TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
| quote: |
| Originally posted by domineesje was niet de bedoeling he |
Mja dan heeft iedereen de gegevens al he. Ik veronderstel dat iedereen wel zo slim geweest is om nog geen mixen gedownload te hebben.
Sjonge jonge, ik heb het 2 paginas geleden opgegeven te lezen. Ik heb onthouden:
3 poules, 2 van 6 en 1 van 5
That's all I need, en de indeling van de jury, dat heb ik ook ergens gelezen. Als 't nie klopt, zeg et nu.
Uppen is voor zeker vanavond nog; ik zit hier met koorts en zo; gelieve niet te zagen.
Vanavond pms (kijk nie op een uur, h�), zodat morgenochtend, wanneer alles erop staat normaal (en ik ziek in mijn bed lig), iedereen kan beginnen.
| Originally posted by Xilver Domineesje, ge wist dat, da stond in de thread, waarom stuurt ge de downloadgegevens dan al naar de juryleden? |

Met dank aan Jasper
Ik ben aan het uppen.
Het wijst zichzelf uit op de ftp
Voila, John is klaar met zijn werk. Er rest hem enkel nog het uploaden, en aangezien dat da meer dan een gigabyte is kan dat zo'n 12u duren... Dus breng nog geduld op tot morgenmiddag en dan staat alles er.
De mixes zijn genummerd van A --> Q en staan verdeeld in 3 mappen.
De juryleden zullen hun nick wel zien staan bij de map die ze nodig hebben en daar moeten ze de mixes dan maar uithalen... Het zou leuk zijn moest de eerste ronde zo ongeveer tegen 19 maart kunnen aflopen, dus ik hoop dat dat min of meer gerespecteerd kan worden.
De anonieme mixes zijn niet meer beveiligd; maar ik zou toch willen vragen aan de dj's en de juryleden die geen zakes hebben in een bepaalde map, van er gewoon uit te blijven voor het aangenamere verloop van de wedstrijd.
Voila, dat was het zo'n beetje, ik hoop dat jullie er wat plezier aan zullen beleven na deze technische moeilijkheden. En bedankt aan Belgian Bonzai voor al dat lastige werk te verrichten.
Nog 1 bemerking; wordt er nu beoordeeld volgens die 3 criteria van opbouw/flow/technisch zoals jasper eerder vermeldde met scores /10 ? Het zou wel handig zijn als we hier uit zijn tegen dat alles online staat...
edit: bemerking 2; zijn er nog juryleden die geen ftp-gegevens hebben, gelieve dat zo snel mogelijk te melden ?
ge ga me toch niet zeggen (zoals ik toch zie) dat hij alles gedownload heeft en nu zelf upt???
moet niet in rars gedaan hebben, dan had je dat probleem niet!!!!
@push, wie????
edit: lig hier wel strike ze nu 
ik begrijp dat iedereen van de jury de ftp details heeft van domineesje? In dat geval: slaapwel.
| Originally posted by domineesje ge ga me toch niet zeggen (zoals ik toch zie) dat hij alles gedownload heeft en nu zelf upt??? moet niet in rars gedaan hebben, dan had je dat probleem niet!!!! |
| Originally posted by Push2005 edit: bemerking 2; zijn er nog juryleden die geen ftp-gegevens hebben, gelieve dat zo snel mogelijk te melden ? |
| Originally posted by Push2005 Het zou leuk zijn moest de eerste ronde zo ongeveer tegen 19 maart kunnen aflopen, dus ik hoop dat dat min of meer gerespecteerd kan worden. |

| Originally posted by Push2005 Nog 1 bemerking; wordt er nu beoordeeld volgens die 3 criteria van opbouw/flow/technisch zoals jasper eerder vermeldde met scores /10 ? Het zou wel handig zijn als we hier uit zijn tegen dat alles online staat... |
| Originally posted by domineesje moet niet in rars gedaan hebben, dan had je dat probleem niet!!!! |
Originally posted by Push2005 Tuurlijk doet hij dat; alle ID3 tags moesten gecontroleerd worden en alles moest in mp3 staan ipv wma en .ogg zodat het gelijk is. En die rars dienden voor paswoorden zodat anderen er niet aankonden op voorhand |
ik heb die in die vreemde formaten laten staan, da's nie direct een probleem als niemand zegt dat ie dat in dit of dat formaat gedaan heeft. Evenzeer wordt gevraagd dat niemand meldt dat zijn filesize zoveel bytes is, da's gezond verstand, zeker.
't Is nu zo gegaan, whatever works, zeker, Domineesje 
jah zeker
alleen dat maar rap gedaan is
en dat volgende anders loopt (wil ze nog beschikbaar stellen)
xxx
Hehe, d�j�-vu 
Ik zei het een tijdje geleden toch dat er altijd incomptente kwibusen tussen zitten.
Wma en ogg, hoe komen ze erbij. 
Moeten de juryleden eigenlijk niet meteen alle sets downloaden? In latere instantie gaan ze die toch ook eventueel moeten beoordelen?
| Originally posted by Blue Sky 99 Moeten de juryleden eigenlijk niet meteen alle sets downloaden? In latere instantie gaan ze die toch ook eventueel moeten beoordelen? |
)
De upload is blijkbaar stilgevallen deze nacht, "mijn" map is leeg en in een andere staan maar 2,1 sets. 
das minder 
btw zie eens wat ik erbij gezet heb, waren de rules bij ons, simpeler 
| Originally posted by domineesje das minder ![]() btw zie eens wat ik erbij gezet heb, waren de rules bij ons, simpeler |
waren ook met 17
enfin... trekt ulle plan!
zal stoppen, en we zien wel verder!
als het echt te lang duurt, verwittig ik wel, zoek maar alvast alternatief
www.itsyourftp.com
| Originally posted by domineesje waren ook met 17 enfin... trekt ulle plan! zal stoppen, en we zien wel verder! als het echt te lang duurt, verwittig ik wel, zoek maar alvast alternatief www.itsyourftp.com |
| Originally posted by Push2005 Ja ej ? Een alternatief ? Hoelang krijgen we die ftp nog ? Aangezien john zn upload is mislukt kunnen we eventueel wel veranderen, maar dan had je ftp in de eerste plaats al nie moeten aanbieden... En als je onze werkwijze nie goe vindt of nie snapt moest je da maar in de allereerste paginas van de thread zetten toen alles werd uitgewerkt. |