TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24]
Wellicht al opgenoemd, maar: Frank Raes.
De zever die uit zijn mond komt soms... gelukkig zijn er alternatieven!
Zijn er dan alternatieven?
Filip Joos kondigde zich aan als de gedoodverfde opvolger - hij doet op het EK ook de belangrijkste matchen - maar wegens zijn herhaaldelijk gemekker op Studio 1 de voorbije seizoenen is mijn vreugde al weer ferm getemperd. Al is hij op dit EK wel goed bezig.. wie weet..
Ik zit nog altijd te wachten op het debuut van Peter Vandenbempt, meestal spot-on in zijn analyses en gewoon heerlijk om aan het werk te horen op de radio. Ik dacht eerlijkgezegd dat het nu al het geval zou geweest zijn op dit EK, maar tzal pas in 2014 zijn vrees ik.
Met 'alternatieven' bedoelde ik eigenlijk andere zenders 
De berichtgeving rond Walter Capiau 
Wat een vreselijk opgewekte plaat. Alsof een fanfare door de stad trekt die iedereen zonder verstand meezuigt om samen in een langgerekte, vrolijke stoet te lopen.
Dat zoiets verkoopt gaat er bij mij niet in.
Het gebruik van het het woord "epic" bij de minste scheet. 
Een nieuwe titel met bijhorende artwork bedenken telkens ik een liveset wil opnemen.
Vanaf de volgende staat 'Caught on tape' garant voor alle deep house mixjes 
De hype rond Tomorrowland. 't Is warempel nog erger dan Werchter aan't worden. Ik gok dat de helft van de aanwezigen zich een heel jaar geen foor aantrekt van elektronische muziek, behalve dit weekend dan. Want Tomorrowland, daar moet je gewoon geweest zijn.
| quote: |
| Originally posted by Real De hype rond Tomorrowland. 't Is warempel nog erger dan Werchter aan't worden. Ik gok dat de helft van de aanwezigen zich een heel jaar geen foor aantrekt van elektronische muziek, behalve dit weekend dan. Want Tomorrowland, daar moet je gewoon geweest zijn. |
Mja, ik ga gewoon nog omdat het traditie is en omdat de andere festivals mij op muzikaal vlak NOG MEER in de steek gelaten hebben (Dancevalley 0% progressive nadat er vorig jaar een hemelse sudbeat area was, Extrema Outdoor..)
Inspiratieloosheid 
Zoemende muggen op de slaapkamer!
Drukste periode voor ons en dan in spoed van Sint Vincentius te belanden omdat er pipo's het zo plezant vonden om op de ring van Apen, iets zwaar metaal achtig ding van een brug te gooien, dat dan-ja idd- op mijn voorruit belandde... Gevolg alles loopt hier vierkant nu in de drukkerij!!! 
Ik zit hier al uren de vocals van LMFAO - I'm in Miami bitch te editen voor wat een snelle bootleg moest worden

Bel dan Ian Thomas om het in te zingen, gaat sneller en die covert graag LMFAO.
De recente 'fake ID'-plaag hangt mijn voeten uit!
Mensen die onwaarschijnlijke feiten weigeren te geloven 
Voorbeeld: 'Plus ultra' @ Sensation White...
Nieuwe Araki SoundCloud-pagina aangemaakt, en wanneer ik er mijn nieuwe productie op wil zetten is er binnen de minuut ��n of andere onnozelaar die een copyright claim doet, waardoor ik hem niet kan posten 
Juist gemerkt dat Bart van Wissen - Unforeseen (met die geweldige Madoka remix) nergens digitaal te koop is, terwijl zowat alle andere Private Reality releases dat wel zijn

Kwartels zijn verschrikkelijk irritante beesten om op te eten! 
| Originally posted by Jakhira Juist gemerkt dat Bart van Wissen - Unforeseen (met die geweldige Madoka remix) nergens digitaal te koop is, terwijl zowat alle andere Private Reality releases dat wel zijn |
Welke bron? Vinyl? 
| Originally posted by Jakhira Welke bron? Vinyl? |
Heb die zelf ook hoor