TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24]


Posted by Roger on Mar-18-2005 11:04:

Auw!!
als dan iemand loopt te knoeien


handjes is de lucht


Posted by Muppy on Mar-18-2005 11:12:

quote:
Originally posted by Roger
Auw!!
als dan iemand loopt te knoeien


handjes is de lucht


whahaha!

maar op zich zou het niet verkeerd zijn als een aantal tenten gewoon eens broodjes kaas & ham gaan verkopen!


Posted by Roger on Mar-18-2005 11:20:

uhuh ja zou zeker niet verkeerd zijn, zijn vaak wel momenten dat ik echt honger heb

maar ze zullen dan de prijzen wel weten ben ik bang


Posted by Remy D on Mar-18-2005 11:30:

In de melkweg kan je gewoon eten kopen


Posted by Siesta on Mar-18-2005 14:29:

heb weer wat gemist zie ik wel , die filmpjes echt zwaar cool!

solar stone!!


Posted by moogwai on Mar-18-2005 18:01:

Leuke foto's Ei


Posted by HiGH_NrG on Mar-18-2005 19:33:

quote:
Originally posted by Remy D
In de melkweg kan je gewoon eten kopen


Paradiso ook...


Posted by jp on Mar-18-2005 20:42:

Febo ook.

Thread closed.


Posted by Dj Lex on Mar-18-2005 20:48:

Ja en bij de fly-in kan je tosti's halen! jammie jammie!


Posted by SnuggLe on Mar-18-2005 22:05:

quote:
Originally posted by jp
Febo ook.

Thread closed.


Tsja, het lijkt wel alsof de mods dood zijn hier de laatste tijd.....


...zal ik weer eens gaan modden?


Posted by Muppy on Mar-19-2005 12:47:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, het lijkt wel alsof de mods dood zijn hier de laatste tijd.....


...zal ik weer eens gaan modden?


tja je hebt nu toch weer vrije tijd aangezien je klaar bent met je studie


Posted by berex on Mar-21-2005 09:39:

Looking for some one...

One week has passed and each time I see my vids and pics of the party I feel a rush all over my body. It was so perfect, I loved the people they where so easy going and cheerful and each and every track Armin played was soooo amazing! I was trying to rest my feet but everytime I was gonna leave the dance floor another great track kept coming up!

At the very end I couldn't believe my ears when I heard 7 cities!!!! Its was like a dream come through... I was so happy that I could almost cry ....

It was very worth flying in from Dublin for this party! Infact I think I will be back in Amsterdam in 6weeks !!!

I went to this party alone but I made friends with some dutch guys who were so great all night and we had a blast together. Unfortunatly I lost them towards the end and didnt manage to get they're conctacts. I'm pasting a picture of two of them in the link below (its the two guys in yellow excluding ARMIN !!) . I dont know they're names but if anyone of you happen to know them please email me on [email protected] or text me on 00353876925606 I would be so happy to speak to them again and thank them!

Got some pics from the party there -> http://community.webshots.com/album/299156666GCUaNw?922



I also have some good vids but it will take me some time to upload ....

Thanks Nikki.


Posted by MaGiK54 on Apr-06-2005 18:29:

Morgen op TV-West "Zo maar een dag" met Armin oa op de diva


Posted by jp on Apr-06-2005 18:39:

Streamen ze dat ook op hun wepsait?


Posted by MaGiK54 on Apr-06-2005 18:56:

volgens mij nie


Posted by eieregooie on Apr-06-2005 18:58:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Morgen op TV-West "Zo maar een dag" met Armin oa op de diva


Hoe laat?


Posted by MaGiK54 on Apr-06-2005 19:01:

18:47 eerste keer, check ff tekst 218 op TvWest voor andere tijden


Posted by Stephan B on Apr-06-2005 19:41:

zeker lache. Maar kunnen wij (degenen die geen TV West kunnen vangen ) dit ook nog ergens aanschouwen? Ik noem een stream zoals JP oppert of een rip die iemand gaat maken (waarvoor bij voorbaat dank)


Posted by jp on Apr-06-2005 19:51:

Armin moet 'm op de Armada site zetten


Posted by MaGiK54 on Apr-06-2005 19:59:

quote:
Originally posted by Stephan B
zeker lache. Maar kunnen wij (degenen die geen TV West kunnen vangen ) dit ook nog ergens aanschouwen? Ik noem een stream zoals JP oppert of een rip die iemand gaat maken (waarvoor bij voorbaat dank)


Wil met alle liefde ee rip maken, ben een noob in dat soort dingen, dus aan mij hebbie niks....solly


Posted by Muppy on Apr-06-2005 20:04:

Ja ik zou het ook erg graag willen zien...maarja geen tv-west hiero. dus een rip zou welkom zijn!


Posted by MaGiK54 on Apr-07-2005 17:20:

De uitzending was grappig, niet super boeiend hoor......stukkie in zijn eigen studio en ook stukkie op de boot, was wel phunny


Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.