TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »
how many days left

To many days left......13 days left
13 days left until TE....and 11 left before I invade!
Mwah.. eerst nog carnaval vieren en dan tel ik pas af 
| quote: |
| Originally posted by moogwai Mwah.. eerst nog carnaval vieren en dan tel ik pas af |

| Originally posted by Asperge Carnaval is voor mietjes |
| Originally posted by basvh pfff 6 dagen zat zijn hakt er best in hoor! |
Marco V filmpje staat nu ook online 
www.id-t.com/videoarchief/marcov-te2005.wmv
Vet vet vet....
ik ga zeker weten de hele avond daar staan
omg 4 uur
Net nu wordt ik natuurlijk ziek 
Ik ben er waarschijnlijk ook bij!
Lees hier al een tijdje mee, maar post weinig 
Gezellig 
| Originally posted by Deamonicus Net nu wordt ik natuurlijk ziek |
| Originally posted by Asperge Carnaval is voor mietjes |
Schandalig dat M.I.K.E. al om 22:00 moet draaien, toch eigenlijk de grootste reden dat ik ga.
| Originally posted by TranceManiac Schandalig dat M.I.K.E. al om 22:00 moet draaien, toch eigenlijk de grootste reden dat ik ga. |
| Originally posted by TranceManiac Schandalig dat M.I.K.E. al om 22:00 moet draaien, toch eigenlijk de grootste reden dat ik ga. |
| Originally posted by jp Prima toch? Tegenwoordig ga ik als de tent net open gaat al naar binnen. Je kunt rustig rondkijken, muntjes halen, je jas wegbrengen, je hebt alle ruimte om effe de beentjes warm te springen, de DJ's draaien meestal erg goed en voelt je sneller 'thuis' |

| Originally posted by Kaidreas ja kvind het ook heel spijtig, en filterheadz er vlak achter ik hoop maar dat onze bus er al zal zijn voor 10 uur. |
| Originally posted by jp Prima toch? Tegenwoordig ga ik als de tent net open gaat al naar binnen. Je kunt rustig rondkijken, muntjes halen, je jas wegbrengen, je hebt alle ruimte om effe de beentjes warm te springen, de DJ's draaien meestal erg goed en voelt je sneller 'thuis' |
| Originally posted by TranceManiac Wat kan ik trouwens (buitenom Yimanya) van de Filterheadz verwachten? |
dunno eigenlijk. ik weet niet goed wat ik van ze moet verwachten.. als ze er al met 2 gaan zijn?? ma denk het wel..
aangezien het een live is.
hoogstwaarschijnlijk:
sunshine--> vette techno getinte track
in your eyes---> staat op tiesto album nyana
en misschien nog tomaz vs filterheadz.. ma een track voor het I love techno event zal misschien niet zo gepast zijn
Ik ben in iedergeval curieus.
anyways ik las dat MIKE jouw favoriete dj is... en terecht. kheb em al een stuk of 8 keer gezien, en die heeft me nog nooit weten teleurstellen, sommige dj kunnen dat wel als je ze wat teveel hoort.
zo heb ik ff een serieuse Armin-degu gehad 
^Airwave en Yves de Ruyter zijn ook zeker niet slecht 
mja... airwave heb ik spijtig genoeg nog niet gehoord. en yves deruyter moet zen platen beter uitkiezen 
trancescape en traffic op 1 avond... brrrrrrr en een NOT done voor mij 
Airwave als DJ vind ik niet heel erg sterk, zowel qua mixtechniek als opbouw van z'n set. Wat ik van 'm gehoord heb kwam een beetje rommelig over.