ik ben op zoek naar Curver bakken voor mijn platen. Iemand die weet waar ik die kan halen? Ben al bij Blokker geweest en daar hadden ze ze niet... thanks! 
Ikea, Gamma of Formido al geprobeerd???
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik hoop het niet, BPM counter is voor losers. It's the ear what makes the art! |
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta om het te leren (mixen) kan het erg handig zijn. |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Neu, vind ik persoonlijk niet de manier om te leren. Als je begint met matchen op de counter dan kijk je naar de cijfertjes en leg je je plaat er effe in. No big deal. Je moet als beginneling gewoon op het oor horen of een plaat te zacht of te hard gaat. Hoe veel je moet corrigeren enzenz. Daarnaast is bijna geen enkele beatcounter geloofwaardig. Gewoon zonder, leer je jezelf ook geen verkeerde dingen aan. |
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta ik bedoel juist, eerst proberen te mixen. En als het dna niet lukt, kijken hoe ver je er naast zat zegmaar. Sommige mensen horen dit nog niet in het begin. Pioneer beatcounters zijn overig best geloofwaardig. |
aantal spulletjes te koop:
Denon 2600F, niet vaak gebruikt, goed mee omgegaan. 650 euro (ex btw)
Cdj100S,2e hands. 250 euro (ex btw)
Stanton Finalscratch 2.0 (nieuw) 699,- (incl BTW)
Sony MDR-700 Koptelefoons (nieuw)(149,- ex btw)
Cdj-200tjes (nieuw) (575 incl btw)
Maar die Beatcounters interesseren me ook niks. Is alleen maar voor de show.
Maar weet iemand nou of deze mixer (afgezien van de beatcounters) een redelijk ding is?
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13367

Siesta!!!
Kheb je nog ff een mail gestuurd met een vraag
tis en blijft reeloop, de een vindt het rotzooi de ander wel leuk.
ik zou gewoon doorsparen en een andere mixer kopen
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta tis en blijft reeloop, de een vindt het rotzooi de ander wel leuk. ik zou gewoon doorsparen en een andere mixer kopen |
nog even wat leuke mixers voor beginnens op een rijtje:
Numark DXM-06
Behringer VMX-300
hmm ik was sneller uitgekakt als ik dacht..
ik heb zelf een stantom smx-401 en daar heb ik niet veel over te klagen
| quote: |
| Originally posted by Endless_Trance Siesta!!! Kheb je nog ff een mail gestuurd met een vraag |
Filmpje van Carl Cox' Masterclass:
http://stream.2003.02.garnierprojec...408_carlcox.wmv
Leuk filmpje
Die eerste gozer deed het wel leuk, die transition
| quote: |
| Originally posted by Endless_Trance Ikea, Gamma of Formido al geprobeerd??? |
Kijk eens ff wat een mooie doosbij de Ikea met een beetje geluk pas er wel een Vinyl in(weet zo de afmetingen nie)
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...ats=10115*10298
| quote: |
| Originally posted by Endless_Trance Kijk eens ff wat een mooie doosbij de Ikea met een beetje geluk pas er wel een Vinyl in(weet zo de afmetingen nie) http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...ats=10115*10298 |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Die zijn te hoog vrees ik |
| quote: |
| Originally posted by Roger zou toch best kunne? die 3 cm maakt ook niks uit. vraag me alleen af of ie wel sterk genoeg zal zijn |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.