TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24]
Probleem vind ik gewoon dat ik 2 mixen al 10x heb gehoord omdat ik ze eerder moest beoordelen, en de andere 2 bijna niet. Die 2 die je 10 hebt gehoord heb ik dan een voorkeur voor omdat je ze beter kent, dus daarom wil ik de rest ook beter kunnen beoordelne.
geef gewoon aan wie voor jullie de nummer 1 is van de 4, dan tel ik de stemmen en hebben we zo een uitslag. geen probleem
Ik weet het echt niet meer.
waarom kan er nu niet 1 boven de rest uitsteken
maar nee hoor ze moeten allemaal weer hun best doen.
| quote: |
| Originally posted by magrec Ik weet het echt niet meer. waarom kan er nu niet 1 boven de rest uitsteken maar nee hoor ze moeten allemaal weer hun best doen. |
?
| Originally posted by Switch geef gewoon aan wie voor jullie de nummer 1 is van de 4, dan tel ik de stemmen en hebben we zo een uitslag. geen probleem |
ik moet nog de uitslagen hebben van Snuggle, Muppet en dj_spare
uitslagen zullen zaterdag of zondag bekend worden, aangezien ik nog cues en tracklists moet hebben van 2 van de 4 dj's. als zij geen cuefile hebben, zal ik ze zelf maken
Komen de laatste 4 of 5 setjes nog online te staan voor de andere TA's??
dat zou je op kunnen maken uit mijn vorige post 
| Originally posted by Switch ik moet nog de uitslagen hebben van Snuggle, Muppet en dj_spare uitslagen zullen zaterdag of zondag bekend worden, aangezien ik nog cues en tracklists moet hebben van 2 van de 4 dj's. als zij geen cuefile hebben, zal ik ze zelf maken |
Correctie... van Muppet 
OMG
1 APRIL 
| Originally posted by Muppet ik krijg het dit weekend echt niet af! heb volgende week al tentamens, dus dat lukt me echt niet. Kan ze dinsdag/woensdag avond hebben voor je |
Update je sig eens p00t 
!blij jij 
!krant & !belop 
| Originally posted by Switch nog steeds niks |
Ik heb het zo druk gehad met schoolwerk dat ik er geen tijd voor had. Ik zla ze zo snel mogelijk sturen!!!