TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat is er te zien op TV?
Pages (124): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 »
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Sinds Dimitri niemeer meedoet ist niemer zo grappig vind ik |
| Originally posted by Antony maakt me ni uit wa ge denkt. ma maakt me evegoe ni uit wa kleur die gast heeft, als iemand voor 1 maandje in zen leven in belgi� zit moet dien de kop van men 16 jarige dochter ni kome zot maken. (wel grappig dak op msn reacties krijg dak gelijk heb) |
| Originally posted by Phortastic Sinds "Bieke" de scenario's schrijft trekt het echt op geen wekker meer. Ze moet haar pa niet proberen na te doen want ze kan er nix van. Acteren heeft ze trouwens ook nooit schitterend gedaan IMO |

| Originally posted by Jasperovitsj En trouwens, wie herinnert zich Pico uit de Kampioenen nog? Die zit nu in den bak omdat hij in zijn reptielenwinkel drugs had verkocht aan minderjarigen |
| Originally posted by Jasperovitsj wie herinnert zich Pico uit de Kampioenen nog? Die zit nu in den bak omdat hij in zijn reptielenwinkel drugs had verkocht aan minderjarigen |
half jaar geleden was er nog een telefacts (of koppen) aflevering over hem.
idd, stond deze week nog iets over in de gazet, over dieje Pico. Weet nimeer juist wat maar het kwam er op neer da zen advocaat zich had teruggetrokken uit de zaak ofzoiets. Rare shit allemaal, gaat goed scheef met die gast 
| Originally posted by Jasperovitsj Beetje kansloze commentaar vind ik, tis toch gewoon een vakantielief zoals een ander? |
strafste van allemaal is dat FC de kampioenen bij elke nieuwe aflevering meer dan een miljoen kijkers haalt...
en over allez allez zimbabwe: kvind de opzet van gans dat programma eigenlijk al moreel verwerpelijk op zich: marginale ex-coureur uit belgie gaat naar afrika, ronselt daar wat slaafjes die voor hem moeten koersen, en rijft geld binnen door gans dat boeltje nog ne keer voor tv te verkopen ook. wat is het verschil met slaven van 200 jaar terug?
| Originally posted by Gladius idd. dan zou uw dochter ook geen vakantielief int buitenland mogen hebben dus? |
| Originally posted by Antony ne local ergens in't buitenland zou ze toch ni mee de hotelkamer in moete nemen nee... |
| Originally posted by Bertn en als ge op ne camping zit? |
| Originally posted by Antony ne local ergens in't buitenland zou ze toch ni mee de hotelkamer in moete nemen nee... |
| Originally posted by Gladius pfff wa is da nu voor een argument. geef dan ineens toe da ge fout zat eh |
| Originally posted by Antony ok, sorry... ksal men eigen mening in't vervolg voor mezelf houden |
Bon, ik vond het dus niet racistisch klinken h�, eerder gewoon hopeloos ouderwets 
| Originally posted by Jasperovitsj Bon, ik vond het dus niet racistisch klinken h�, eerder gewoon hopeloos ouderwets |
Heb ik dan ergens de term racisme laten vallen? 
Kben dat hypocriete racistische gedoe ook grondig beu.
Ge moogt met IEDEREEN lachen, behalve met anderskleurigen, want OOOOOOH dat is foei. 
Iemand trouwens ooit die southpark aflevering gezien: Cartman's Silly Hate Crime? Dan wordt daar ook de spot mee gedreven. Erg grappig. 
| Originally posted by Jasperovitsj Heb ik dan ergens de term racisme laten vallen? |
(wat ook met een korrel zout te nemen is uiteraard
)
| Originally posted by Bertn strafste van allemaal is dat FC de kampioenen bij elke nieuwe aflevering meer dan een miljoen kijkers haalt... en over allez allez zimbabwe: kvind de opzet van gans dat programma eigenlijk al moreel verwerpelijk op zich: marginale ex-coureur uit belgie gaat naar afrika, ronselt daar wat slaafjes die voor hem moeten koersen, en rijft geld binnen door gans dat boeltje nog ne keer voor tv te verkopen ook. wat is het verschil met slaven van 200 jaar terug? |

ik vond de stelling van anthony gewoon wat vreemd, maar ik zal het prolly verkeerd opgevat hebben
En over Allez allez Zimbabwe: als ik dat zie denk ik altijd aan een veredelde vorm van mensenhandel, ik kan er niet aan doen.
Elk zijn gedacht natuurlijk
Binnen een half uur M Stevens Wal v G Dott Sco, het is weer veel snooker op bbc 
Morgen
Wednesday
Second round (best of 11 frames):
1330 GMT
J Higgins Sco v J White Eng
1800 GMT
S Murphy Eng v K Doherty Ire
Wel een uurtje bijrekenen ffcourse 
allrighty, merci!
zalig om te zien snooker, vooral op bbc met engelse commentaar =).
| Originally posted by Gladius allrighty, merci! zalig om te zien snooker, vooral op bbc met engelse commentaar =). |
bah, na 2 frames zende ze het al niet meer uit 
Mijn stem is voor Stevens
ook just gezien tijdens 't zappen, 't zal toch wachten zijn tot na de examens om te kunnen kijken