TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 »
Posted by Xilver on Jul-05-2006 10:15:
Die fransozen eruit ja
Posted by Transfusion on Jul-05-2006 10:23:
kwestie dat ze zo slecht spelen waarschijnlijk.
Posted by Gladius on Jul-05-2006 10:30:
| quote: |
Originally posted by Transfusion
Eventjes erbij zeggen dat dit de eerste wedstrijd van itali� is op niveau. Over de hele lijn heeft de manschaft meer laten zien, spijtig genoeg hadden de spagetti's gisteren het overwicht.
|
yep da's wel waar natuurlijk. Op basis van het hele toernooi verdiende Duitsland om door te gaan. Maar aan de andere kant, Itali� gaat (zoals Frankrijk) pas echt goed spelen als ze tegen echt goede ploegen spelen, en op basis van de match gisteren verdiende ze de winst dubbel en dik imo.
Posted by Real on Jul-05-2006 10:48:
Hup Portugal hup.
Posted by FCB_Fanatic on Jul-05-2006 10:54:
Eventjes erbij zeggen dat dit de eerste wedstrijd van itali� is op niveau. Over de hele lijn heeft de manschaft meer laten zien, |
ik denk dat je dan ook eens moet kijken naar de tegenstanders van Duitsland, die hebben tot nu toe niets tegengehad buiten Argentini�, en die wedstrijd hadden ze evengoed met de penalties kunnen verliezen.
In de eerste ronde zaten ze al niet echt in een moeilijke poule, Costa Rico stelt niets voor, Polen stelt in mijn ogen ook niet heel veel voor. Ze speelde hun beste match tegen duitsland en verloren nipt met 1-0 terwijl het eigenlijk 3-0 had kunnen zijn. Ecuador speelde dan weer met een half B-elftal. In de tweede ronde kwamen ze dan tegen een onnoemelijk zwak zweden uit. Op zich een goede ploeg, maar als je hun toernooi bekijkt moet je kunnen toegeven dat ze nooit hun beste niveau hebben gehaald.
ik blijf erbij dat duitsland enkel goed voetbal heeft laten zien en zo ver is gekomen doordat ze een vrij makkelijke loting hadden.
Posted by Gladius on Jul-05-2006 10:59:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik blijf erbij dat duitsland enkel goed voetbal heeft laten zien en zo ver is gekomen doordat ze een vrij makkelijke loting hadden. |
mja da's hypothetisch en ik ga er bv niet mee akkoord. Ze lagen niet onder tegen Argentini� en gisteren hebben ze toch ook de kansen gehad.
Posted by Push2005 on Jul-05-2006 11:17:
Eventjes erbij zeggen dat dit de eerste wedstrijd van itali� is op niveau. Over de hele lijn heeft de manschaft meer laten zien, spijtig genoeg hadden de spagetti's gisteren het overwicht.
Vanavond stem ik voor frankrijk, portugal is toch maar zwak dit tornooi, khad er meer van verwacht. |
Agreed
Posted by djcresto on Jul-05-2006 11:33:
Ach uiteindelijk hangt het toch allemaal af van details. En wat blijkt, de grote voetbalnaties blijven de plak zwaaien. Argentin�e, Brazili�, Duitsland, Itali�, Portugal, Spanje en Frankrijk zijn voor mij 7 evenwaardige ploegen.
Posted by Phortastic on Jul-05-2006 11:50:
Originally posted by Gladius
ForZa Italiaaaaaaaaaaaaaaa
prachtige wedstrijd, prachtige goals.
Cannavaro, die is toch echt ongelooflijk. ook Materazzi was top vanachter, en dan te denken dat Nesta er niet bij was. Itali� heeft (buiten een owngoal) overigens nog geen doelpunt tegen gehad op dit WK (!!).
|
idd ijzersterke verdediging. Maar aan de andere kant heeft Frankrijk ook nog maar 1 goal binnen gekregen
Posted by djcresto on Jul-05-2006 12:38:
Originally posted by Phortastic
idd ijzersterke verdediging. Maar aan de andere kant heeft Frankrijk ook nog maar 1 goal binnen gekregen |
en Portugal ook
Posted by Phortastic on Jul-05-2006 12:39:
Originally posted by djcresto
en Portugal ook |
haha idd
pronostiek: 0-0
Posted by Jasperovitsj on Jul-05-2006 13:50:
Doe mij maar finale Frankrijk - Itali� dan 
Posted by The_G0dfather on Jul-05-2006 14:42:
De Fransen moesten er in de groepsfase al uit liggen maar ze hadden chance dat er een dwerg als Togo in hun groep zat en tegen spanje was het al helemaal niet verdiend.
