TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 »

Posted by MaGiK54 on Sep-16-2005 21:07:

quote:
Originally posted by Remy D
hahaha echt een geweldig filmpje

www.marksiesplace.co.uk/vids.html

Lol....

Posted by Ding Chavez on Sep-17-2005 14:07:

Hij wordt ook mooi beschreven bij urban dictionary

Posted by Phortje on Sep-20-2005 21:13:

Jaaa, Onyxia ligt!

Posted by Chicane on Sep-21-2005 18:23:

Grats Phorrie

Nixxie, juni dit jaar en Raggy, op 1% gewiped (uiteindelijk dezelfde avond toch nog afgemaakt )

(UI Mods: CT_raidassit, Titan Panel, Benecast, Nurfed UI)

Posted by MaGiK54 on Sep-25-2005 13:34:

Belangrijk nieuws op de telegraaf-site (stond vrijdag zelfs op de hoofdpagina):

Dodelijke infectie treft computerspelkarakters
DEN HAAG - Onder computerspelkarakters in het strategiespel World of Warcraft is een dodelijke ziekte uitgebroken. Spelers hebben de besmettelijke bloedziekte (Corrupted Blood) uit een recent toegevoegd speelniveau (level) weten te smokkelen. De plaag lijkt moeilijk te stoppen.

Wie in het nieuwe level het gevecht aangaat met ene Hakkar, raakt besmet. De ziekte richt zoveel schade aan dat alleen gevorderde spelers kans maken om te overleven. Wat de ziekte nog destructiever maakt, is dat spelers die bij besmette deelemers in de buurt komen ook geïnfecteerd kunnen raken en dat ook computergestuurde schepsels ziek kunnen worden.

De BBC meldde vrijdag op basis van ervaren spelers dat het onduidelijk is of ontwikkelaar Blizzard dit scenario bewust heeft ontwikkeld. Het is de vraag of de maker de ziekte nog onder controle heeft.

Al duizenden spelers zouden zijn getroffen. Blizzard stelt dat er wereldwijd vier miljoen mensen zijn die World of Warcraft spelen.

Corrupted Blood is niet de eerste uitbraak van een virtuele ziekte. Vijf jaar geleden waarde een dodelijke infectie rond in het populaire spel The Sims.
(www.telegraaf.nl)

Filmpje: http://www.neklub.dk/wow/nyheder.php?id=21

Posted by HiGH_NrG on Sep-25-2005 14:35:

quote:
Originally posted by MaGiK54
-knip-

Daar gaat alle tijd die je erin hebt gestopt

Posted by Chicane on Sep-25-2005 16:48:

Mwah, je gaat dood, resurrect ergens, en je leeft weer. Deze ziekte kost geen geld namelijk, je durability (schade aan je wapens) wordt er niet minder om als je dood gaat door een ziekte. Alleen schade door creatures/mobs kosten geld

Tis gewoon een geinige pre-halloween grap lijkt het wel

Posted by MaGiK54 on Sep-27-2005 16:26:

Eindelijk lvl 40 en een mount

Posted by magrec on Sep-27-2005 16:53:

Ik speel nu fahrenheit. Strakke game!

Posted by Dj_Day-V on Sep-27-2005 17:44:

K'heb nu 1 week een X-Doos

Burnout Revenge (Pas)
Medal of Honor: European Assault
Unreal Championship 2: The Liandri Conflict
Fable
Destroy All Humans
Far Cry: Instincts (Pas)
Total Overdose
Pro Evolution Soccer 4
Pro Evolution Soccer 5 (Vandaag)
Fifa 2006 (Pas)
Ninja Gaiden: Black (Pas)
Halo 2
Marvel Nemesis: Rise Of The Imperfects (Pas)
Ghost Recon 2

Posted by serialkillah on Sep-27-2005 17:45:

quote:
Originally posted by magrec
Ik speel nu fahrenheit. Strakke game!

Wat is erg tof aan en wat is minder gaaf? zit namelijk te twijfelen om hem te kopen.

Posted by magrec on Sep-27-2005 18:20:

quote:
Originally posted by serialkillah
Wat is erg tof aan en wat is minder gaaf? zit namelijk te twijfelen om hem te kopen.

je speelt met 3 hoofdkarakters en elke actie die je maakt heeft invloed op het spel. Betaal je wel of niet. Als je niet betaald ben je meteen verdacht betaal je wel dan val je niet zo op waardoor er later weer minder makkelijk een compositietekening van je kan worden gemaakt. Etc. Je hebt dus ook geen standaard verhaallijn als je buurjongen het spel ook zou kopen dan kan het best zijn dat hij je niet altijd kan helpen omdat hij gewoon een andere verhaallijn volgt.

Irritant is de actie af en toe dat je knoppen moet indrukken.
Beetje zoals in gta san andreas dat je op het juiste moment de juiste pijltjes moet indrukken. Maar dit spel moet je niet spelen als je niet van (lange dialogen) in spellen houdt en af en toe best lang moet puzzelen.

