TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
| quote: |
| Originally posted by magrec Nou progliefhebbertjes van me ![]() Ik was het alweer bijna vergeten maar hier is de link naar cd 1 cd 2 doe ik morgen hxxp://s50.yousendit.com/d.aspx?id=3VB74B67725QM3O2H576ZQMAVC |
Anthony Pappa (Sessions) - Asta, Den Haag [15-10-05]
Was dat hier al bekend? En hoe draait die vent tegenwoordig? Ook van dat pingel gepriegel of nog steeds lekkere vette proghouse?
| Originally posted by basd Anthony Pappa (Sessions) - Asta, Den Haag [15-10-05] Was dat hier al bekend? En hoe draait die vent tegenwoordig? Ook van dat pingel gepriegel of nog steeds lekkere vette proghouse? |
, dus dan maar inhalen met dit feestje....
| Originally posted by SnuggLe Is bekend. Ga je mee bas? Ik heb nog wel gastenlijst voor je denk ik. Week ervoor Awakenings kan ik niet (Anke..familie...Duitsland :whip , dus dan maar inhalen met dit feestje.... |
)
Jonathan Lisle June 2005 Mix
Er moeten weer meer setjes gepost worden prog mannen! Hier dus een set met een aparte stijl voor Lisle... geen breaks meer. Beetje Mylo stijl. Paar vette tunes wel. Enjoy 
lisle is cool
23 september Nick Fanciulli en Luke Chable in de Panama 
| Originally posted by tijs08 Er moeten weer meer setjes gepost worden prog mannen! |
| Originally posted by HiGH_NrG Sasha - 538 Partynight [13-08-05] --- Brakke kwaliteit rip! [[ LINK REMOVED ]] Deep Dish - Live from the new Terrace (Space Ibiza) [14-08-05] [[ LINK REMOVED ]] |

| Originally posted by SnuggLe Beetje links weghalen van Jerry's board he? ![]() Overigens is het hier sowieso komkommertijd lijkt het wel. En Jerry's board bevalt me daarnast prima, alleen maar over progressive. |
| Originally posted by HiGH_NrG Ze komen van een heel ander forum... |

| Originally posted by GrooveCollect. welk forum dan ? haal ik ze daar ook vandaan. ![]() |

Wel paar vette nieuwe tracks!
| Originally posted by GrooveCollect. welk forum dan ? haal ik ze daar ook vandaan. ![]() |
Nog een setje in de aanbieding...
Deep Dish - Live @ Oxygen [10-07-05]
http://s35.yousendit.com/ d.aspx?id=2XY7UIBMPWJD33H8WQD1TZJ96O
Als iemand tijd en zin heeft zou die dan uit kunnen vinden wat de titel is van de track rond minuut 26-28? 
http://wewijr.multiservers.com/mixek.html
WEL gejat van Jerry's site, maar anyway: d'r staat VET veel shizzle op. Niet alleen prog (maar op de rest van hier post ik toch weinig
)
| Originally posted by tijs08 Boeiend waar het vandaan komt, het zijn lekkere setjes! ![]() Schijt kwaliteit alleen van die Sasha set, basss overload niet normaal Wel paar vette nieuwe tracks! |
| Originally posted by HiGH_NrG Nog een setje in de aanbieding... Deep Dish - Live @ Oxygen [10-07-05] http://s35.yousendit.com/ d.aspx?id=2XY7UIBMPWJD33H8WQD1TZJ96O Als iemand tijd en zin heeft zou die dan uit kunnen vinden wat de titel is van de track rond minuut 26-28? |
| Originally posted by SnuggLe http://wewijr.multiservers.com/mixek.html WEL gejat van Jerry's site, maar anyway: d'r staat VET veel shizzle op. Niet alleen prog (maar op de rest van hier post ik toch weinig ) |
| Originally posted by GrooveCollect. Die track begint op 22:40 min met die lange woosh en loopt tot 31:00 min. Zit dat baslijntje in uit Donna Summer's I Feel Love. Heb hem pas ook ergens anders in een setje gehoord. Zal eens zoeken voor je. Inderdaad een onwijs goeie plaat. |
| Originally posted by GrooveCollect. Die track begint op 22:40 min met die lange woosh en loopt tot 31:00 min. Zit dat baslijntje in uit Donna Summer's I Feel Love. Heb hem pas ook ergens anders in een setje gehoord. Zal eens zoeken voor je. Inderdaad een onwijs goeie plaat. |
Benjamin gaat de goede kant op, vette tracks in deze set:
Benjamin Bates - Clubbin @ Slamfm (13-08-2005)
01. Angello & Ingrosso - Yeah! [La Mode]
02. Raw Shape - My Heart [Voices]
03. Deep Dish - Say Hello (Angello & Ingrosso mix) [Positiva]
04. Holderman - Left Right Switch (12" dub) [Involved Records]
05. Benjamin Bates - The Manimal [Be Yourself Music]
06. M1 feat Flipside - Freak the frequency (Antoine Clamaran vocal 0mix) [Electrade]
07. Yoshimoto - Do what you do (Trentem�ller mix (Jordilicious edit)) [CDR]

Naar die plaat uit die Oxygen set was ik dus ook al op zoek
Heb helaas nog geen verdere info kunnen vinden..
Denk niet dat het een Porter productie is.
| Originally posted by Jantjeuh Naar die plaat uit die Oxygen set was ik dus ook al op zoek Heb helaas nog geen verdere info kunnen vinden..Denk niet dat het een Porter productie is. |
| Originally posted by Partyhardy! Benjamin gaat de goede kant op |
| Originally posted by HiGH_NrG Als iemand tijd en zin heeft zou die dan uit kunnen vinden wat de titel is van de track rond minuut 26-28? |