TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 »
| quote: |
| Originally posted by Remy D hahaha echt een geweldig filmpje www.marksiesplace.co.uk/vids.html |
Hij wordt ook mooi beschreven bij urban dictionary
Jaaa, Onyxia ligt! 
Grats Phorrie 
Nixxie, juni dit jaar en Raggy, op 1% gewiped (uiteindelijk dezelfde avond toch nog afgemaakt
)
(UI Mods: CT_raidassit, Titan Panel, Benecast, Nurfed UI)
Belangrijk nieuws op de telegraaf-site (stond vrijdag zelfs op de hoofdpagina):
Dodelijke infectie treft computerspelkarakters
DEN HAAG - Onder computerspelkarakters in het strategiespel World of Warcraft is een dodelijke ziekte uitgebroken. Spelers hebben de besmettelijke bloedziekte (Corrupted Blood) uit een recent toegevoegd speelniveau (level) weten te smokkelen. De plaag lijkt moeilijk te stoppen.
Wie in het nieuwe level het gevecht aangaat met ene Hakkar, raakt besmet. De ziekte richt zoveel schade aan dat alleen gevorderde spelers kans maken om te overleven. Wat de ziekte nog destructiever maakt, is dat spelers die bij besmette deelemers in de buurt komen ook geïnfecteerd kunnen raken en dat ook computergestuurde schepsels ziek kunnen worden.
De BBC meldde vrijdag op basis van ervaren spelers dat het onduidelijk is of ontwikkelaar Blizzard dit scenario bewust heeft ontwikkeld. Het is de vraag of de maker de ziekte nog onder controle heeft.
Al duizenden spelers zouden zijn getroffen. Blizzard stelt dat er wereldwijd vier miljoen mensen zijn die World of Warcraft spelen.
Corrupted Blood is niet de eerste uitbraak van een virtuele ziekte. Vijf jaar geleden waarde een dodelijke infectie rond in het populaire spel The Sims.
(www.telegraaf.nl)
Filmpje: http://www.neklub.dk/wow/nyheder.php?id=21
| Originally posted by MaGiK54 -knip- |
Mwah, je gaat dood, resurrect ergens, en je leeft weer. Deze ziekte kost geen geld namelijk, je durability (schade aan je wapens) wordt er niet minder om als je dood gaat door een ziekte. Alleen schade door creatures/mobs kosten geld 
Tis gewoon een geinige pre-halloween grap lijkt het wel 
Eindelijk lvl 40 en een mount

Ik speel nu fahrenheit. Strakke game!
K'heb nu 1 week een X-Doos 
Burnout Revenge (Pas)
Medal of Honor: European Assault
Unreal Championship 2: The Liandri Conflict
Fable
Destroy All Humans
Far Cry: Instincts (Pas)
Total Overdose
Pro Evolution Soccer 4
Pro Evolution Soccer 5 (Vandaag)
Fifa 2006 (Pas)
Ninja Gaiden: Black (Pas)
Halo 2
Marvel Nemesis: Rise Of The Imperfects (Pas)
Ghost Recon 2
| Originally posted by magrec Ik speel nu fahrenheit. Strakke game! |
| Originally posted by serialkillah Wat is erg tof aan en wat is minder gaaf? zit namelijk te twijfelen om hem te kopen. |
Ik ga hem morgen eerst ff huren (of downloaden
), maar ik denk wel dat ik hem koop.
hmm Call Of Duty 2 demo is ook weer uit, ziet er strak uit. zal em zeker wel weer kopen 
is fifa 2006 al uit voor de PC, zo ja, onder welke naam is die gereleased, wil hem ff "uitproberen" 
| Originally posted by Blik is fifa 2006 al uit voor de PC, zo ja, onder welke naam is die gereleased, wil hem ff "uitproberen" |
| Originally posted by Blik is fifa 2006 al uit voor de PC, zo ja, onder welke naam is die gereleased, wil hem ff "uitproberen" |
Nieuwe Battlefield2 patch is uit
geniaal, in 1 minuut spelen, 3 rangen gestegen en dus 3 wapens geunlocked. M95, G3 en PKM
heeeeeeeeeeeeeeeerlijk
God of War uitgespeeld. VET! Moeilijk, dat laatste stuk 
Nu weer leuke ps2spellen erbij:
Fifa 2006!
NFSU2
Splinter Cell
Stuntman
GTA3 Vice City
DTM Driver
En dat voor nog geen 20 euro
Ik kan weer even vooruit.
PES 5 voor de PS2 
Wel weer even wennen aan de gameplay, maar absoluut weer een topspel! Het scoren gaat me niet echt makkelijk af, hoewel je nu wel fatsoenlijk van een meter of 20 de bal in de hoek kan leggen. Daar had ik met PES 4 toch behoorlijk wat moeite mee. Verder zijn de graphics nog net weer even wat beter, maar is er niets wereldschokkends aan de hand. Wel leuk dat je de adem van de spelers ziet wanneer ze in de sneeuw spelen 
Wie is het met mee eens dat Spartan een irritant/moeilijk spel is ? 
Ik krijg dalijk Fear btw, woei 
Quake 4 > F.E.A.R. 
| Originally posted by Djeebie PES 5 voor de PS2 ![]() |
Als het goed is ligt de pc-versie aankomende week in de winkels
Het is echt weer een vet spel geworden hoor. Superrealistisch allemaal. Dingen die verbeterd zijn t.o.v. PES 4 (op de ps2):
- niet voor elk wissewasje een kaart
- keepers die meevoetballen en niet de bal bij elke terugspeelbal gelijk het veld inperen
- voordeelregel wordt goed toegepast met daarbij de 'terugwerkende kaartregel', dus een overtreding wordt alsnog bestraft als het spel weer stilligt
- fairplay: je krijgt de bal van de tegenstander terug als je hem hebt uitgetrapt bij een blessure
- het veld op en neer rennen met de bal lukt niet zo goed meer, omdat verdedigers een stuk slimmer zijn geworden en goed dekken
- bij het veroveren van de bal kun je bij een snelle tegenstoot d.m.v. de lange bal een speler in één keer vrijzetten voor de keeper
En nog wel wat meer dingen 
Oh jezus ik ben nog steeds mijn PES4 verslaving niet te boven, dat wordt wat
| Originally posted by Djeebie Als het goed is ligt de pc-versie aankomende week in de winkels Het is echt weer een vet spel geworden hoor. Superrealistisch allemaal. Dingen die verbeterd zijn t.o.v. PES 4 (op de ps2): - niet voor elk wissewasje een kaart - keepers die meevoetballen en niet de bal bij elke terugspeelbal gelijk het veld inperen - voordeelregel wordt goed toegepast met daarbij de 'terugwerkende kaartregel', dus een overtreding wordt alsnog bestraft als het spel weer stilligt - fairplay: je krijgt de bal van de tegenstander terug als je hem hebt uitgetrapt bij een blessure - het veld op en neer rennen met de bal lukt niet zo goed meer, omdat verdedigers een stuk slimmer zijn geworden en goed dekken - bij het veroveren van de bal kun je bij een snelle tegenstoot d.m.v. de lange bal een speler in één keer vrijzetten voor de keeper En nog wel wat meer dingen |