TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
| quote: |
| Originally posted by Pumaz 23 april is hij trouwens in Belgi� |
Vette shit! waar, wie, hoe, wat, wanneer?
| Originally posted by Partyhardy! Serieus?!!!?!?! Vette shit! waar, wie, hoe, wat, wanneer? |

| Originally posted by Pumaz Waar: La Rocca (in Lier) Wie: Pole Folder, CP, Steve Gerrard, Moonface Hoe: Met platen? ![]() Wat: Zero gold release party Wanneer: 23 april |
| Originally posted by tijs08 Leuk weer eens een uitstapje naar de zuider buren!! |
| Originally posted by Jasperovitsj Leuk, moeten we een TA-meetingkje houden daar! |
^ Zo zot zijn we nu ook weer niet, we zijn niet zo uitgelaten en hyperactief als sommige NL-Ta's! 
| Originally posted by Creamfields23 Komt uit een Steve Gerrard set. Wie is deze gozer een heeft iemand wat sets als aanraders van deze voor mij onbekende man? |
lekker laidback setje, met idd mooie melodieuze prog...
iemand tracklistje toevallig?
| Originally posted by subtrance iemand tracklistje toevallig? |
| Originally posted by Pumaz Waar: La Rocca (in Lier) Wie: Pole Folder, CP, Steve Gerrard, Moonface |
Thanks voor de info!
Indian Summer Festival
Met onder andere Infusion Live!
Benny Rodrigues & Eric de Man
Jack de Marseille (FR)
Michel de Hey
Nick-K
Locatie: Broek op Langedijk. Om precies te zijn op het terrein bij Paviljoen "De Zuidpunt" in Recreatiegebied Geestmerambacht.
Wanneer: zaterdag 18 juni 2005
Prijs: 32,50
Website Indian Summer Festival
| Originally posted by Partyhardy! Om precies te zijn op het terrein bij Paviljoen "De Zuidpunt" in Recreatiegebied Geestmerambacht. |
Dat setje van matthew dekay op ministry of beats...(begin dit jaar)
Het ��n na laatste plaatje met die vrouwenzang... iemand de titel??

| Originally posted by Partyhardy! Indian Summer Festival Met onder andere Infusion Live! Benny Rodrigues & Eric de Man Jack de Marseille (FR) Michel de Hey Nick-K Locatie: Broek op Langedijk. Om precies te zijn op het terrein bij Paviljoen "De Zuidpunt" in Recreatiegebied Geestmerambacht. Wanneer: zaterdag 18 juni 2005 Prijs: 32,50 Website Indian Summer Festival |
En dan vergeet je deze namen nog op het Indian Summer Festival:
- Rowwen H�ze
- Within Temptation
- Di-rect
- Zuco 103
- Jovink
- Voicst
- Melanocaster
Ik zie dat ze een samenwerking hebben met Extrema, vandaar die post van Onno... ik snapte al niet hoe hij zelfs op de hoogte is van een dergelijk feest in zo'n boerendorp!
| Originally posted by Tim81 En dan vergeet je deze namen nog op het Indian Summer Festival: - Rowwen H�ze - Within Temptation - Di-rect - Zuco 103 - Jovink - Voicst - Melanocaster Ik zie dat ze een samenwerking hebben met Extrema, vandaar die post van Onno... ik snapte al niet hoe hij zelfs op de hoogte is van een dergelijk feest in zo'n boerendorp! |
| Originally posted by Tim81 En dan vergeet je deze namen nog op het Indian Summer Festival: - Rowwen H�ze - Within Temptation - Di-rect - Zuco 103 - Jovink - Voicst - Melanocaster Ik zie dat ze een samenwerking hebben met Extrema, vandaar die post van Onno... ik snapte al niet hoe hij zelfs op de hoogte is van een dergelijk feest in zo'n boerendorp! |

| Originally posted by tijs08 Leuk weer eens een uitstapje naar de zuider buren!! |

........hey hoi!! hier nog ff de mix van 30-03-05 Slam fm van mij!
http://www.dydric.com/?p=66
| Originally posted by Antiphus ........hey hoi!! hier nog ff de mix van 30-03-05 Slam fm van mij! http://www.dydric.com/?p=66 |
| Originally posted by Antiphus ........hey hoi!! hier nog ff de mix van 30-03-05 Slam fm van mij! http://www.dydric.com/?p=66 |
Lekkah setje
Vooral dat nummer rond de 32 min. is een lekkere kontschudder helaas vernakt door de reclame 
| Originally posted by Creamfields23 Lekkah setje Vooral dat nummer rond de 32 min. is een lekkere kontschudder helaas vernakt door de reclame |
| Originally posted by Creamfields23 Lekkah setje Vooral dat nummer rond de 32 min. is een lekkere kontschudder helaas vernakt door de reclame |
Iemand nog een lekker setje vol zomerknallers in de aanbieding? 
Heb die set van Roger Sanchez vorige week helaas niet binnen kunnen halen bijvoorbeeld...