TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 »

Posted by Jasperovitsj on Jan-18-2007 13:40:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Bon, ik heb dus problemen met DC++ op m'n laptop, in die zin dat ik totaal geen verbindingen meer kan krijgen blijkbaar. Ik had de oude versie eraf gezwierd en de nieuwste er op gezet, maar nog steeds kan ik niks doen: ik kan de Public Hub list niet krijgen (verzoek actief geweigerd door server), ik kan geen verbinding meer krijgen met mijn hubs waar ik op onze pc wel verbinding mee kan krijgen, en meer stuff like that. Dus ja, redelijk afgezopen. IK ben niet echt een held in zo'n dingen, dus misschien zie ik gewoon iets simpel over het hoofd.

BTW, ik kan ook nog wel adressen van goeie hubs gebruiken, moest er iemand er op overschot hebben? (a)

Anyone?

Verbinden gaat dus wel degelijk, het is alleen het gebrek aan hubs nu...

Posted by jeronimo_jd on Jan-18-2007 15:20:

Kunt ge uwen hublist is nie vervangen? Gewoon op google is zoeken naar "dc++ hublist" ofzo. Ik heb het ook al voorgehad en toen heb ik da toch zo kunnen oplossen.

Posted by BZRK on Jan-18-2007 16:50:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Anyone?

Verbinden gaat dus wel degelijk, het is alleen het gebrek aan hubs nu...

Die default hublist is down. Probeer er hier eens ��n van: http://www.dch.dutchweb.nl/hublist.htm

Posted by lievez on Jan-18-2007 17:34:

http://www.freeweb.hu/pankeey/dc-hu...hubz.config.bz2

dezen doeget goe voor mij blijkbaar

Posted by BZRK on Jan-18-2007 17:44:

http://www.dc-resources.com/downloa...list.config.bz2

redelijk uitgebreid deze
9500 hubs, kies maar h�

Posted by Jasperovitsj on Jan-19-2007 18:10:

Die hublijst werkt wel, maar bij het verbinden met hubs krijg ik dit:

"Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd."

Which sucks

Posted by jeronimo_jd on Jan-19-2007 19:00:

Ik heb ook problemen, kgeraak op 90% van de hubs niet op... sommige werken dan weer wel.

Posted by mellow_head on Jan-19-2007 19:10:

Ksnap ni da mensen probs hebbe met DC++ en/of hublists, da bolt toch ALTIJD perfect (hier toch )

Posted by jeronimo_jd on Jan-19-2007 19:11:

jah, tot vandaag hier ook ja

Posted by Jasperovitsj on Jan-19-2007 19:13:

Op onze pc thuis bolt het ook perfect, maar op mijne laptop niet meer...
Enfin, ik geraak nu wel op een paar hubs, dus ik ben content

Posted by Ataraxya on Jan-19-2007 19:38:

@ jeronimo_jd, als ge verbonden zijt achter ne router moet je wel ports openen, mss. kan dit het probleem oplossen als ge dat nog niet hebt gedaan.

Posted by domineesje on Jan-22-2007 07:41:

Hoe zoek/verwijder je alle bestanden van een bepaalde software in je regedit?

Posted by domineesje on Jan-22-2007 09:56:

quote:
Originally posted by domineesje
Hoe zoek/verwijder je alle bestanden van een bepaalde software in je regedit?

zelf al gevonden en alles is opgelost

Posted by IgnazZio on Jan-23-2007 15:01:

Geen probleem maar gewoon ene vraagje.
Waar staat ergens een goeie download van het programma'tje om te laten zien in Windows Live Messenger welke tracks je luistert in Winamp?

Posted by Real on Jan-23-2007 15:09:

Klik.

Posted by IgnazZio on Jan-23-2007 15:18:

Ja deed ik ook maar vond geen goeie. Heb ondertussen de oplossing al gevonden. Bedankt

Posted by domineesje on Jan-23-2007 16:40:

quote:
Originally posted by IgnazZio
Ja deed ik ook maar vond geen goeie. Heb ondertussen de oplossing al gevonden. Bedankt

http://amip.tools-for.net/wiki/

Posted by Antony on Feb-14-2007 20:23:

ik kan op verschillende sites plots geen streaming video meer bekijken. heb een recent all in 1 codec pack, dus daar ligt het ni aan.

deze gaat dus bijvoorbeeld niet meer

maar Youtube en Googlevideo bijvoorbeeld weer wel. kan er iemand helpen?

Posted by Thomas @ A.T.P on Feb-14-2007 21:22:

quote:
Originally posted by Antony
ik kan op verschillende sites plots geen streaming video meer bekijken. heb een recent all in 1 codec pack, dus daar ligt het ni aan.

deze gaat dus bijvoorbeeld niet meer

maar Youtube en Googlevideo bijvoorbeeld weer wel. kan er iemand helpen?

hehe, ik heb net hetzelfde probleem, sinds week krijg ik veel kruisjes bij streamings.

Posted by Dj LPG on Feb-15-2007 09:29:

heb je al eens in een andere browser geprobeerd? Of de link naar de stream kopi�ren en openen in winamp, mediaplayer, BS player,...?

Posted by lievez on Feb-15-2007 10:26:

youtube en googlevideo werken via flash filmkes.

Die da ni lukken bij ullen zijn media player stream files. Kzou ni weten waaraan dat ligt ma herinstalleer is mediaplayer ofzo. Of mss ligt het aan een of ander instelling van firefox/IE/...

Posted by BZRK on Feb-15-2007 17:39:

Als jullie probleem in Firefox zich voordoet, dan kan dit misschien helpen. Had dat probleem ook voor, en nog iemand anders heb ik er ook mee geholpen.

Volgende 2 bestandjes zetten in C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins en Firefox herstarten.
http://www.dlldump.com/download-dll...0/download.html
http://www.dlldump.com/download-dll...8/download.html

Posted by FCB_Fanatic on Feb-16-2007 00:00:

ik zit niet met een echt probleem, eerder met een vraag (vooral gericht aan de telenetters onder ons )

ik zie hier op mijne telenetmeter dat mij sinds de 14de geen MB's meer worden aangerekend. Alles wat ik nu download komt automatisch bij gratis volume. Zijn er mss nog die dat hebben en mss enig idee hebben hoe het komt. Is er mss een speciale actie bij telenet ofzo? En iemand enig idee hoelang die actie dan duurt???

Posted by MikeVee on Feb-16-2007 07:42:

De 14de is mijn verbruik ook bij gratis volume gerekend, maar dat van gisteren staat weer gewoon in de lijst

Posted by Config on Feb-16-2007 09:57:

quote:
Originally posted by MikeVee
De 14de is mijn verbruik ook bij gratis volume gerekend, maar dat van gisteren staat weer gewoon in de lijst

same here, ze mochten het wel es laten weten, dan had ik de 14de alles eens opengegooid

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 »