TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Hva hører du på nå?
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 »
Shpongle - Divine moments of truth
Shpongle eier.
Now Playing: B2 Benny Benassi - Who's Your Daddy (Fuzzy Hair Rmx) - [02:07m of 05:51m/218Kbps/44KHz/9,17 Mb]
^
Benny Benassi?
Matthew Dekay Band - Higher Thoughts (Steve Porter Remix)
eh, dette her er langt fra cheesy spør du meg. Jeg er ikke redd for å si at jeg alltid har digget benassi sin musikk. Er vel ikke noe i veien for å høre på musikk som ikke er uber underground?
Nope, har ikke sagt det
Syns bare at han produserer veldig ensformig musikk (veldig likt Angello & Ingrosso nå for tida)...smak og behag vettu 
mauro picotto vs mario piu- trippin on E
Airbase - Escape
neste:
Aava - Replica
Donkey Rollers - sound of the beast
Armin Van Buuren - A State Of Trance Year Mix 2005 (CD1)
Album med over 80 låter mixsa fint sammen på 2 cd'er.
dumonde vs lange - memory [lange dub] superstar
en konge låt fra 2001
Yes den er veldig pen 
I kveld gjør jeg noe jeg ikke kommer til å gjøre igjen på en god stund.. Nemlig å høre HELE 10-timerssettet til Armin, fra Armin Only@Ahoy, Rotterdam, som jeg lasta ned for noen uker siden.. Har vel hørt drøyt 2t og 20min nå..
Er vel ikke helt 10 timer, men.. 9 og en halv omtrent..
| quote: |
| Originally posted by Sanjoy I kveld gjør jeg noe jeg ikke kommer til å gjøre igjen på en god stund.. Nemlig å høre HELE 10-timerssettet til Armin, fra Armin Only@Ahoy, Rotterdam, som jeg lasta ned for noen uker siden.. Har vel hørt drøyt 2t og 20min nå.. Er vel ikke helt 10 timer, men.. 9 og en halv omtrent.. |
| Originally posted by alieu syke mann! |
vel enkelte ting går man aldri lei av spiller fortsatt det 6 t settet tiesto holdt i forbindelse med tiesto.com pres tiesto før jul...
så utrolig mange god låter 
yakooza- cocaine (dj wag rmx)
Sangen.
Jeg hører på Funabashi - Daylight - 320.
Den er bare nyydelig. :]
Re: Sangen.
| Originally posted by xPeculiarx Jeg hører på Funabashi - Daylight - 320. Den er bare nyydelig. :] |
Alphazone - Flashback (Original mix)
Genial sang! Fra 3.03 og ut sangen 
Solarstone And JES -Like A Waterfall
har faktisk ISOS4 original, deilig følelse 
Hører også en del på Creamfields mixed my Ferry Corsten. drit feit cd o_O
| Originally posted by Lil-H Solarstone And JES -Like A Waterfall har faktisk ISOS4 original, deilig følelse ![]() |
marcus decay & dexstar - execute
en utrolig bra låt ..nytt talent fra berlin står bak produksjonen 
| Originally posted by Sanjoy hvor fikk du den fra a? er den gitt ut? (nå har ikke jeg sjekka på en stund, men den var ikke gitt ut sist jeg sjekka) |
dj tiestö- live @cream amnesia
| Originally posted by Lil-H øhm ISOS 4 har jeg på cd, samme med creamfields. ISOS kjøpte jeg da jeg var i australia, mens creamfields kjøpte jeg fra play.com |