TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
sitter å lyssnar igenom ett par ASOT som jag missat...
Är partysugen...
Längtar lite tills imorrn, ska till mamma å få lite gó söndagsstek, fast det é lördag 
för att jag fastnade vid SERIOUS-SOUNDS radion
för bra musik för att kunna somna.. hehe 
Några killar som funderade på vad dom gjorde uppe så sent fick en snilleblixt eller nåt eller not... Närmare bestämt Mike Shiver, Envio och Can...
Jag tycke denna va värd att uppmärksamma på ett eller annat vis... grym låt !
http://www.tranceclubber.com/forum.asp?topic=42590
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Några killar som funderade på vad dom gjorde uppe så sent fick en snilleblixt eller nåt eller not... Närmare bestämt Mike Shiver, Envio och Can... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Några killar som funderade på vad dom gjorde uppe så sent fick en snilleblixt eller nåt eller not... Närmare bestämt Mike Shiver, Envio och Can... Jag tycke denna va värd att uppmärksamma på ett eller annat vis... grym låt ! http://www.tranceclubber.com/forum.asp?topic=42590 |
IRC kanalen håller oss vakna..
Hälsningar era nattkompissar..
ScuL, St_Andrew, MiB.
ja tack vare att man läste sculs post så e man ju fast där nu.. hehe
Kom just hem från Gielen @ Monday Bar jue... har två ton sand i ögonen 
Kan inte sluta lyssna på:
Jacob & Mendez - Moondust (Airbase Remake)![]()
för att jag ligger o lyssnar på SERIOUS-SOUNDS RADIO
Fan nu är det inte klokt...Måste lägga mig snart eller så får jag strunta i att lägga mig...
Är fast i pokern här allså....

Inte gått o lagt mig äään....galet..
Blir väl såhär efter att man jobbat natt i 1½ månad antar jag
Att man sen sitter o lyssnar på "Dana @ X-Qlusive Heineken Musichall, Amsterdam (2003-01-26).mp3" gör nog inte saken bättre

ingen aning..... märkte precis att klockan snart e 4 så e la dags att lägga sig.. e ganska trött också... håller på att lyssna igenom lite gammla låtar som jag funderar på att ta o göra om....
egna låtar alltså
jag hatar det här!
det har nästan lyckats att vända om dygn igen till en vanlig rytm men nu kunde jag inte sova ändå arrrghhh

hoppas att det går att stanna upp tidigt för att jag vill ha en vanlig rytm när jag börjar på jobbet igen på fredag.
Helvete ! Jag gick o la mig 00:30 och vaknar 03:30 och kan inte somna om. Nu ska jag dessutom jobba mellan 06:00-15.00, jag kommer iaf inte ha svårt att somna ikväll.
| Originally posted by lonne Helvete ! Jag gick o la mig 00:30 och vaknar 03:30 och kan inte somna om. Nu ska jag dessutom jobba mellan 06:00-15.00, jag kommer iaf inte ha svårt att somna ikväll. |
Helvete vad jag störs av att vara vaken just nu. Klockan är snart 04 och jag är inte det minsta trött, men sjukligt uttråkad.
Dessutom känns det för sent, för att påbörja något som att se en film eller något likande. Värdelöst ! 
Damn allså hatar dessa söndagar...Alltid likadant varje helg...
Går inte att sova å så ska man upp om 3 timmar å jobba...Hur skoj känns de på en skala 1-10...
| Originally posted by lonne Helvete vad jag störs av att vara vaken just nu. Klockan är snart 04 och jag är inte det minsta trött, men sjukligt uttråkad. Dessutom känns det för sent, för att påbörja något som att se en film eller något likande. Värdelöst ! |
Tja... ingen aning varför jag är uppe 
Sthlm kök&bar...
...Suger.
Hemma strax innan två. lad mig och kolla på Deer hunter, somna direkt. Vaknat nu och kan inte somna om igen.
Törstig.
![]()
Re: Sthlm kök&bar...
| Originally posted by AC. ...Suger. Hemma strax innan två. lad mig och kolla på Deer hunter |
Re: Re: Sthlm kök&bar...
| Originally posted by lonne Ruskigt bra film! Dessutom är skådespelar insatserna förstklassiga. Bäst är Christopher Walken, vilken jävla kille! |
ingen aning... borde sova... sitter o gäspar... men måste ta o lyssna igenom låtarna i winamp listan först... hehe 
jag orkar inte sova.. sitter och väntar på att få ner Naruto 72 från en torrent som går slött som bara satan. Är sjuk också och sömnen blir iaf inge bra då :P