TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland in Euro 2004!!!!
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 »

Posted by Valhalla on Jun-30-2004 14:14:

Alleen al de poll gisteren bij barend en van dorp geeft je het gevoel dat de meeste mensen de mening van een schaap hebben en de media maar nablaten.

Heb advocaat nooit een geschikte coach gevonden en dat zal ook zo blijven zelfs als hij/Nederland het EK wint, maar iemand die record bondscoach is (zelfs met al die vriendschappelijke partijtjes) verdient wel wat meer respect dan dat ze hem de afgelopen dagen gegevens hebben.

Nu maar hopen dat NL het EK wint, dan kan de media het nog een paar weken uitbuiten...

Posted by BaRTeZ on Jun-30-2004 14:22:

Zet eerst ff allemaal de zaken op een rijtje, want het is allemaal erg uit zijn verband gerukt:
10 juni heeft Jan Mulder aan tafel bij BvD gezegd dat ze Advocaat zouden moeten ophangen en stenigen, natuurlijk gaat dit wel heel erg ver om te zeggen, maar als je het hele programma had gezien, wist je dat hij het "komisch" bedoelde (voor zover het komisch is, eigenaardig gevoel voor humor, laten we het daar op houden)

19 juni speelde Nederland tegen de Tsjechen, de wedstrijd van de befaamde wissel. Dezelfde avond nog kwam "het gewone volk" met grappen over Advocaat en websites als deslechtsewisselooit.

De media heeft dit gemeld, en is er daarna (inderdaad) te veel en te lang over doorgegaan. De NOS heeft (deze keer is het de NOS, volgende keer is het RTL, SBS whatever) toen het stukje van Mulder gepakt en dat in het item over de "anti-advocaat-hype" geplakt. Daardoor is het stuk volledig uit zijn verband gerukt!

Door de "anti-advocaat-hype" zijn er mensen geweest, met het denkniveau van een winterpeen, die meenden Advocaat te moeten bedreigen. Deze debielen zijn opgehitst door de massale aandacht die de media er aan heeft besteed.

Misschien had de media er beter aangedaan als ze niet te lang over dit onderwerp zouden doorgaan. (want deze gevolgen zijn niet nieuw. Kijk maar naar het geweld rond de stadions: Als de media een massale voetbalrel niet in het nieuws brengen, gaat het op den duur vervelen. Als iets in het nieuws komt is het vaak "stoer" of "cool" en is de kans op herhaling groter.)
Maar om de media nu alle schuld in de schoenen te schuiven vind ik wat overdreven.

En wat JP's actie betreft: ik denk dat hij wel wat beters te doen heeft (morgen word Nederland voorzitter van de EU, genoeg werk lijkt me). Maar goed, dit is natuurlijk wel 'een leuke PR stunt'!

Posted by Valhalla on Jun-30-2004 14:26:

Allemaal 1 groot komplot om nederland kampioen te maken

Posted by jp on Jun-30-2004 14:29:

De huldiging is dinsdag 16:30hr op het Museumplein (onbevestigd gerucht). De beroemde rondvaart zal wel daarvoor plaatsvinden.

Posted by Tim81 on Jun-30-2004 14:48:

Kom op mannen vanavond! Zorg er voor dat jullie net zo onvergetelijk worden als de mannen hieronder...

Posted by TranceFool on Jun-30-2004 14:54:

We gaan winnen vanavond, ik weet het zeker!!!

Posted by Blik on Jun-30-2004 14:55:

De oranje hits 2004 CD staat weer aan, voor een perfecte sfeer voor vanavond

HUP HOLLAND HUP!!

Posted by magrec on Jun-30-2004 14:55:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Blik en New Wave, jullie slaan allebei de spijker op zijn spreekwoordelijke kopje, vooral als je zegt 'het is maar voetbal'. Zeer mee eens!

De media is volgens mij ook het onderwerp 'Irak' ietwat vergeten, maar over Jan Mulder: ik vind hem zelf best een relaxte dude, maar alles wat hij zegt moet je gewoon met een korreltje zout nemen. Zijn retoriek is vaak gewoon wat overdreven en denk eigenlijk eerlijk dat hij het niet zo bedoeld heeft, die vent is vaak gewoon te opgewonden ofzo iets.....

Goed hij zal het niet zo bedoeld hebben. Er zijn wel bijna een miljoen mensen die dat hebben gezien. Er zal er maar 1 zijn die de ironie van die tekst niet zal hebben begrepen. Kijk ook een Jan Mulder moet er rekening mee houden dat hij een publieke functie heeft wat dus betekend dat alles wat hij zegt door veel mensen als waarheid wordt gezien.

Heb ik zowiezo altijd al veel moeite met Mulder die een nogal rare manier van communiceren heeft.

Posted by magrec on Jun-30-2004 14:56:

OWja en ik heb er zeker zin in vanavond.
Spanning begint weer op te lopen!!!

Posted by Daveje on Jun-30-2004 14:58:

quote:
[b]Originally posted by Tim81 [/b

het blijven helden!

Posted by jp on Jun-30-2004 15:04:

quote:
Night of the Champions

zondag 4 juli 2004
20:00hr
Hemkade 48
Zaandam

Gratis entree!

Muziekstijlen: hardcore, oldschool

Onder voorbehoud: Als Nederland in de EK Finale zit gaat de Hemkade in Zaandam om 20.00 uur open om samen op een groot TV scherm naar deze finale te kijken. Als Nederland wint een afterparty.

