TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24]
Auw!!
als dan iemand loopt te knoeien
handjes is de lucht
| quote: |
| Originally posted by Roger Auw!! als dan iemand loopt te knoeien ![]() handjes is de lucht |
uhuh ja zou zeker niet verkeerd zijn, zijn vaak wel momenten dat ik echt honger heb
maar ze zullen dan de prijzen wel weten ben ik bang
In de melkweg kan je gewoon eten kopen
heb weer wat gemist zie ik wel
, die filmpjes echt zwaar cool!
solar stone!!

Leuke foto's Ei 
| quote: |
| Originally posted by Remy D In de melkweg kan je gewoon eten kopen |
Febo ook.
Thread closed.
Ja en bij de fly-in kan je tosti's halen! jammie jammie!
| quote: |
| Originally posted by jp Febo ook. Thread closed. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Tsja, het lijkt wel alsof de mods dood zijn hier de laatste tijd..... ...zal ik weer eens gaan modden? |
Looking for some one...
One week has passed and each time I see my vids and pics of the party I feel a rush all over my body. It was so perfect, I loved the people they where so easy going and cheerful and each and every track Armin played was soooo amazing! I was trying to rest my feet but everytime I was gonna leave the dance floor another great track kept coming up!
At the very end I couldn't believe my ears when I heard 7 cities!!!! Its was like a dream come through... I was so happy that I could almost cry ....
It was very worth flying in from Dublin for this party! Infact I think I will be back in Amsterdam in 6weeks !!!
I went to this party alone but I made friends with some dutch guys who were so great all night and we had a blast together. Unfortunatly I lost them towards the end and didnt manage to get they're conctacts. I'm pasting a picture of two of them in the link below (its the two guys in yellow excluding ARMIN !!) . I dont know they're names but if anyone of you happen to know them please email me on [email protected] or text me on 00353876925606 I would be so happy to speak to them again and thank them!
Got some pics from the party there -> http://community.webshots.com/album/299156666GCUaNw?922
I also have some good vids but it will take me some time to upload ....
Thanks Nikki.
Morgen op TV-West "Zo maar een dag" met Armin oa op de diva
Streamen ze dat ook op hun wepsait?
volgens mij nie
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Morgen op TV-West "Zo maar een dag" met Armin oa op de diva |
18:47 eerste keer, check ff tekst 218 op TvWest voor andere tijden
zeker lache. Maar kunnen wij (degenen die geen TV West kunnen vangen
) dit ook nog ergens aanschouwen? Ik noem een stream zoals JP oppert of een rip die iemand gaat maken (waarvoor bij voorbaat dank) 
Armin moet 'm op de Armada site zetten 
| quote: |
| Originally posted by Stephan B zeker lache. Maar kunnen wij (degenen die geen TV West kunnen vangen ) dit ook nog ergens aanschouwen? Ik noem een stream zoals JP oppert of een rip die iemand gaat maken (waarvoor bij voorbaat dank) |
Ja ik zou het ook erg graag willen zien...maarja geen tv-west hiero. dus een rip zou welkom zijn!
De uitzending was grappig, niet super boeiend hoor......stukkie in zijn eigen studio en ook stukkie op de boot, was wel phunny
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.