Portugal / Deco FTW !!
Posted by Transfusion on Jul-05-2006 15:06:
Originally posted by The_G0dfather
De Fransen moesten er in de groepsfase al uit liggen maar ze hadden chance dat er een dwerg als Togo in hun groep zat en tegen spanje was het al helemaal niet verdiend.
Portugal / Deco FTW !! |
Tegen Spanje helemaal niet verdiend? (+wtf)
We zullen dan maar zwijgen over het creatieve portugal met een zeer effectieve ronaldo en een sublieme tackler genaamd deco.
Posted by FCB_Fanatic on Jul-05-2006 15:14:
Tegen Spanje helemaal niet verdiend? (+wtf)
|
t is toch niet zo dat ze Spanje hebben weggespeeld in die match, kvond het nogal gelijkopgaand met weinig kansen voor beide ploegen.
Posted by djcresto on Jul-05-2006 15:32:
t is toch niet zo dat ze Spanje hebben weggespeeld in die match, kvond het nogal gelijkopgaand met weinig kansen voor beide ploegen. |
Mja maar omgekeerd ook niet he. De Fransen pakken nu al een mooie revenache voor alle kritiek. En uiteindelijk worden de prijzen maar op het einde van de rit uitgedeeld.
Posted by TOR on Jul-05-2006 17:52:
Originally posted by Gladius
mja da's hypothetisch en ik ga er bv niet mee akkoord. Ze lagen niet onder tegen Argentini� en gisteren hebben ze toch ook de kansen gehad. |
Toch bijzonder weinig hoor. De Duitsers konden mooi combinatievoetbal spelen tot aan de zestien, maar dan ging de kraan mooi dicht.
Sublieme wedstrijd van Itali� gisteren en verdiende overwinning.
En vanavond alle steun naar les bleus
Posted by Transfusion on Jul-05-2006 17:58:
t is toch niet zo dat ze Spanje hebben weggespeeld in die match, kvond het nogal gelijkopgaand met weinig kansen voor beide ploegen. |
Het was gelijkopgaand, maar uiteindelijk was Frankrijk toch de betere ploeg. Verdiend winnen moet niet altijd een walkover zijn ...
Posted by Gladius on Jul-05-2006 18:00:
Originally posted by TOR
Toch bijzonder weinig hoor. De Duitsers konden mooi combinatievoetbal spelen tot aan de zestien, maar dan ging de kraan mooi dicht.
|
Tegen Itali� wel jah, maar ge speelt dan ook tegen de beste verdediging vant WK eh. Ge kunt moeilijk zeggen dat Podolski & Klose prutsers zijn/waren op dit WK.
Posted by Jasperovitsj on Jul-05-2006 18:25:
Klose trekt trouwens fameus hard op Lost_in_trance 
Posted by FCB_Fanatic on Jul-05-2006 18:28:
Originally posted by djcresto
Mja maar omgekeerd ook niet he. De Fransen pakken nu al een mooie revenache voor alle kritiek. En uiteindelijk worden de prijzen maar op het einde van de rit uitgedeeld. |
Spanje was zeker niet beter, Frankrijk had gewoon het geluk om eerst te scoren, via vrije trap, en vanaf dan konden ze het simpel uitspelen.
De kritiek op de fransen vind ik trouwens ook meer dan terecht, die hebben in de eerste ronde niets laten zien en stonden op de rand van de uitschakeling. Ze hebben pas echt goed gespeeld tegen Brazili�, vandaag zal dan wel blijken of dat was omdat ze zelf zo goed waren of omdat Brzili� gewoon zo zwak was.
Verder vind ik het enorm jammer dat zoveel ploegen uitgaan van een goeie verdediging op dit WK. Ik moet dan ook enorm lachen met de uitspraak van Blatter, dat dit het beste WK ooit is
Posted by Nabistai on Jul-05-2006 18:56:
Alles wat Blatter zegt is om te lachen.
Posted by Jasperovitsj on Jul-05-2006 19:01:
Originally posted by Nabistai
Blatter is om te lachen. |
Posted by Jasperovitsj on Jul-05-2006 19:34:
En 1-0 voor de Fransen, penalty van Zizou
Posted by Dj_Day-V on Jul-05-2006 19:34:
Zidane \
/
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 »