Bass-D & King Matthew
Buzz Fuzz
Catscan
Dr. Z-Vago
Outblast

Hum dat lijkt me niet verkeerd op zich

Posted by Blik on Jun-30-2004 15:16:

ik ben godver nu al zenuwachtig...

Posted by BaRTeZ on Jun-30-2004 15:21:

mijn mp3 lijst bestaat vandaag uit:

Edwin Evers & Guus Meeuwis - Waar moet ie in, daar moet ie in
E-Type - Campione
Guus Meeuwis feat. Harry - Nederland is Oranje

Posted by Blik on Jun-30-2004 15:35:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
mijn mp3 lijst bestaat vandaag uit:

Edwin Evers & Guus Meeuwis - Waar moet ie in, daar moet ie in
E-Type - Campione
Guus Meeuwis feat. Harry - Nederland is Oranje

en natuurlijk

Lee Towers - Allemaal achter oranje
Trafassi-Man - Hoera we winnen het EK
Dario G - Carnaval de Paris
Robert Leroy - We are the Champions
De Hollanders - Camione Oranje Kampioen (op de melodie van E-Type)
De Hollanders - We love you Holland

ik kom helemaal in de sfeer

HUP HOLLAND HUP!!

Posted by moogwai on Jun-30-2004 15:55:

Straks was op Eurosport nog wat oude wedstrijden van het Nederlands elftal te zien, ook de geweldige match op EK2000 tegen de Joegoslaven, maar veel erger nog de match tegen de Italianen.
Ik snap nog steeds niet hoe je in godsnaam 5 strafschoppen kunt missen

Nu, moet het eindelijk maar weer eens gaan gebeuren. Op naar de finale!

quote:
Originally posted by magrec
Goed hij zal het niet zo bedoeld hebben. Er zijn wel bijna een miljoen mensen die dat hebben gezien. Er zal er maar 1 zijn die de ironie van die tekst niet zal hebben begrepen. Kijk ook een Jan Mulder moet er rekening mee houden dat hij een publieke functie heeft wat dus betekend dat alles wat hij zegt door veel mensen als waarheid wordt gezien.

Heb ik zowiezo altijd al veel moeite met Mulder die een nogal rare manier van communiceren heeft.

Maar het ergste is dat de zogenaamde serieuze media (Volkskrant, Journaal) uitspraken gaan citeren, wat het dus veel erger maakt dan een lullig zinnetje in een typische Mulder preek.

Posted by Dj Lex on Jun-30-2004 16:45:

Zometeen op weg om deze mooie wedstrijd te gaan bekijken vanuit R'dam. Wordt een heerlijke wedstrijd!(Zolang we winnen uiteraard)

Posted by Blik on Jun-30-2004 16:52:

Ben naar de stad toe, iedereen veel plezier vanavond

het word 1-2 in blessuretijd voor Nederland!!

HUP HOLLAND HUP!!

Posted by BaRTeZ on Jun-30-2004 16:52:

quote:
Originally posted by moogwai
Straks was op Eurosport nog wat oude wedstrijden van het Nederlands elftal te zien, ook de geweldige match op EK2000 tegen de Joegoslaven

Ja, net op de TV ook reclame waarin Jack van Gelder en Ron de Rijk uit hun dak gaan na de 4-0 in die wedstrijd....

krijg er zin in vanavond!!! Als dit toch eens een 6-1 kon worden zeg, ohohohooh

Posted by basvh on Jun-30-2004 17:25:

quote:
Originally posted by New Wave
Op de zaak hebben we ook van die Italiaanse zenders. Rai Uno, ook een onderdeel daarvan heeft ook bij elk programma zwaar mooie dames. Is gewoon standaard daar Heerlijk om naar te kijken altijd

juist jah, wij gaan altijd skieen in italie. al begrijp je geen kont van die programmas het is gewoon heerlijk om te zien!

Posted by Tim81 on Jun-30-2004 17:25:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Ja, net op de TV ook reclame waarin Jack van Gelder en Ron de Rijk uit hun dak gaan na de 4-0 in die wedstrijd....

krijg er zin in vanavond!!! Als dit toch eens een 6-1 kon worden zeg, ohohohooh

Dan komen die Portugezen niet levend het stadion uit ben ik bang...

Posted by BaRTeZ on Jun-30-2004 17:38:

ok tijd om te gaan, iedereen veel plezier vanavond!

HUP HOLLAND!!!1!

HUP HOLLAND!!!1!

HUP HOLLAND!!!1!

Posted by emre on Jun-30-2004 18:04:

Hoop dat Japie ff op die irritante Christiano Ronaldo gaat staan

Posted by Reaktor on Jun-30-2004 20:37:

Schaaaaade Hooolllaaaaand aaaaaalllleeeees iiiiist vooooorbeeeeeiii !!!

Posted by MGR on Jun-30-2004 20:42:

HOHOHO.

Posted by Massive84 on Jun-30-2004 20:44:

quote:
Originally posted by Reaktor
Schaaaaade Hooolllaaaaand aaaaaalllleeeees iiiiist vooooorbeeeeeiii !!!

you laughing?!?! lol you didn't even make it to the quarter finals...

EDIT
YOU DIDN'T EVEN WIN A MATCH HAHA HOHO _|_(-__-)_|_

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 »