TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
Of ne witte overall ofzo, moet in den Brico of de Gamma zonder problemen te vinden zijn 
^hehehe... heb ik al een tijdje... kwou er vorig jaar mee naar de loveparade gaan. ma ze vertrokken toen ik nog moest werken.. shame. dus nu is het een goede kans om da te gebruiken 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^hehehe... heb ik al een tijdje... kwou er vorig jaar mee naar de loveparade gaan. ma ze vertrokken toen ik nog moest werken.. shame. dus nu is het een goede kans om da te gebruiken |
^hahahaha pervert
wa anders?
ff gekeken bij de fransen op het forum:
| Originally posted by d-miurge Dj Elof c'est pas un petit brun nerveux avec une moustache bizarre... |
| Originally posted by Jasperovitsj Of ne witte overall ofzo, moet in den Brico of de Gamma zonder problemen te vinden zijn |
| Originally posted by Dj_Day-V Line-up Marko (La Rocca) Junior Jack & Kid Creme megamix ![]() Armin Van Buuren Marco V ![]() Elof |
Yep
iemand een idee hoeveel kaarten er nog zijn?
blijkbaar gaan een hoop mensen die ik ken, en mijn zin om hen te vergezellen stijgt gestaag.
blijft wel een dure aangelegenheid natuurlijk
*gaat dood aan twijfel*
hehe
er zijn nog paar duizend kaarten
En nog altijd geen line-up te bekennen op de site id-t.be;
ik vind dat toch allemaal wa raar ze; mss is de site van sensation nog nie af, maar daar mogen ze toch wel eens wa rapper mee zijn
ze zouden wel iets kunnen leren van mayday, die hun site is al ruim op voorhand klaar
Website online
Site online :
http://www.id-t.be/events/sensation_white160405/
Line-Up : (Offici�l bekend via de site)
22.00 - 23.30 Marko
23.30 - 01.15 Junior Jack & Kid Cr�me
01.15 - 02.00 Megamix
02.00 - 04.00 Armin Van Buuren
04.00 - 05.30 Marco V
05.30 - 07.00 DJ Elof
Re: Website online
| Originally posted by Dj_Day-V Site online : http://www.id-t.be/events/sensation_white160405/ Line-Up : (Offici�l bekend via de site) 22.00 - 23.30 Marko 23.30 - 01.15 Junior Jack & Kid Cr�me 01.15 - 02.00 Megamix 02.00 - 04.00 Armin Van Buuren 04.00 - 05.30 Marco V 05.30 - 07.00 DJ Elof |
Hoor ik daar een nieuw anthem 
| Originally posted by sebbonny Hoor ik daar een nieuw anthem |
| Visitors are advised to leave their jackets and other articles in the car or think of another solution for this. |
alvast een beter anthem dan voor de Nederlandse editie. 
Kheb 4 gratis ticketten. Tell me how awesome I am, en misschien moogt ge wel mee 
| Originally posted by Xilver Kheb 4 gratis ticketten. Tell me how awesome I am, en misschien moogt ge wel mee |

Kga zien hoe 't zit. Ik had 'n meiske van op 't werk hier al zeker 'n kaart beloofd, omda zij aan tickets voor U2 is geraakt voor mij. Including me, dat betekent da er nog 2 kaartjes over zijn. Kzal eens bedenken wie er het het hardste verdient eh 
| Originally posted by FredNova er staat "Sensation Anthem 2005 by Andre Widescreen" |
doeme, als ik die beelden zie heb ik echt zin om te gaan;
maar ik ken niemand die er naar toe gaat, spijtig 
^ ik ben er, en tom is er ook, dus komt gewoon mee af gast, kwil u nog zelfs een ticketje verkopen aan een goed prijsje
come 'on it will be fun