Posted by serialkillah on Sep-27-2005 18:22:

Ik ga hem morgen eerst ff huren (of downloaden), maar ik denk wel dat ik hem koop.

Posted by Switch on Sep-28-2005 19:14:

hmm Call Of Duty 2 demo is ook weer uit, ziet er strak uit. zal em zeker wel weer kopen

Posted by Blik on Sep-29-2005 16:48:

is fifa 2006 al uit voor de PC, zo ja, onder welke naam is die gereleased, wil hem ff "uitproberen"

Posted by magrec on Sep-29-2005 17:28:

quote:
Originally posted by Blik
is fifa 2006 al uit voor de PC, zo ja, onder welke naam is die gereleased, wil hem ff "uitproberen"

ik zag hem vandaag voorbij komen in de nieuwsgroepen ja dus hij is te vinden op het net

Posted by AversusZ on Sep-30-2005 11:13:

quote:
Originally posted by Blik

check www.nforce.nl en dan pc game iso's voor releasenaam

Posted by Fkwebeman on Oct-04-2005 20:51:

Nieuwe Battlefield2 patch is uit

geniaal, in 1 minuut spelen, 3 rangen gestegen en dus 3 wapens geunlocked. M95, G3 en PKM

heeeeeeeeeeeeeeeerlijk

Posted by SnuggLe on Oct-06-2005 09:43:

God of War uitgespeeld. VET! Moeilijk, dat laatste stuk

Nu weer leuke ps2spellen erbij:
Fifa 2006!
NFSU2
Splinter Cell
Stuntman
GTA3 Vice City
DTM Driver

En dat voor nog geen 20 euro Ik kan weer even vooruit.

Posted by Djeebie on Oct-22-2005 11:44:

PES 5 voor de PS2

Wel weer even wennen aan de gameplay, maar absoluut weer een topspel! Het scoren gaat me niet echt makkelijk af, hoewel je nu wel fatsoenlijk van een meter of 20 de bal in de hoek kan leggen. Daar had ik met PES 4 toch behoorlijk wat moeite mee. Verder zijn de graphics nog net weer even wat beter, maar is er niets wereldschokkends aan de hand. Wel leuk dat je de adem van de spelers ziet wanneer ze in de sneeuw spelen

Posted by Dj_Day-V on Oct-22-2005 11:47:

Wie is het met mee eens dat Spartan een irritant/moeilijk spel is ?

Ik krijg dalijk Fear btw, woei

Posted by Chicane on Oct-23-2005 10:39:

Quake 4 > F.E.A.R.

Posted by Cosmic on Oct-23-2005 11:23:

quote:
Originally posted by Djeebie
PES 5 voor de PS2

Wanneer komt de PC versie?

Posted by Djeebie on Oct-23-2005 12:00:

Als het goed is ligt de pc-versie aankomende week in de winkels

Het is echt weer een vet spel geworden hoor. Superrealistisch allemaal. Dingen die verbeterd zijn t.o.v. PES 4 (op de ps2):

- niet voor elk wissewasje een kaart
- keepers die meevoetballen en niet de bal bij elke terugspeelbal gelijk het veld inperen
- voordeelregel wordt goed toegepast met daarbij de 'terugwerkende kaartregel', dus een overtreding wordt alsnog bestraft als het spel weer stilligt
- fairplay: je krijgt de bal van de tegenstander terug als je hem hebt uitgetrapt bij een blessure
- het veld op en neer rennen met de bal lukt niet zo goed meer, omdat verdedigers een stuk slimmer zijn geworden en goed dekken
- bij het veroveren van de bal kun je bij een snelle tegenstoot d.m.v. de lange bal een speler in één keer vrijzetten voor de keeper

En nog wel wat meer dingen

Posted by Dj Lex on Oct-23-2005 14:45:

Oh jezus ik ben nog steeds mijn PES4 verslaving niet te boven, dat wordt wat

quote:
Originally posted by Djeebie
Als het goed is ligt de pc-versie aankomende week in de winkels

Het is echt weer een vet spel geworden hoor. Superrealistisch allemaal. Dingen die verbeterd zijn t.o.v. PES 4 (op de ps2):

- niet voor elk wissewasje een kaart
- keepers die meevoetballen en niet de bal bij elke terugspeelbal gelijk het veld inperen
- voordeelregel wordt goed toegepast met daarbij de 'terugwerkende kaartregel', dus een overtreding wordt alsnog bestraft als het spel weer stilligt
- fairplay: je krijgt de bal van de tegenstander terug als je hem hebt uitgetrapt bij een blessure
- het veld op en neer rennen met de bal lukt niet zo goed meer, omdat verdedigers een stuk slimmer zijn geworden en goed dekken
- bij het veroveren van de bal kun je bij een snelle tegenstoot d.m.v. de lange bal een speler in één keer vrijzetten voor de keeper

En nog wel wat meer dingen

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 »