TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor'
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
| quote: |
| Originally posted by Aur�lie Zit al een tijdje op D4M maar het wordt tijd dat ik hier wat meer kom rondneuzen omdat trance toch nog steeds absoluut mijn ding is .Zie hier mij lijstje Voornaam : Aur�lie Leeftijd : 18 (volgende maand 19 hehe) Woonplaats : Leuven Werk/Studies : Latijn - Moderne Talen Hobbies (buiten Trance) : Uitgaan, plezier maken en feestjes bouwen , films, buikdans :P Favoriet (sub)genre : Uplifting / Vocal Trance , chill en om te feesten hardtrance en soms wat groovy-elektro Favoriet nummer allertijden : Airwave - Innerspace , Delirium - Silence , Push - Universal nation , ... Favoriete DJ(s) : Armin van Buuren, Ti�sto, Ferry Corsten , Marco V , Paul van dyk Favoriete producer(s) : Gabriel and Dresden, Airwave, Armin, Ferry , M.I.K.E., Scottbond vs Solarstone , Delirium , Marco V , OceanLab Favoriete film(s) : American Beauty , Reines d'un jour , Any way the wind blows Wanneer begon trance voor jou? : Oudjaar 2000 Illusion Met welk nummer begon het? : Push - Universal nation DJ je? : Tis wat je dj'en moemt natuurlijk , maar we doen ons best ! Produce je? : nope Favoriete drankje : Cointreau - gini Kippevelmomenten : antwerp is burning outdoor Mike's set : Univiversal nation door de zaal , Innercity 2002, PVD Mysteryland 2003, ... Favoriete Platenlabels : Armada , Black Hole , Bonzai , Vandit ,... Beste Feest : Innercity 2002 (eerste 'Hollandse' feestje )Volgend Feest gepland : AIB |
Goeie, Buoyant. Kwist ni da jij ook kwam? Prachtig! 
welkom welkom welkom
yo
welgekomen
bestaat hard trance nog? 
tuurlijk
ik bedoel genen brol zoals dj dean of tuning beats gezever... maar het iets hardere werk van JK Walker, Flutlicht
Re: Re: Stel uzelf voor
| Originally posted by Azo Werk/Studies : Bachelor Electronica in DeNayer (St. Katelijne Waver) & velo mechanieker/verkoper/sponsor-rijder @ Decathlon Antwerpen |
W00t, nog een trance.nu-er die de overstap maakt, welkom Ken! 
Re: Re: Re: Stel uzelf voor
| Originally posted by djcresto dan moet ge wel wim schepens kennen? |
trance.nu is finished bij de belgen precies nu enkel vishnu en sunset nog zeker 
anyways happy welkom azonic
| Originally posted by Kaidreas nu enkel sunset nog zeker ![]() |
lol, wat is er verkeerd met Sunset?
tell me, ik wil alle roddels 
Gewoon, freaky kerel, nog veel erger dan hij soms op het forum is. Ik ben vorig jaar met hem en Scannerboy is een avondje weggeweest, en dat viel dik tegen, echt een vreemde kerel...
| Originally posted by Jasperovitsj Gewoon, freaky kerel, nog veel erger dan hij soms op het forum is. Ik ben vorig jaar met hem en Scannerboy is een avondje weggeweest, en dat viel dik tegen, echt een vreemde kerel... |
Welkom Azo!
Eindelijk nog eens een hardtrance-lover 
Is in feite een lome term en voor interpretatie vatbaar. Voor mij vallen onder de noemer (hard)trance : Mark Norman , sommige producties van Marco V , Marcel Woods, ...
Maar ik hou niet van hokjes en daar gaat het ook helemaal niet om. It's all about good music !
Foute quote 
Wat ben jij snel
! Direct aangepast hoor 
Altijd geweest 
In alles dan ook hoop ik 
Who knows ;-)
kom benny moven die handel hier 
| Originally posted by Aur�lie Maar ik hou niet van hokjes en daar gaat het ook helemaal niet om. It's all about good music ! |
welkom! ![]()
welkom D.
je was er al een tijdje natuurlijk eh 
cool! de limburgers beginnen echt wel met een meerderheid te worden hier eh!
hopelijk in de zomer weer eens een hasselt meeting doen, maar dan met jullie erbij jongens! feestjeuh bouwen! 
H�h� dan gaanwe de boel eens onveilig maken
Ben nog nooit op 'n meeting geweest maar lijkt me alleszinds coole ervaring =P
Greetz